CITAT (merlin68 @ 16-03-2012, 08:33)

Om en stund ska jag gå "lilla fredagsrundan" med hunden. Den är på 6,5 km och den är ganska så lagom tycker både jag och hunden

. I eftermiddag ska jag klippa ner lite perenner om det inte börja regna, det ser lite väl grått ut på himlen
Ska även ta en runda till affären och köpa lite färskost till morotskakan jag ska baka senare i eftermiddag.
Härligt

Finns det mycket befintliga växter eller ska du göra om?
Det finns lite växter (som jag planterat) men i sommar ska det göras om totalt så det blir som jag vill

CITAT (Aqvakul @ 16-03-2012, 17:38)

Flyttar grejer: Skadade ryggen rejält i ett knepigt lyft...

Krya på dej! Be nån snäll människa om lite massage!
CITAT (Jan Lindgren @ 16-03-2012, 17:09)

Hej!
En egen trädgård höjer livskvalitén.
Vi har varit i Kristianstad där min fru tittat på peruker. Det gäller att ha en peruk innan håret faller av. Landstinget är vänliga nog att betala.
Jag har fått hem en låda kosttillägg. Än en gång är landstinget vänliga nog att kraftigt subventionera flaskorna. Det är lite blandade smaker som jag ska testa. Man ska inte ta kosttilläget istället för mat utan som extra kalorier. Jag äter så mycket jag kan nu så jag begriper inte riktigt hur jag ska få plats med mera.
MVH
Jan Lindgren
Skönt att det finns hjälp att få när man behöver det! Hoppas kosttillskottet hjälper!