Har donat med min tvätt och växter och jag måste plantera om de små som jag köpte under resan..... roligt med nya "pysslingar" och är fortfarande lite konfys mem medköpta fröpåsarna ----
Kanske vänta tills jag är hemma efter nästa resa och en del verkar vara bättre att så på hösten så att de blommar här på sommaren, vända lite på deras vinter - sommar, så¨att de kan få må väl av värmen här i landet.........