Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          867 sidor V  « < 645 646 647 648 649 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          Meriona
          Inlägg 18-02-2012, 18:00
          Länk hit: #12921


          Gäster






          Borde ta rätt på middagsresterna och sätta igång att städa de två burar som är kvar. Så kan ni vara snälla och vara lite tråkiga en stund? wink.gif
           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 18-02-2012, 18:33
          Länk hit: #12922


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Vaddå Meriona???

          Har inte gjort mycket idag alls! Handlat och sått 3 sorters frö! Jo duschat och fixat lite mat också!

          Ska ev åka in till en kompis och tvätta och fika! Om jag orkar vill säga!
           
          Citera
          Jan Lindgren
          Inlägg 18-02-2012, 19:02
          Länk hit: #12923


          Medlem
          Antal inlägg: 2 328
          Medlem sedan:
          26-06-2007
          Medlem nr: 11 218



          Hej!
          Idag tog min fru och jag en långpromenad. 200m! Livet är inte roligt när vi bara orkar gå en så kort sträcka. Hoppas att vi kan bo kvar över sommaren. Det enda positiva är att vi inte kommer att släppa ut koldioxid särskilt länge till.
          MVH
          Jan Lindgren
           
          Citera
          Bee
          Inlägg 18-02-2012, 19:13
          Länk hit: #12924


          Medlem
          Antal inlägg: 2 496
          Medlem sedan:
          27-01-2006
          Medlem nr: 7 002



          Idag har jag satt upp nya gardiner i sovrummet. Sista delen (?) i en kedja som började häromdagen med att jag inte längre klarade av katt- och hundhår i sängen så jag åkte till Ikea och köpte ett överkast. Detta är tänkt att ligga på dygnet runt (katten sover på sängen dagtid och hunden nattetid). Färgen skar sig totalt mot de gamla gardinerna så det var bara att åka tillbaka till Ikea och köpa de snygga blåa gardinerna jag såg när överkastet inhandlades biggrin.gif


          --------------------
          Rensar ogräs i sydligaste Bohuslän, ett blåshål i zon 2-3
           
          Citera
          Skruttis
          Inlägg 19-02-2012, 17:55
          Länk hit: #12925


          Medlem
          Antal inlägg: 1 659
          Medlem sedan:
          28-03-2008
          Medlem nr: 14 868



          I morgon bitti ska jag få ett gäng stygn borttagna. yahoo.gif
          Det kommer att bli riktigt intressant hur det går, för jag har fått inflammation i operationsområdet och är så svullen och varig att stygnen liksom krupit ned i själva köttet och mer eller mindre försvunnit.
          Skönt att bli av med dem i a f. yes.gif


          --------------------
          Zon 3
          Mina katter är inte bortskämda, jag är bara väldresserad!
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 19-02-2012, 18:28
          Länk hit: #12926


          Gäster






          Jag struntade i att städa! crazy.gif Vaknade tidigt av att sonen stökade och åkte till fjällen med far sin. Inte gick det att somna om inte. Istället sträckläste jag en bok, inte för att den var extremt bra utan bara för att jag hade lust. Sen var det dags för lite mini-spa. Hur det nu funkar när man bara har dusch, men iallafall känner jag mig len som en persika nu. yahoo.gif En god middag och nu lite allmän slapphet innan det är dags för ännu en bok. Vilken GO SÖNDAG! yes.gif
           
          Citera
          Åsa, mälardalen ...
          Inlägg 19-02-2012, 18:38
          Länk hit: #12927


          Medlem
          Antal inlägg: 18 595
          Medlem sedan:
          01-11-2002
          Medlem nr: 31



          Hunnit med massor. 2 timmars morgonpromenad. Städat. Varit på IKEA. Skruvat ihop alla saker jag köpte. Gjort iordning min städskrubb. Var bara en sak jag inte fått upp och det är för att jag upptäckte man måste borra och jag har ingen borr, får låna en av mina föräldrar vid senare tillfälle. +Jag har hunnit laga mat.


          --------------------
          Mvh Åsa


          Människor kan diskutera, men naturen agerar. (Voltaire)
           
          Citera
          merlin68
          Inlägg 19-02-2012, 18:57
          Länk hit: #12928


          Medlem
          Antal inlägg: 4 044
          Medlem sedan:
          09-03-2010
          Medlem nr: 28 369



          Nu är jag klar med stengolvet i halva köket, slitigt var det sweatingbullets.gif Har även lagat middag. Nu är det rast och vila resten av kvällen. Ska titta på tv ikväll och slöa, först Kontoret och sedan Riktiga människor smile.gif
           
          Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 20-02-2012, 15:08
          Länk hit: #12929


          Gäster






          Varit på gym., packat upp efter vår lilla tripp till Oslo, varit på fest med vår duktiga dotter!!! blomma.gif ..... nya äventyr väntas att ske ..... tummenupp.gif

          Ska stoppa i tvättmaskinerna och sedan kommer vi ta det lugnt .....
          Hils fra Norge, allt er kemmepint! ...... kompiskram.gif
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 20-02-2012, 16:06
          Länk hit: #12930


          Gäster






          Jag ska faktiskt gå och lägga mig på kärringgrillen. smile.gif
           
          Citera
          Klint
          Inlägg 20-02-2012, 16:12
          Länk hit: #12931


          Medlem
          Antal inlägg: 4 467
          Medlem sedan:
          06-08-2008
          Medlem nr: 18 069



          CITAT (merlin68 @ 19-02-2012, 18:57) *
          Nu är jag klar med stengolvet i halva köket, slitigt var det sweatingbullets.gif Har även lagat middag. Nu är det rast och vila resten av kvällen. Ska titta på tv ikväll och slöa, först Kontoret och sedan Riktiga människor smile.gif


          Kan tänka mej att det var jobbigt,hoppas det var skönt med tv på kvällen! kompiskram.gif


          --------------------
          Blåklint

          Titta gärna in på bygg,

          http://forum.odla.nu/index.php?showtopic=104592&st=60
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 20-02-2012, 19:07
          Länk hit: #12932


          Gäster






          CITAT (Meriona @ 20-02-2012, 16:06) *
          Jag ska faktiskt gå och lägga mig på kärringgrillen. smile.gif

          Brände mig på näsan! sad.gif
           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 20-02-2012, 21:20
          Länk hit: #12933


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Ajdå Meriona! En kram2.gif som tröst

          Har varit barnvakt hela dagen åt en halvhängig 6-åring så nu är jag tom i huvudet(värre än vanligt)!

          Ska snart hoppa i säng för kl ringer 04 för att åka till Hudiksvall på rättgång i morrn! Hur kul är det då på en skala???
           
          Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 21-02-2012, 09:24
          Länk hit: #12934


          Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem sedan:
          03-11-2002
          Medlem nr: 110



          CITAT (Meriona @ 20-02-2012, 19:07) *
          Brände mig på näsan! sad.gif


          Men vad skulle du där att göra??? Du är väl vacker nog? flirting.gif
           
          Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 21-02-2012, 11:21
          Länk hit: #12935


          Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem sedan:
          03-11-2002
          Medlem nr: 110



          Blev just uppringd av en gammal arbetskamrat (12år sen) som undrade om jag vill gå och fika med honom och en annan arbetskamrat från den tiden. Skitkul! Det kan nog bli en fastlagsbulle yes.gif och en del prat
           
          Citera
          Skruttis
          Inlägg 21-02-2012, 11:33
          Länk hit: #12936


          Medlem
          Antal inlägg: 1 659
          Medlem sedan:
          28-03-2008
          Medlem nr: 14 868



          Håller på och planterar om gurkplantor idag. Jisses vad fort de växer i år.
          Får nog "starta" växhuset snart innan vi har en djungel härinne.


          --------------------
          Zon 3
          Mina katter är inte bortskämda, jag är bara väldresserad!
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 21-02-2012, 13:26
          Länk hit: #12937


          Gäster






          Ojoj Hattstugan, det lät allvarligt? ohmy.gif

          Jag ska ut och jaga promenadskor. Har ont i hälarna och kan inte promenera som jag vill. sad.gif
           
          Citera
          Natur liv
          Inlägg 21-02-2012, 14:06
          Länk hit: #12938


          Medlem
          Antal inlägg: 8 739
          Medlem sedan:
          08-05-2011
          Medlem nr: 43 937



          CITAT (Meriona @ 21-02-2012, 13:26) *
          Jag ska ut och jaga promenadskor. Har ont i hälarna och kan inte promenera som jag vill. sad.gif


          Inte kul med ont i fötterna alls. Ett tips är att köpa skor som det får plats innersula i. Då kan du byta sulan alltefter behov. Ont i hälen kan ju bero på hälsporre och då behövs mjuk sula under hälen. Om man inte vill kosta på sig en formgjord sula, så säljer sportaffärerna bra helsulor.


          --------------------
          Livet är härligt när man kan njuta av frukostkaffet till fågelkvitter och dofterna från kryddodlingen.
           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 21-02-2012, 18:57
          Länk hit: #12939


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Har kommit hem från rättegången som väl egentligen är en vårdnadstvist men lik förbaskat är allt man säger under ed!

          Nu ska jag bara slappa och glo på TV innan John Blund kommer med sömnpulver!!
           
          Citera
          Vippan
          Inlägg 21-02-2012, 18:59
          Länk hit: #12940


          Medlem
          Antal inlägg: 4 078
          Medlem sedan:
          14-03-2008
          Medlem nr: 14 624



          I dag får vi vara hur feta som helst tongue.gif
           
          Citera

          867 sidor V  « < 645 646 647 648 649 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 08-07-2026, 08:34
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon