Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          867 sidor V  « < 665 666 667 668 669 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          Klint
          Inlägg 11-04-2012, 15:00
          Länk hit: #13321


          Medlem
          Antal inlägg: 4 467
          Medlem sedan:
          06-08-2008
          Medlem nr: 18 069



          Idag har vi köpt en bröllopspresent till gubbens kusin Det blev en keramikskål med hjärtan av en lokal keramiker.Jag har plockat av köksbordet för att sy gardiner men det verkar komma nåt emellan hela tiden.Det är underligt för det är pissväder här och då borde man ju fixa allt sånt så det är klart när det fina vädret kommer ibland begriper jag mej inte på mej själv,hur ska man kunna begripa sej på andra rolleyes.gif

          Det är fint med barnbarn Jan och det är klart hon trivs hos er! Det är bra också att de får vara med och få saker förklarade för sej smiley_small_hug.gif


          --------------------
          Blåklint

          Titta gärna in på bygg,

          http://forum.odla.nu/index.php?showtopic=104592&st=60
           
          Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 11-04-2012, 15:04
          Länk hit: #13322


          Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem sedan:
          03-11-2002
          Medlem nr: 110



          CITAT (Klint @ 11-04-2012, 16:00) *
          Idag har vi köpt en bröllopspresent till gubbens kusin Det blev en keramikskål med hjärtan av en lokal keramiker.Jag har plockat av köksbordet för att sy gardiner men det verkar komma nåt emellan hela tiden.Det är underligt för det är pissväder här och då borde man ju fixa allt sånt så det är klart när det fina vädret kommer ibland begriper jag mej inte på mej själv,hur ska man kunna begripa sej på andra rolleyes.gif

          Det är fint med barnbarn Jan och det är klart hon trivs hos er! Det är bra också att de får vara med och få saker förklarade för sej smiley_small_hug.gif


          Precis tummenupp.gif
           
          Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 11-04-2012, 15:55
          Länk hit: #13323


          Gäster






          Har varit på sjukgym. , servat bilen, Mercan, handlat det jag behöver med mig på resan och är nu så inni vassen trött ....... det blir att sköta om gojan förs och sen ta med en deckare och lägga sig ....... whist.gif .
           
          Citera
          malcolm
          Inlägg 11-04-2012, 15:59
          Länk hit: #13324


          Medlem
          Antal inlägg: 20 052
          Medlem sedan:
          18-05-2010
          Medlem nr: 30 311



          CITAT (malcolm @ 11-04-2012, 07:35) *
          Har sovit men funderar på att sova lite till. sleeping.gif

          Hann precis somna så rimgde telefonen och så ringde den igen, gav upp till slut. thumbdown.gif
           
          Citera
          *Stintan*
          Inlägg 11-04-2012, 16:00
          Länk hit: #13325


          Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem sedan:
          04-08-2005
          Medlem nr: 6 301



          CITAT (Ugglemormor @ 11-04-2012, 16:55) *
          Har varit på sjukgym. , servat bilen, Mercan, handlat det jag behöver med mig på resan och är nu så inni vassen trött ....... det blir att sköta om gojan förs och sen ta med en deckare och lägga sig ....... whist.gif .


          Inte visste jag att du var bilmekare också whist.gif


          --------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson
           
          Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 11-04-2012, 16:05
          Länk hit: #13326


          Gäster






          Jo, kan åtminstone köra den kärran till beskicktning, om man nu ska vara noggran .... den gick genom utan anmärkningar ........ flirting.gif vi har det lite tajt om tid innan jag reser ...... så det gäller att hjälpas åt....
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 11-04-2012, 18:02
          Länk hit: #13327


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Snart dags för kvällsmat och lite TV-tittande.


          --------------------



           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 11-04-2012, 18:51
          Länk hit: #13328


          Gäster






          Förlorat i historiens snabbaste Nya Finans-spel. 20 minuter. ranting.gif
           
          Citera
          *Stintan*
          Inlägg 11-04-2012, 19:10
          Länk hit: #13329


          Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem sedan:
          04-08-2005
          Medlem nr: 6 301



          CITAT (Meriona @ 11-04-2012, 19:51) *
          Förlorat i historiens snabbaste Nya Finans-spel. 20 minuter. ranting.gif


          Men tänk vad kul det är att göra någon annan glad giggle.gif


          --------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 11-04-2012, 19:22
          Länk hit: #13330


          Gäster






          CITAT (*Stintan* @ 11-04-2012, 20:10) *
          Men tänk vad kul det är att göra någon annan glad giggle.gif


          ÄH!
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 11-04-2012, 21:02
          Länk hit: #13331


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Har sett på Bygglov, skall snart lägga mig.


          --------------------



           
          Citera
          malcolm
          Inlägg 11-04-2012, 21:07
          Länk hit: #13332


          Medlem
          Antal inlägg: 20 052
          Medlem sedan:
          18-05-2010
          Medlem nr: 30 311



          Såg också bygglov och därfter Fredrik Lindström men nu svider det i ögonen. Hoppas det funkar med sömnen inatt.
           
          Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 12-04-2012, 13:52
          Länk hit: #13333


          Gäster






          Har nu packat färdigt och ska endast kolla min FB och de vänner som vet vad jag sysslar med för intresset har varit stort från dem ...... kommer nog att fa foton där och visa en del på FB ...... det som inte har med mina "klasskamrater att göra ..... förstås ........ tummenupp.gif
          De har i sin stora park den nordligaste Tulpanträdet som är nu jättestort .... hoppas få se lite knopp på den .... whistling.gif
          Kommer att vara borta ca. 1.5 vecka ........
           
          Citera
          *Stintan*
          Inlägg 12-04-2012, 14:27
          Länk hit: #13334


          Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem sedan:
          04-08-2005
          Medlem nr: 6 301



          CITAT (Meriona @ 11-04-2012, 20:22) *
          ÄH!


          Bifogad bild


          --------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson
           
          Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 12-04-2012, 15:44
          Länk hit: #13335


          Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem sedan:
          03-11-2002
          Medlem nr: 110



          Har varit på utbildning idag. Puh. Trött i huvudet. Tur att jag kan vara fri imorgon.
          Ikväll ska jag på tjejmiddag. Ska försöka vila en stund innan dess.
           
          Citera
          merlin68
          Inlägg 12-04-2012, 16:11
          Länk hit: #13336


          Medlem
          Antal inlägg: 4 044
          Medlem sedan:
          09-03-2010
          Medlem nr: 28 369



          Torsdagar =städdagar unsure.gif Hittills hunnit dammsuga och våttorka, bytt sängkläder och tvättat en maskin .. Just nu väntar jag på att riset till middagen ska bli färdig. Och så har jag slängt ihop vaniljglassen som ska avätas med stekt banan och sirap senare ikväll (man måste ju belöna sig själv för allt städandet) whistling.gif
           
          Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 12-04-2012, 16:19
          Länk hit: #13337


          Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem sedan:
          03-11-2002
          Medlem nr: 110



          Bra tänkt med belöningen yes.gif
           
          Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 12-04-2012, 17:55
          Länk hit: #13338


          Gäster






          Japp, tänker bara önska alla ett par trevliga vårveckor ...... kompiskram.gif i morgon em. drar jag till vidare äventyr ........ crazy.gif
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 12-04-2012, 18:59
          Länk hit: #13339


          Gäster






          CITAT (*Stintan* @ 12-04-2012, 15:27) *
          Bifogad bild

          Tack för omtanken. biggrin.gif
          Idag fick det vara fritt från speldjävulens grepp. Phu....
          Handlade till fastern, än så länge har hon inte gett några tecken till att våga sig ut på egna promenader. Men är man på det 92:a så kanske det inte lockar direkt.
           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 12-04-2012, 19:09
          Länk hit: #13340


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Har pratat med kompisen i Motala om att jag kommer dit imorgon kväll! Ska hämta sommardäck som dom villbli av med och jag måste ha nya då de gamla är mer än slut!
          På em har jag varit till sonen och gratulerat honom med ett par blommor från mina odlingar!!

          Nu har jag tagit te och mackor + kokt ägg coh kikar lite på TV!
           
          Citera

          867 sidor V  « < 665 666 667 668 669 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 06-07-2026, 17:29
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon