Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          867 sidor V  « < 647 648 649 650 651 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          malcolm
          Inlägg 23-02-2012, 23:38
          Länk hit: #12961


          Medlem
          Antal inlägg: 20 052
          Medlem sedan:
          18-05-2010
          Medlem nr: 30 311



          Nu skall jag fixa mig något att äta, har bara fåttt i mig lite burksoppa idag.
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 24-02-2012, 21:46
          Länk hit: #12962


          Gäster






          Varit på HÄstshow med tillhörande mässa och därefter Ikea, jag är snudd på död. tongue.gif
           
          Citera
          Biggan_
          Inlägg 24-02-2012, 22:02
          Länk hit: #12963


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          CITAT (Meriona @ 24-02-2012, 21:46) *
          Varit på HÄstshow med tillhörande mässa och därefter Ikea, jag är snudd på död. tongue.gif

          Fick du tag på spån då?


          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 24-02-2012, 22:03
          Länk hit: #12964


          Gäster






          Nej för sjutton, inte kan man släpa 240 liter alspån på mässan! ohmy.gif
          Bara 5 par strumpor till sonen och ett liten plastråtta till mig. smile.gif
           
          Citera
          Biggan_
          Inlägg 24-02-2012, 22:09
          Länk hit: #12965


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          CITAT (Meriona @ 24-02-2012, 22:03) *
          Nej för sjutton, inte kan man släpa 240 liter alspån på mässan! ohmy.gif
          Bara 5 par strumpor till sonen och ett liten plastråtta till mig. smile.gif

          Plastråtta! fear.gif
          Den slipper du strö alspån till!


          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 24-02-2012, 22:11
          Länk hit: #12966


          Gäster






          Ja den står på min illgröna byrå, vit och söt. smile.gif Det var en leksak, men jag är ju barnslig så det passar väl.
           
          Citera
          Motti
          Inlägg 24-02-2012, 23:33
          Länk hit: #12967


          Medlem
          Antal inlägg: 10 802
          Medlem sedan:
          03-06-2008
          Medlem nr: 16 563



          Ja jag kan inte göra så himmla mycket som jag vill eftersom min inflamation i axeln inte vill ge sig så man är ju enarmad i stort set !men jag kämpar på och vet inte vad som hända skall ,kanske en opration sad.gif men jag vill ju vara fitt four fight nu när man ska börja odla igen ! har massor av frön som ska till !man får väl be till högre makter kanske rolleyes.gif
           
          Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 25-02-2012, 10:43
          Länk hit: #12968


          Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem sedan:
          03-11-2002
          Medlem nr: 110



          CITAT (Meriona @ 24-02-2012, 22:11) *
          Ja den står på min illgröna byrå, vit och söt. smile.gif Det var en leksak, men jag är ju barnslig så det passar väl.


          Gillar du handarbete Meriona? Jag såg en supersöt mus att virka i veckans nr av Hemmets veckotidning. Jag tänkte på dig när jag såg den. Den var gjord i grått och liknade lite din avatar. Kolla en tidning när du handlar flirting.gif
           
          Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 25-02-2012, 14:21
          Länk hit: #12969


          Gäster






          Just nu har jag det sista av tvätten att ta hand om ..... blommorna har sin tid i morgon, men jag tappade orken mitt i alltihopa så jag ska vila en stund ........ confused.gif
           
          Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 25-02-2012, 14:28
          Länk hit: #12970


          Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem sedan:
          03-11-2002
          Medlem nr: 110



          Städade badrummet för en stund sedan. Helt slut blev jag crying.gif
          Nu ska jag inte göra mer idag, bara tycka synd om mig själv för att jag är förkyld och kanske kan jag köra lite extra med mannen och sonen giggle.gif
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 25-02-2012, 14:31
          Länk hit: #12971


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Bortbjudna på middag hos några vänner...


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 25-02-2012, 14:56
          Länk hit: #12972


          Gäster






          Tvättat och tvättat och tvättar, varit och handlat med min kompis Dramaten , plockat och röjt och håller på att laga middag. Sen blir det lite städning och fix med burar. Och titta på hästar på TV; sen är väl den här dan slut också.
           
          Citera
          merlin68
          Inlägg 25-02-2012, 16:41
          Länk hit: #12973


          Medlem
          Antal inlägg: 4 044
          Medlem sedan:
          09-03-2010
          Medlem nr: 28 369



          Först övningskörde jag med dottern, det börjar ta sig men hon har liksom inte körningen i blodet om man så säger.... sweatingbullets.gif Tror vi har kört typ 50 ggr nu + trafikskolelektionerna och förhoppningsvis tar hon körkortet snart smile.gif
          Sedan handlade jag mat och medicin till min fisk, en skalare som har gjort sig illa precis övanför ett öga stackaren crying.gif
          Nu ska jag slänga ihop kvällens citronmarängtårta för den ska stå till sig ett par timmar efter gräddningen. Sedan vet jag inte om jag orkar nåt mer idag...
           
          Citera
          ninnisky
          Inlägg 25-02-2012, 17:02
          Länk hit: #12974


          Medlem
          Antal inlägg: 5 047
          Medlem sedan:
          29-06-2004
          Medlem nr: 3 958



          Har varit på Symässa på Kviberg idag och passade på att titta på Kvibergs Marknad som ligger strax intill.
          Massor av folk och prylar av alla de slag.
          På symässan köpte jag bl a ett roligt tyg i lila med vita små får på (får nog bli till nattlinne) biggrin.gif

          Det blir inget mer gjort idag... att gå på mässor tär på krafterna känner även jag giggle.gif


          --------------------
          Det är dumt att slänga bort en hel cykel för att det kommit in ett gruskorn i kedjan...
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 25-02-2012, 17:46
          Länk hit: #12975


          Gäster






          CITAT (Eva i Skåne @ 25-02-2012, 10:43) *
          Gillar du handarbete Meriona? Jag såg en supersöt mus att virka i veckans nr av Hemmets veckotidning. Jag tänkte på dig när jag såg den. Den var gjord i grått och liknade lite din avatar. Kolla en tidning när du handlar flirting.gif

          Oj, detta missade jag! För var jag jätteduktig och stickade, virkade, broderade och sydde. Sen sa kroppen ifrån och det är noll på det området. Men en råtta borde man väl klara av! Ska försöka få tag i en sån tidning! smiley_small_hug.gif

          CITAT (Meriona @ 25-02-2012, 14:56) *
          Tvättat och tvättat och tvättar, varit och handlat med min kompis Dramaten , plockat och röjt och håller på att laga middag. Sen blir det lite städning och fix med burar. Och titta på hästar på TV; sen är väl den här dan slut också.

          Städningen får vänta till imorgon, fick trevligt besök av min moster istället. smile.gif
           
          Citera
          merlin68
          Inlägg 25-02-2012, 17:49
          Länk hit: #12976


          Medlem
          Antal inlägg: 4 044
          Medlem sedan:
          09-03-2010
          Medlem nr: 28 369



          CITAT (ninnisky @ 25-02-2012, 17:02) *
          Det blir inget mer gjort idag... att gå på mässor tär på krafterna känner även jag giggle.gif


          Javisst att gå på mässor är jobbigt! Jag brukar vara ett vrak efter att ha gått runt på trädgårdsmässan en hel dag, för mycket folk och för många intryck d010.gif

          Nu står citronmarängpajen i ugnen och jag är nöjd med dagen, rest and peace smile.gif
           
          Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 25-02-2012, 17:54
          Länk hit: #12977


          Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem sedan:
          03-11-2002
          Medlem nr: 110



          CITAT (Meriona @ 25-02-2012, 17:46) *
          Oj, detta missade jag! För var jag jätteduktig och stickade, virkade, broderade och sydde. Sen sa kroppen ifrån och det är noll på det området. Men en råtta borde man väl klara av! Ska försöka få tag i en sån tidning! smiley_small_hug.gif
          Städningen får vänta till imorgon, fick trevligt besök av min moster istället. smile.gif


          Annars kan jag ta en kopia av mönstret och skicka till dig

          CITAT (merlin68 @ 25-02-2012, 17:49) *
          Nu står citronmarängpajen i ugnen och jag är nöjd med dagen, rest and peace smile.gif


          Det låter så gott och jag blir sugen biggrin.gif
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 25-02-2012, 18:00
          Länk hit: #12978


          Gäster






          CITAT (Eva i Skåne @ 25-02-2012, 17:54) *
          Annars kan jag ta en kopia av mönstret och skicka till dig
          ....


          Om jag inte får tag på tidningen så gärna! smiley_small_hug.gif Annars har jag nog råd med en tidning, jag lämnar vidare den till mamma isåfall, jag får alltid HJ av henne. smile.gif
           
          Citera
          *Stintan*
          Inlägg 25-02-2012, 18:02
          Länk hit: #12979


          Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem sedan:
          04-08-2005
          Medlem nr: 6 301



          CITAT (Eva i Skåne @ 25-02-2012, 17:54) *
          Annars kan jag ta en kopia av mönstret och skicka till dig


          Åhh jag vill också ha sad.gif


          --------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 25-02-2012, 18:07
          Länk hit: #12980


          Gäster






          Ska vi bilda en liten facebook-klubb kanske? Vi som virkar råttor? crazy.gif

          Stintan, vi ska nog se till att vi får mönster både du och jag, på ena sättet eller andra. smile.gif
           
          Citera

          867 sidor V  « < 647 648 649 650 651 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 08-07-2026, 07:34
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon