Du verkar städa ofta Meriona. Synd du bor så långt borta annars kunde du fått komma till mig med jämna mellanrum

du skulle förstås få komma utan att städa, men då hade jag kanske fått göra en kraftanstängning innan...
Jag lyckades jaga ut mannen att sätta upp fågelholkarna jag köpte i höstas. Det börjar kännas att det är dags, men det är mycket svart-vita flugsnappare vi brukar ha i holkarna och dom kommer inte på ett tag ännu. Jag har varit hantlangare och skulle kunna bära stegen också om det behövdes, men stå på stegen och sätta upp holkarna - det är inget för mig. Passade på att klippa lite sly mellan varven.
Hunden tyckte det var jättespännande att få sniffa runt efter vintern och var inte alls intresserad av att komma när vi kallade. Totalt opåverkad skulle man kunna säga.