Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          867 sidor V  « < 656 657 658 659 660 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          Biggan_
          Inlägg 19-03-2012, 21:59
          Länk hit: #13141


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          Ja den är jättebra! tummenupp.gif


          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          Ingela i Segersb...
          Inlägg 19-03-2012, 22:03
          Länk hit: #13142


          Medlem
          Antal inlägg: 2 685
          Medlem sedan:
          25-01-2009
          Medlem nr: 20 750



          Det tycker jag också! tummenupp.gif
           
          Citera
          *Stintan*
          Inlägg 19-03-2012, 22:30
          Länk hit: #13143


          Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem sedan:
          04-08-2005
          Medlem nr: 6 301



          CITAT (Klint @ 19-03-2012, 20:15) *
          Känner igen mej där med det rosa! Nu är rosa bland det finaste jag vet underligt hur man kan ändra sej...


          Jag tror det var en annan färg på rosa förr giggle.gif






          --------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson
           
          Citera
          Biggan_
          Inlägg 19-03-2012, 22:37
          Länk hit: #13144


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          CITAT (*Stintan* @ 19-03-2012, 22:30) *
          Jag tror det var en annan färg på rosa förr giggle.gif

          Menar du sådan rosa som tanterna hade på sina stora underbyxor förr i tiden? giggle.gif Böjserosa kallade vi den färgen!


          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          *Stintan*
          Inlägg 19-03-2012, 23:15
          Länk hit: #13145


          Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem sedan:
          04-08-2005
          Medlem nr: 6 301



          CITAT (Biggan_ @ 19-03-2012, 22:37) *
          Menar du sådan rosa som tanterna hade på sina stora underbyxor förr i tiden? giggle.gif Böjserosa kallade vi den färgen!


          Flossade rosa mamelucker ja ungefär giggle.gif men visst är rosa mycket snyggare idag whist.gif


          --------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson
           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 20-03-2012, 01:27
          Länk hit: #13146


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Tittar på ett intressant program om hur människan tros ha spridit sig över världen!

          Borde väl sova men är inte trött så..............
           
          Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 20-03-2012, 07:39
          Länk hit: #13147


          Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem sedan:
          03-11-2002
          Medlem nr: 110



          I förmiddag ska jag hälsa på en arbetskamrat som fått barn. Det ska bli så roligt att få se det lilla underverket mer än på foto, wub.gif
          Jag har köpt babykläder från oss arbetskamrater, en blomma till mamman och så har jag bakat en kaka till henne. Jag tänker att det kan komma väl till pass när det kommer besökare för att hälsa på och en nybliven mamma har sällan tid eller ork med sånt.
           
          Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 20-03-2012, 11:43
          Länk hit: #13148


          Gäster






          Har donat med min tvätt och växter och jag måste plantera om de små som jag köpte under resan..... roligt med nya "pysslingar" och är fortfarande lite konfys mem medköpta fröpåsarna ---- confused.gif

          Kanske vänta tills jag är hemma efter nästa resa och en del verkar vara bättre att så på hösten så att de blommar här på sommaren, vända lite på deras vinter - sommar, så¨att de kan få må väl av värmen här i landet......... sos.gif
           
          Citera
          Mollis
          Inlägg 20-03-2012, 12:17
          Länk hit: #13149


          Medlem
          Antal inlägg: 2 425
          Medlem sedan:
          12-06-2007
          Medlem nr: 10 996



          Har precis deklarerat och kan nöjt konstatera att jag får en god slant tillbaka i år igen.
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 20-03-2012, 20:16
          Länk hit: #13150


          Gäster






          Jag har också deklarerat. Och suttit och häckat på polisstationen. Sonen skulle ha nytt pass...
           
          Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 20-03-2012, 20:25
          Länk hit: #13151


          Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem sedan:
          03-11-2002
          Medlem nr: 110



          Ni är snabba med deklarationerna! Jag har inte fått några papper än
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 20-03-2012, 20:29
          Länk hit: #13152


          Gäster






          Deklarerar man på nätet behöver man inga papper. smile.gif
           
          Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 20-03-2012, 20:35
          Länk hit: #13153


          Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem sedan:
          03-11-2002
          Medlem nr: 110



          Ok, det visste jag inte, men jag väntar tills jag fått papper att titta på. Sen blir det nog ett sms, som de senaste åren.
          Det intressanta är alltid hur mycket man får tillbaka och när. Sen kan planeringen börja smile.gif
           
          Citera
          Tikka
          Inlägg 20-03-2012, 21:20
          Länk hit: #13154


          Medlem
          Antal inlägg: 1 988
          Medlem sedan:
          17-12-2002
          Medlem nr: 497



          Efter jobbet blev det en middag på stan med lite god mat o vin. Firade en kompis som fyllde år idag smile.gif


          --------------------
          ************************************************************
          Det bästa är att veta vad man letar efter innan man början leta efter det.
          Källa: Nalle Puh - A.A. Milne.
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 20-03-2012, 21:26
          Länk hit: #13155


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Har planterat om en del blommor och fortsatt med inglasningen av altan.


          --------------------



           
          Citera
          gnon49
          Inlägg 20-03-2012, 22:06
          Länk hit: #13156


          Medlem
          Antal inlägg: 4 721
          Medlem sedan:
          19-07-2008
          Medlem nr: 17 660



          Har deklarerat och får nästan ingen kvarskatt. Strålande tider på min ära. laugh.gif


          --------------------
          Odlar i zon 2-3 utanför Uddevalla

          Den bästa huvudkudden har ett positivt innehåll.
           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 21-03-2012, 08:33
          Länk hit: #13157


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Har besiktigat bilen och det ble inte körförbud den här gången heller biggrin.gif Endast ombes pga en glapp styrled!!

          Ska ta en fika sen skriva nota för att åka och handla!!
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 21-03-2012, 09:12
          Länk hit: #13158


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Funderar på att byta till sommardäck, vintern är nog slut för denna gången.


          --------------------



           
          Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 21-03-2012, 14:01
          Länk hit: #13159


          Gäster






          Har sommarregistrerat bilen för vår resa, Mercan är bättre för min rygg för att kunna ändra på sittläge med elektroniskt .... giggle.gif Har varit i stan och fått en lugg uppklippt ..... flirting.gif det blidde riktigt bra men tog sin lilla tid innan jag vågade mig på det ...... ska kolla Odlas erbjudanden om växter ..........
           
          Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 22-03-2012, 14:37
          Länk hit: #13160


          Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem sedan:
          03-11-2002
          Medlem nr: 110



          Har varit hos tandläkaren idag på vanlig kontroll. Jag är lika glad varje gång jag går därifrån. smile.gif
          Lite öm i tänderna efter att han tagit bort tandsten, men det går över och jag slipper träffa honom på ett halvår, hoppas jag.
           
          Citera

          867 sidor V  « < 656 657 658 659 660 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 06-07-2026, 22:30
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon