Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          867 sidor V  « < 655 656 657 658 659 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          Biggan_
          Inlägg 16-03-2012, 22:20
          Länk hit: #13121


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          CITAT (Meriona @ 16-03-2012, 21:08) *
          Grattis Blomstertanten! bravo.gif

          Jag hänger på här! Grattis! blomma.gif


          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 18-03-2012, 09:17
          Länk hit: #13122


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Väntar på en byggmästare som skall komma och ge mig råd om en tillbyggnad, därefter blir det nog en del sport på TV.


          --------------------



           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 18-03-2012, 09:46
          Länk hit: #13123


          Gäster






          Jag ska stääääääääääääääääääääääda! sad.gif
           
          Citera
          *Stintan*
          Inlägg 18-03-2012, 10:30
          Länk hit: #13124


          Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem sedan:
          04-08-2005
          Medlem nr: 6 301



          CITAT (Meriona @ 18-03-2012, 09:46) *
          Jag ska stääääääääääääääääääääääda! sad.gif


          nu igeeeen???? unsure.gif


          --------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson
           
          Citera
          Noak
          Inlägg 18-03-2012, 10:32
          Länk hit: #13125


          Medlem
          Antal inlägg: 2 882
          Medlem sedan:
          03-11-2007
          Medlem nr: 13 081



          CITAT (Meriona @ 18-03-2012, 09:46) *
          Jag ska stääääääääääääääääääääääda! sad.gif

          Oj vad du låter entusiastisk...
          Jag
          borde
          nog
          också
          städa...

          Men det sk-r jag i. Går ut med hunden istället. rolleyes.gif



          --------------------
          -------------------------
          Södra Norrlands kust- och inland.
          Zon 4
           
          Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 18-03-2012, 14:32
          Länk hit: #13126


          Gäster






          Och jag är trött efter vår solresa, men måste packa upp resväskan och tvätta så att det blir klar till nästa resa ...... tummenupp.gif .. det var dassigt att komma hem efter så lång tid i värmen och utan stress eller måsten ...... crying.gif
           
          Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 18-03-2012, 15:56
          Länk hit: #13127


          Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem sedan:
          03-11-2002
          Medlem nr: 110



          Du verkar städa ofta Meriona. Synd du bor så långt borta annars kunde du fått komma till mig med jämna mellanrum wink.gif
          du skulle förstås få komma utan att städa, men då hade jag kanske fått göra en kraftanstängning innan...

          Jag lyckades jaga ut mannen att sätta upp fågelholkarna jag köpte i höstas. Det börjar kännas att det är dags, men det är mycket svart-vita flugsnappare vi brukar ha i holkarna och dom kommer inte på ett tag ännu. Jag har varit hantlangare och skulle kunna bära stegen också om det behövdes, men stå på stegen och sätta upp holkarna - det är inget för mig. Passade på att klippa lite sly mellan varven.

          Hunden tyckte det var jättespännande att få sniffa runt efter vintern och var inte alls intresserad av att komma när vi kallade. Totalt opåverkad skulle man kunna säga. dunno.gif
           
          Citera
          Jan Lindgren
          Inlägg 18-03-2012, 15:58
          Länk hit: #13128


          Medlem
          Antal inlägg: 2 328
          Medlem sedan:
          26-06-2007
          Medlem nr: 11 218



          Hej!
          Idag har jag tagit sista tabletten i den här perioden. Nu får min kropp läkas i två veckor. Om fem till sex dagar har såren i munnen läkts och om tio till tolv dagar har smaken kommit tillbaks så jag kan äta med glädje igen.
          Städningen har vi minskat till ett minimum. Det är jobbigt nog att överleva ett tag till.
          MVH
          Jan Lindgren
           
          Citera
          gnon49
          Inlägg 18-03-2012, 16:56
          Länk hit: #13129


          Medlem
          Antal inlägg: 4 721
          Medlem sedan:
          19-07-2008
          Medlem nr: 17 660



          När det gäller att städa så har jag i alla fall upptäckt att fleeceplädar o katter inte går ihop. Men å andra sidan är det mycket som inte går ihop med en katt som löar.


          --------------------
          Odlar i zon 2-3 utanför Uddevalla

          Den bästa huvudkudden har ett positivt innehåll.
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 18-03-2012, 19:44
          Länk hit: #13130


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Hälsat på barnbarnen! wub.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          mamamaggan
          Inlägg 18-03-2012, 19:47
          Länk hit: #13131


          Medlem
          Antal inlägg: 15 810
          Medlem sedan:
          11-11-2003
          Medlem nr: 2 558



          Vinkat av äldste sonen vid tåget till Arlanda . Han har varit hemma och firat sin och lillebrors födelsedagar, de är födda dagarna efter varandra.

          Blir inte så ofta som vi ses , det är 100 mil mellan oss.

          I morgon ska jag fortsätta pyssla med sticklingar och fröer. ( hoppas jag iaf ).


          --------------------
          Mälardalen zon 2 - 3

          Att känna skuld är att vara human
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 19-03-2012, 13:23
          Länk hit: #13132


          Gäster






          Usch det där låter läskigt Jan L. sad.gif



          Jag vill meddela att jag INTE städar ofta, däremot tycker jag att jag är så förskräckligt duktigt när jag väl gör det, så det känns skönt att se det i skrift. tongue.gif
           
          Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 19-03-2012, 13:28
          Länk hit: #13133


          Gäster






          Jaha, städa? Det hinns inte med just nu ..... nu har de vänt upponer på mina gym.tider, men vad gör det när jag kommer inte vara hemma mer än lite till ......... sweatingbullets.gif
          Än har inte maken städat upp sin resväska, får skylla sig själv om inte kalsingarna kommer med på nästa resa ... naughty.gif
           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 19-03-2012, 16:22
          Länk hit: #13134


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Har varit till läkare och blivit sjukskriven veckan ut då jag inte blir av med förkylningen eller vad det nu är!!

          Ska snart fixa Fattiga Riddare till middag!
           
          Citera
          gnon49
          Inlägg 19-03-2012, 17:03
          Länk hit: #13135


          Medlem
          Antal inlägg: 4 721
          Medlem sedan:
          19-07-2008
          Medlem nr: 17 660



          Har varit i grannstaden Trollhättan. Lite vemodigt att se Saabs anläggningar.


          --------------------
          Odlar i zon 2-3 utanför Uddevalla

          Den bästa huvudkudden har ett positivt innehåll.
           
          Citera
          merlin68
          Inlägg 19-03-2012, 18:36
          Länk hit: #13136


          Medlem
          Antal inlägg: 4 044
          Medlem sedan:
          09-03-2010
          Medlem nr: 28 369



          Hållit på och målat en del av överskåpens stommar. Orkar inte mer idag men ska fortsätta virka på min första halsduk. Den är klar till 2/3 yahoo.gif
           
          Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 19-03-2012, 19:40
          Länk hit: #13137


          Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem sedan:
          03-11-2002
          Medlem nr: 110



          Jag köpte penséer på vägen hem idag. Först tänkte jag skjuta upp planterandet till imorgon, men så fick latmasken fart och nu är balkonglådorna så fina och en korg med penséer står på ett bord där ute.
          I bara farten fick jag planterat några blomskott som stått i vattenglas lääänge.

          Och förresten så köpte jag två lyckliga lotta till köksfönstret också. Dom fick lite större krukor för dom var ju fulla av rötter. Riktigt härligt karamelligt rosa är dom. wub.gif
          Jag är lite stolt över att jag kunnat ändra mig och inte ratar rosa blommor längre. Förr tyckte jag det var mesigt med rosa, men det var nog istället jag själv som var rädd för att bli betraktad som mesig laugh.gif
           
          Citera
          Klint
          Inlägg 19-03-2012, 20:15
          Länk hit: #13138


          Medlem
          Antal inlägg: 4 467
          Medlem sedan:
          06-08-2008
          Medlem nr: 18 069



          Känner igen mej där med det rosa! Nu är rosa bland det finaste jag vet underligt hur man kan ändra sej...


          --------------------
          Blåklint

          Titta gärna in på bygg,

          http://forum.odla.nu/index.php?showtopic=104592&st=60
           
          Citera
          Biggan_
          Inlägg 19-03-2012, 20:57
          Länk hit: #13139


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          Så var det dags att bänka sej vid tv:n för att följa fortsättningen av 30° i februari!


          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 19-03-2012, 21:25
          Länk hit: #13140


          Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem sedan:
          03-11-2002
          Medlem nr: 110



          CITAT (Biggan_ @ 19-03-2012, 20:57) *
          Så var det dags att bänka sej vid tv:n för att följa fortsättningen av 30° i februari!

          Jag följer också den. Visst är den bra?
           
          Citera

          867 sidor V  « < 655 656 657 658 659 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 06-07-2026, 23:48
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon