Idag har jag varit helt ledig

, det enda åtagandet var att åka till Hällingsjö kl 17.
Har varit ute nästan hela dagen, trots att det varit helmulet, men det har varit +10 ! Underbart ! Blev faktiskt lite svettig ett tag där, mössan och glesbygdskavajen åkte av, men halsduken vågar jag inte riktigt ta av ännu. Brukar ALLTID få sendrag i nacken, om jag tar av den för tidigt på våren

, vill INTE ha det i år igen !
Nu ikväll har jag grejat lite med makens papper och fakturor. Sonen gjorde en fantastisk köttfärssås (med en halv flaska Tabasco, tror jag !), men SÅÅÅ gott !
Redigerat av omk: 28-02-2012, 22:07
Women and cats do as they please, men and dogs should relax and get used to the idea - Robert Heinlein