CITAT (mamamaggan @ 31-03-2012, 20:46)

Har just sett ett underbart TV-program om Simon and Garfunkel , ett par av mina stora idoler.
Man fick veta en massa om hur låtarna kom till osv.
Vilka minnen , så många kvällar med levande ljus och deras låtar på grammofonen .
Blev så sentimental , om man kunde bli 20 år och leva om den tiden !
Nu har jag t o m lyckats se reprisen. Det var inte planerat, men när maken bläddrade bland kanalerna så hamnade vi där igen