Träffade en representant från vårt försäkringsbolag igår.
Jag har aldrig varit med om någon så dåligt insatt som denna person. H*n visste i förväg vad vi skulle diskutera och ändå så kunde h*n inte ens hitta information om saken på deras eget nätverk. Efter en timme så började kollegan (som tack och lov satt och "tjuvlyssnade") lägga sig i det hela. Då fick vi i a f veta något mer än när vi kom dit.
Det riktiga lågvattenmärket var när h*n helt plötsligt började prata om arvsrätt för särkullbarn....

Vi hade redan talat om att barn-biten var helt ointressant. Ja, ja, den saken kunde människan mycket om i a f.
Vid den tidpunkten tittade vi på varann, tackade för oss och gick.
Ja jisses amalia.....
Idag får det bli omskolning av diverse plantor. Ösregnar ute igen.