Jan Lindgren Visst borde det ha funnits med en erfaren läkare,du har ju såmycket att kämpa med och borde inte behöva åka hem utan att få det du kom för att göra gjort,jag har läst en del av dina inlägg vill vä lbara säja att du är beundransvärd som orkar med och även känna för den unga läkaren

I tisdags var vi till veterinären med vår Tilda(katt) hon hade blivit rejält biten av en annan katt,hon blev rakad och hade 3 stora sår och varbölder,hon blev sövd och renskrapad och sen sköljde de ifrån ett sår till ett annat jag tyckte det var så jobbigt när hon var sövd,det kan ju sluta illa,dessutom hade hon så ont så de fick ge en spruta till,sen tog de hela eftermiddagen innan hon vakna ordentligt.
Nu får vi kämpa och ge henne medicin och tvätta såren hon har en krage och får inte gå ut,Tilda är inte speciellt intresserad av att gå ut på vintern men nu nu är det ju vår
Nåt jätteroligt är att vi köpt båt! En Nidelv22 men för att få plats med den var vi tvungna att köra bort en stor hög med grus så det har resten av veckan gått åt till.Vi hämtade båten igår och det var lite nervöst hur det skulle va att dra den men det gick jättebra,när vi kom hem satte vi ut varningstrianglar samt ställde vår andra bil med varningsblinkers på infarten eftersom det var lite trångt att komma in med båten.En bil fick stå och vänta men han vinkade så glatt. När allt var fixat tog vi lite grillad kyckling och vin med några vänner som kom förbi på en snabb-båttitt.Jag kände mej lite frusen så jag övveraskade gubben med glögg i varsin kaffekopp om det var glöggen vet jag inte men jag blev trött gick o la mej somnade som en stock och har sovit riktigt länge idag,tror det var nattarbetet+att man gick upp tidigt varje dag+orolig för katten +nervös inför båttransport som tog ut sin rätt.Känns nästan skönt att det blåser här idag ska bli en "rötehelg!
edit:glömde skriva va jag gjort själv
Redigerat av Klint: 31-03-2012, 14:46