Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          867 sidor V  « < 648 649 650 651 652 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          Klint
          Inlägg 25-02-2012, 18:07
          Länk hit: #12981


          Medlem
          Antal inlägg: 4 467
          Medlem sedan:
          06-08-2008
          Medlem nr: 18 069



          Idag har jag haft sovmorgon,sen har det blivit en tvätt som hänger ute,plockat skräp efter husväggarna det liksom växer upp ur gruset.gjort matsäck till gubben som jobbar xtra 12tim inatt det är min "tur" imorgon natt.Tänkte ta lite hemmaspa med fotbad och ompyssling av kroppen men får se kanske blir jag sittandes här.


          --------------------
          Blåklint

          Titta gärna in på bygg,

          http://forum.odla.nu/index.php?showtopic=104592&st=60
           
          Citera
          *Stintan*
          Inlägg 25-02-2012, 18:13
          Länk hit: #12982


          Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem sedan:
          04-08-2005
          Medlem nr: 6 301



          CITAT (Meriona @ 25-02-2012, 18:07) *
          Ska vi bilda en liten facebook-klubb kanske? Vi som virkar råttor? crazy.gif

          Stintan, vi ska nog se till att vi får mönster både du och jag, på ena sättet eller andra. smile.gif


          yahoo.gif


          --------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson
           
          Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 25-02-2012, 18:15
          Länk hit: #12983


          Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem sedan:
          03-11-2002
          Medlem nr: 110



          pm:a mig, både Meriona coh Stintan, om ni vill att jag kopierar och skickar mönstret till er.
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 25-02-2012, 18:20
          Länk hit: #12984


          Gäster






          wub.gif smiley_small_hug.gif Eva, du är en ängel!
           
          Citera
          *Stintan*
          Inlägg 25-02-2012, 18:21
          Länk hit: #12985


          Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem sedan:
          04-08-2005
          Medlem nr: 6 301



          CITAT (Eva i Skåne @ 25-02-2012, 18:15) *
          pm:a mig, både Meriona coh Stintan, om ni vill att jag kopierar och skickar mönstret till er.


          smiley_small_hug.gif va du är snäll! wub.gif


          --------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 26-02-2012, 13:50
          Länk hit: #12986


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Har tagit en frisk promenad i det vackra vädret...


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Jan Lindgren
          Inlägg 26-02-2012, 15:48
          Länk hit: #12987


          Medlem
          Antal inlägg: 2 328
          Medlem sedan:
          26-06-2007
          Medlem nr: 11 218



          Hej!
          Jag och min fru har tagit en långsam promenad med många vilopauser. Vi klarade ca en kilometer så vi är stolta.
          MVH
          Jan Lindgren
           
          Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 26-02-2012, 16:09
          Länk hit: #12988


          Gäster






          ... Jättegott för dig Jan ...... rose.gif

          Det är fint väder också hos mig, men har haft annat att göra så det blir nog en runda i morgon om de flesta isiga fläckar försvinner ......
          Tagit ur det sista av tvätten ur torktumlaren och ska ta det lugnt under kvällen ....... flirting.gif
           
          Citera
          merlin68
          Inlägg 26-02-2012, 16:36
          Länk hit: #12989


          Medlem
          Antal inlägg: 4 044
          Medlem sedan:
          09-03-2010
          Medlem nr: 28 369



          Tagit en härlig runda i skogen med vovven på förmiddagen och suttit ute i solen på altanen en stund med maken, hunden och katten smile.gif Det är faktiskt katten som njuter mest av altanden så här på vårvintern, när vi andra jobbar ligger han där i solen och bara njuter smile.gif Nu på eftermiddagen har jag rullat våtrumsskydd på de sista km2 i köket. Få se när det är genomtorrt så hinner jag kanske lägga resterande stenplattorna redan ikväll...
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 26-02-2012, 20:37
          Länk hit: #12990


          Gäster






          Jag har städat hela dan. Måttligt roande, men det är väldigt skönt att ha det gjort, nu börjar ju ljuset komma tillbaka och man ser det eländiga dammet! Sen kom sonen hem från fjällen i sällskap med en trunk smutstvätt. Så vad den dagen också till ända.
           
          Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 27-02-2012, 15:20
          Länk hit: #12991


          Gäster






          Varit hos käfftis och är bedövad ännå upp i örona ........ crying.gif nu är dock allt fint och det värsta över, så det gäller att inte tugga något hårt på ett tag ....... tummenupp.gif

          Nu åker husdjuren ut till sitt och resten är ju nästan klart. Har vattnat alla mina växter och nu tar jag det bara lugnt ......... tummenupp.gif
           
          Citera
          Blomstertanten
          Inlägg 27-02-2012, 16:19
          Länk hit: #12992


          Medlem
          Antal inlägg: 5 380
          Medlem sedan:
          03-08-2003
          Medlem nr: 2 004



          Var nyss nere i granntantens lägenhet och hämtade krukväxtböcker och en orkidée som hennes son undrade om jag ville ha.
          Hon avled i lördags förmiddag men det var nog först nu det gick in ordentligt. En av mina bästa vänner, min "reservmamma" som jag alltid kunde gå till med allt, både sorger och glädje. Hon var på nåt sätt "navet" här bland grannarna, hon höll reda på födelsedagar och annat, hon hade koll på om någon var sjuk, hon hade full koll på oss allihop.
          Hon finns inte mer och vi är många som kommer sakna henne!
          Försöker tänka på att hon slipper lida mer och det är en liten tröst mitt i all sorg.

          Här agerade hon "fotomodell" när jag skulle fota inför en fototävling!
          Bifogad bild




          --------------------
          Glanshammar Närke Zon 3

          Av var och en efter förmåga, åt var och en efter behov

          Vår vision är självklar och enkel, och samtidigt helt omvälvande. Den är allas lika värde och allas frihet. Vi kan inte drömma om, inte arbeta för, något mindre. Därför är vi socialister och feminister.


           
          Citera
          mamamaggan
          Inlägg 27-02-2012, 16:28
          Länk hit: #12993


          Medlem
          Antal inlägg: 15 810
          Medlem sedan:
          11-11-2003
          Medlem nr: 2 558



          Så tråkigt när människor som betytt mycket går bort. trostar.gif

          Hade en liknande tant som granne men hon gick bort völdigt hastigt för något år sedan.



          Mår inte helt bra i dag så jag har sovit ett par timmar. Känner mig bättre men det blir nog att sova tidigt i kväll. I morgon ska jag och en kompis åka till stora staden . Vi ska gå i affärer , käka lite lunch , gå lite mer i affärer och sedan åka hem trötta och nöjda.

          I morgon kväll ska jag och sonen gå en "kurs " för att få veta mer om demens .


          --------------------
          Mälardalen zon 2 - 3

          Att känna skuld är att vara human
           
          Citera
          Blomstertanten
          Inlägg 27-02-2012, 17:23
          Länk hit: #12994


          Medlem
          Antal inlägg: 5 380
          Medlem sedan:
          03-08-2003
          Medlem nr: 2 004



          CITAT (mamamaggan @ 27-02-2012, 16:28) *
          Så tråkigt när människor som betytt mycket går bort. trostar.gif

          Hade en liknande tant som granne men hon gick bort völdigt hastigt för något år sedan.
          Mår inte helt bra i dag så jag har sovit ett par timmar. Känner mig bättre men det blir nog att sova tidigt i kväll. I morgon ska jag och en kompis åka till stora staden . Vi ska gå i affärer , käka lite lunch , gå lite mer i affärer och sedan åka hem trötta och nöjda.

          I morgon kväll ska jag och sonen gå en "kurs " för att få veta mer om demens .

          Hoppas du kryar på dej!
          trostar.gif

          Redigerat av Blomstertanten: 27-02-2012, 19:08


          --------------------
          Glanshammar Närke Zon 3

          Av var och en efter förmåga, åt var och en efter behov

          Vår vision är självklar och enkel, och samtidigt helt omvälvande. Den är allas lika värde och allas frihet. Vi kan inte drömma om, inte arbeta för, något mindre. Därför är vi socialister och feminister.


           
          Citera
          Jan Lindgren
          Inlägg 27-02-2012, 18:54
          Länk hit: #12995


          Medlem
          Antal inlägg: 2 328
          Medlem sedan:
          26-06-2007
          Medlem nr: 11 218



          Hej!
          Idag har jag varit på onkologen i Lund. Synd att de lagt onklogen i en sådan avkrok som Lund. Den borde ligga cenralt i Skåne tex i Höör.
          MVH
          Jan Lindgren
           
          Citera
          Tikka
          Inlägg 27-02-2012, 19:10
          Länk hit: #12996


          Medlem
          Antal inlägg: 1 988
          Medlem sedan:
          17-12-2002
          Medlem nr: 497



          Både gubba o jag är hemma, gubba med 38 grader o vrål hosta o jag kass i kroppen o behöver vila o promenera. Varit o fått massage idag o lossat på lite elände i nacke o axlar o det va skönt. Ibland behöver man stanna upp o ta hand om sig själv.


          --------------------
          ************************************************************
          Det bästa är att veta vad man letar efter innan man början leta efter det.
          Källa: Nalle Puh - A.A. Milne.
           
          Citera
          Vippan
          Inlägg 28-02-2012, 12:16
          Länk hit: #12997


          Medlem
          Antal inlägg: 4 078
          Medlem sedan:
          14-03-2008
          Medlem nr: 14 624



          Härlig fm efter ett träningspass ska jag nu laga en god lunch efter ett recept jag fått av Paul Mc Cartney,,,eller var det från hans kokbok kommer inte ihåg smile.gif)
           
          Citera
          Biggan_
          Inlägg 28-02-2012, 13:26
          Länk hit: #12998


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          Jag hade behövt putsa mina smutsiga fönster,men avvaktar nog till närmare påsken. Jag får gå ut och dra av det värsta med vatten o fönsterskrapa. Sedan blir det en promenad!


          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 28-02-2012, 18:58
          Länk hit: #12999


          Gäster






          Vart på promenad i vinterjacka och svettats. tongue.gif
          Men slank in på Kanalboden och köpte en stor fin gammal plåtburk som det stod mitt namn på. Alltså det var motiv med hästar och båtar! smile.gif
           
          Citera
          *Stintan*
          Inlägg 28-02-2012, 19:08
          Länk hit: #13000


          Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem sedan:
          04-08-2005
          Medlem nr: 6 301



          CITAT (Meriona @ 28-02-2012, 18:58) *
          Vart på promenad i vinterjacka och svettats. tongue.gif
          Men slank in på Kanalboden och köpte en stor fin gammal plåtburk som det stod mitt namn på. Alltså det var motiv med hästar och båtar! smile.gif


          Va kul! En sån måste man ju bara ha giggle.gif


          --------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson
           
          Citera

          867 sidor V  « < 648 649 650 651 652 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 08-07-2026, 07:34
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon