Har sovit lite extra på morgonen, uppe med vovvsingen också inatt. Beskedet blev att det kan sluta hur som helst, ta en dag i sänder för troligen somnar hon nu snart in av sig självt, men om hon skulle få det mer jobbigt så in med henne då .........

DET HELA KÄNNS SÅ LEDSAMT O JOBBIGT!
Ska plantera mina pelargoner som kom igår och få igång den nya iPodén som släpptes ut på marknaden i Sverige igår och som maken köpte åt mig på direkten.
Resten blir det att ta det lugnt och se efter den lilla .........