CITAT (merlin68 @ 03-03-2012, 12:35)

Härligt
Själv håller jag på att plantera om alla pellisar, fikon, änglartrumpeter, oliv, afrikas lilja, övervintrade chilisar osv osv...Tar en paus just nu

Kommer att kännas skönt när det är klart

Först nu blev jag klar med omplanteringen

Väldigt jobbigt, speciellt de riktigt stora krukorna, den största är en 2 meter hög pepparmyntspelargon. Jag har även tagit en hel del sticklingar av bla änglatrumpet och av några favoritpelargoner. Det roligaste är att mitt frösådda 12 år gamla uppstammade olivträd fått ett rotad skott från basen som jag lyckades ta loss och plantera i egen kruka

Imorgon fortsätter jag med krukväxterna inomhus. Resten av dagen ska jag göra absolut ingenting