Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          867 sidor V  « < 649 650 651 652 653 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          Meriona
          Inlägg 28-02-2012, 19:12
          Länk hit: #13001


          Gäster






          Ja den är faktiskt sagolikt vacker. Hade jag bara vetat hur man laddar upp en bild via macen så hade ni fått se. Men kanske jag får låna den "riktiga" datorn en stund sen...
           
          Citera
          merlin68
          Inlägg 28-02-2012, 21:11
          Länk hit: #13002


          Medlem
          Antal inlägg: 4 044
          Medlem sedan:
          09-03-2010
          Medlem nr: 28 369



          Jag har lagt klart stengolvet i köket. På köpet har jag "upptäckt" helt nya muskelgrupper i ryggen aj ohmy.gif
          Orkar jag lägger jag fogmassa imorgon beroende hur ryggen känns crying.gif Tycker att nya golvet var värt allt slit och alla plågor - bra mycket snyggare än plastgolvet vi hade där tidigare som var från 1975 och i en brandgul nyans smile.gif Nu är det rast och vila och GW ventilerar palmemordet på ettan sleep.gif
           
          Citera
          Fotograf Johanna
          Inlägg 28-02-2012, 21:48
          Länk hit: #13003


          Medlem
          Antal inlägg: 154
          Medlem sedan:
          14-05-2011
          Medlem nr: 46 297



          Jag ska bygga om ett nyckelskåp till örhängesskåp, och jag har redan nypit mig i fingret jättehårt med tången. slap.gif


          --------------------
          Är utbildad biolog men nybörjare när det gäller trädgård. Bor i zon 3-4
           
          Citera
          omk
          Inlägg 28-02-2012, 22:05
          Länk hit: #13004


          Medlem
          Antal inlägg: 3 549
          Medlem sedan:
          25-07-2010
          Medlem nr: 32 435



          Idag har jag varit helt ledig smile.gif , det enda åtagandet var att åka till Hällingsjö kl 17.

          Har varit ute nästan hela dagen, trots att det varit helmulet, men det har varit +10 ! Underbart ! Blev faktiskt lite svettig ett tag där, mössan och glesbygdskavajen åkte av, men halsduken vågar jag inte riktigt ta av ännu. Brukar ALLTID få sendrag i nacken, om jag tar av den för tidigt på våren mad.gif , vill INTE ha det i år igen !

          Nu ikväll har jag grejat lite med makens papper och fakturor. Sonen gjorde en fantastisk köttfärssås (med en halv flaska Tabasco, tror jag !), men SÅÅÅ gott !

          Redigerat av omk: 28-02-2012, 22:07


          --------------------
          Women and cats do as they please, men and dogs should relax and get used to the idea - Robert Heinlein
           
          Citera
          Biggan_
          Inlägg 28-02-2012, 22:09
          Länk hit: #13005


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          CITAT (merlin68 @ 28-02-2012, 21:11) *
          Jag har lagt klart stengolvet i köket. På köpet har jag "upptäckt" helt nya muskelgrupper i ryggen aj ohmy.gif
          Orkar jag lägger jag fogmassa imorgon beroende hur ryggen känns crying.gif Tycker att nya golvet var värt allt slit och alla plågor - bra mycket snyggare än plastgolvet vi hade där tidigare som var från 1975 och i en brandgul nyans smile.gif Nu är det rast och vila och GW ventilerar palmemordet på ettan sleep.gif

          Mycket arbete, men så roligt och tillfredsällande när det är färdigt! Får vi se bilder kanske? smile.gif


          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          omk
          Inlägg 28-02-2012, 22:16
          Länk hit: #13006


          Medlem
          Antal inlägg: 3 549
          Medlem sedan:
          25-07-2010
          Medlem nr: 32 435



          JAA ! Bilder, merlin ! bravo.gif

          Redigerat av omk: 28-02-2012, 22:16


          --------------------
          Women and cats do as they please, men and dogs should relax and get used to the idea - Robert Heinlein
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 29-02-2012, 08:01
          Länk hit: #13007


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Vände osannolikaa 1-63 till oavgjort i andra halvlek (bridge)


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 29-02-2012, 09:00
          Länk hit: #13008


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          CITAT (Aqvakul @ 29-02-2012, 08:01) *
          Vände osannolikaa 1-63 till oavgjort i andra halvlek (bridge)


          Bra jobbat. tummenupp.gif

          Skall på tandläkarbesök kl 10.30.


          --------------------



           
          Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 29-02-2012, 12:55
          Länk hit: #13009


          Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem sedan:
          03-11-2002
          Medlem nr: 110



          Jag har fått en läkartid till imorgon. Är hemma från jobb sjunde dagen idag och jag har ingen önskan om att sitta där och nysa, snörvla och svettas imorgon

          Bifogad bild
           
          Citera
          Biggan_
          Inlägg 29-02-2012, 13:01
          Länk hit: #13010


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          CITAT (Eva i Skåne @ 29-02-2012, 12:55) *
          Jag har fått en läkartid till imorgon. Är hemma från jobb sjunde dagen idag och jag har ingen önskan om att sitta där och nysa, snörvla och svettas imorgon

          Bifogad bild

          trostar.gif
          Krya på dej! smiley_small_hug.gif


          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 29-02-2012, 13:25
          Länk hit: #13011


          Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem sedan:
          03-11-2002
          Medlem nr: 110



          Tack Biggan
           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 29-02-2012, 14:53
          Länk hit: #13012


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Har sått lite fröer, varit ute och plockat nedblåsta kvistar, tömt lite krukor och hämtat in fler byttor att så i! Börjat klippa ur mors äppelträd då det inte klippa under JAS perioden! Suttit ute och fikat flera ggr idag i det fina vädret!

          Ska slappa en stund sen fixa lite mat!
           
          Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 29-02-2012, 15:10
          Länk hit: #13013


          Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem sedan:
          03-11-2002
          Medlem nr: 110



          Räkningarna inlagda, men nu blir dom inte betalda förrän imorgon.
          Har börjat förbereda middagen, men nu behövs vilopaus igen.
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 29-02-2012, 17:58
          Länk hit: #13014


          Gäster






          Jag har bara köpt en massa idag. En ny telefonväxel och 8 Iphones. Men det var på jobbet ju. tongue.gif
          Om en stund ska vi köpa en gamingdator till sonen, men det betalar han själv förstås.

          Kul att shoppa för andras pengar! yahoo.gif
           
          Citera
          ninnisky
          Inlägg 29-02-2012, 18:54
          Länk hit: #13015


          Medlem
          Antal inlägg: 5 047
          Medlem sedan:
          29-06-2004
          Medlem nr: 3 958



          Åkte kommunalt in och hem från stan idag biggrin.gif ! Det händer inte så ofta men med tanke på kommande trängselavgifter så får jag börja träna mig på det...
          Köpte en tunn blus och ett linne på Gudrun Sjödén i blått (till reapris) och sedan blev det två pocketböcker till stundande långa flygresa.


          --------------------
          Det är dumt att slänga bort en hel cykel för att det kommit in ett gruskorn i kedjan...
           
          Citera
          merlin68
          Inlägg 29-02-2012, 19:40
          Länk hit: #13016


          Medlem
          Antal inlägg: 4 044
          Medlem sedan:
          09-03-2010
          Medlem nr: 28 369



          CITAT (omk @ 28-02-2012, 22:16) *
          JAA ! Bilder, merlin ! bravo.gif


          Här en bild på golvet men utan fogmassa än så länge, jag behövde en paus idag..kanske blir det klart till helgen? Jag lade som en liten "matta" av krossade bitar framför spisen samt några ränder av stenkross för annars hade inte de hela stenarna räckt till och jag ville inte köpa mera sten sleep.gif Plastmuggarna på golvet står där för att ingen skulle trampa där för ett par stenar satt inte riktigt fast när fotot togs.

          Bifogad bild


           
          Citera
          Biggan_
          Inlägg 29-02-2012, 19:44
          Länk hit: #13017


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          Men vad häftigt! w00t.gif

          Så fint och väldigt personligt! tummenupp.gif


          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          Ingela i Segersb...
          Inlägg 29-02-2012, 19:56
          Länk hit: #13018


          Medlem
          Antal inlägg: 2 685
          Medlem sedan:
          25-01-2009
          Medlem nr: 20 750



          Jag har bakat wienerbröd idag. Mycket kavlande och vikande, kavlande och vikande, kavlande... Jobbigt, men resultatet blev hyfsat till slut. Fast lika tjusiga som konditoriwienerbröd blev de ju inte.
           
          Citera
          Biggan_
          Inlägg 29-02-2012, 20:06
          Länk hit: #13019


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          Uj, uj, uj, vad du frestar Ingela! nono.gif

          Det låter hur smarrigt som helst! biggrin.gif


          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          Motti
          Inlägg 29-02-2012, 21:37
          Länk hit: #13020


          Medlem
          Antal inlägg: 10 802
          Medlem sedan:
          03-06-2008
          Medlem nr: 16 563



          Just nu bakar jag "Elsabröd" Elsa var en moster till min mamma och på lördag komme Elsas svärsonen hit på besök så jag tänkte överaska honom med svärmors bröd då smile.gif
           
          Citera

          867 sidor V  « < 649 650 651 652 653 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 08-07-2026, 06:33
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon