Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          867 sidor V  « < 666 667 668 669 670 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          Uggi
          Inlägg 13-04-2012, 08:45
          Länk hit: #13341


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Skall snart följa med frugan och veckohandla, skall bara dricka en kopp te först.


          --------------------



           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 13-04-2012, 10:18
          Länk hit: #13342


          Gäster






          Jag har varit och hämtat ut ett headset till mobilen, det verkar funka bra. Det värsta är att nu får jag fundera på hur jag ska göra när jag sitter på jobbet och har headsetet till växeltelefonen också, en på varje öra eller? help.gif

          Nu ska vi åka på Hus-och-hem-mässa. Blir en snabbsväng i samband med lunch, men nåt kul hinner man väl se ändå.
           
          Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 13-04-2012, 11:12
          Länk hit: #13343


          Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem sedan:
          03-11-2002
          Medlem nr: 110



          Ska förbereda för att köra till stugan. Gubben kommer om en timme eller så.
           
          Citera
          merlin68
          Inlägg 13-04-2012, 11:35
          Länk hit: #13344


          Medlem
          Antal inlägg: 4 044
          Medlem sedan:
          09-03-2010
          Medlem nr: 28 369



          Varit ute med hunden. Det blev lek och bus med kompisen som är en kavat liten bichon-kille och så la jag ett blodspår i skogen smile.gif

          Ska sätta upp resterande köksluckor om en stund. Så här fina blev de smile.gif

          Bifogad bild




          Redigerat av merlin68: 13-04-2012, 11:36
           
          Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 13-04-2012, 15:04
          Länk hit: #13345


          Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem sedan:
          03-11-2002
          Medlem nr: 110



          Så snyggt det blir Merlin! Ser lite av ditt nya golv också tummenupp.gif
           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 13-04-2012, 15:16
          Länk hit: #13346


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Ska packa lite för att åka till Motala över natten!
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 13-04-2012, 17:14
          Länk hit: #13347


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          CITAT (Uggi @ 11-04-2012, 19:02) *
          Snart dags för kvällsmat och lite TV-tittande.



          --------------------



           
          Citera
          merlin68
          Inlägg 13-04-2012, 17:50
          Länk hit: #13348


          Medlem
          Antal inlägg: 4 044
          Medlem sedan:
          09-03-2010
          Medlem nr: 28 369



          CITAT (Eva i Skåne @ 13-04-2012, 16:04) *
          Så snyggt det blir Merlin! Ser lite av ditt nya golv också tummenupp.gif


          Tack! blush.gif
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 14-04-2012, 10:46
          Länk hit: #13349


          Gäster






          Tagit en cykeltur och gjort ärenden i underbart vårväder. Varit på vinden och rotat fram kabinväskan och nu tvättas det för fullt.


          Burskur står också på schemat.
           
          Citera
          Noak
          Inlägg 14-04-2012, 11:55
          Länk hit: #13350


          Medlem
          Antal inlägg: 2 882
          Medlem sedan:
          03-11-2007
          Medlem nr: 13 081



          CITAT (Meriona @ 14-04-2012, 11:46) *
          Burskur står också på schemat.


          Fick fundera en stund på vad det skulle betyda, läste buss-kur...

          Jag städar och har varit och handlat och ska fixa middag till barn och barnbarn som dyker upp om en stund.


          --------------------
          -------------------------
          Södra Norrlands kust- och inland.
          Zon 4
           
          Citera
          gnon49
          Inlägg 14-04-2012, 13:35
          Länk hit: #13351


          Medlem
          Antal inlägg: 4 721
          Medlem sedan:
          19-07-2008
          Medlem nr: 17 660



          Har fått ut alla plantor från huset till ladan. Kört med skottkärran fram o tillbaka, fylld med småplantor. Skönt att slippa alla plantor inomhus.


          --------------------
          Odlar i zon 2-3 utanför Uddevalla

          Den bästa huvudkudden har ett positivt innehåll.
           
          Citera
          ninnisky
          Inlägg 14-04-2012, 15:40
          Länk hit: #13352


          Medlem
          Antal inlägg: 5 047
          Medlem sedan:
          29-06-2004
          Medlem nr: 3 958



          Har kört några tvättar, planterat timjan och rosmarin i krukor, lagat middag och det roligaste av allt
          .. jag har skurit till bitar till ett litet lapptäcke som jag ska börja på att sy på snart biggrin.gif


          --------------------
          Det är dumt att slänga bort en hel cykel för att det kommit in ett gruskorn i kedjan...
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 14-04-2012, 17:05
          Länk hit: #13353


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Har tagit emot en beställning på ett bord, skall börja med det på måndag, kan passa att jobba med om det blir dåligt väder.


          --------------------



           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 14-04-2012, 18:43
          Länk hit: #13354


          Gäster






          Ett bord Uggi? Det tar väl tid att göra ett sådant?
           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 14-04-2012, 21:14
          Länk hit: #13355


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Har kommit hem från Motala med däck som jag hämtat hos kompisarna där! Väl hemma upptäcker jag att Hästfolket här inte vet att man absolut inte rider över någons tomt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! De har ridit på en grässtig som går över halva tomten och 1 m från huset! Gissa om jag är ursinnig på oansvariga människor! I morgon blir det repat över allt där det kan finnas en chans att de kan komma fram!!
          Och inte blir det något Mässbesök heller! Kompisens hund är jätte dålig (13 år) och då går det inte att åka!!
          Ser ut att bli en trist söndag!!
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 15-04-2012, 17:56
          Länk hit: #13356


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Cyklade 4 mil på fm sedan hem och åt därefter en tur till Hornborgasjön med fru och barnbarn och tittade på tranorna. Nu väntar jag på kvällsmat och sen lite TV-tittande. tummenupp.gif


          --------------------



           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 15-04-2012, 18:06
          Länk hit: #13357


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          CITAT (Meriona @ 14-04-2012, 19:43) *
          Ett bord Uggi? Det tar väl tid att göra ett sådant?


          Hej Meriona!
          Jag har fått 2 veckor på mig och det skall nog, bara det inte blir för fint väder, för då vill jag ut i trädgården.


          --------------------



           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 15-04-2012, 20:43
          Länk hit: #13358


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          CITAT (ninnisky @ 14-04-2012, 16:40) *
          Har kört några tvättar, planterat timjan och rosmarin i krukor, lagat middag och det roligaste av allt
          .. jag har skurit till bitar till ett litet lapptäcke som jag ska börja på att sy på snart biggrin.gif


          Bifogad bild


          En kusin till frugan har sytt detta täcke, hon bor i Lindomme, det är väl inte så långt från dig?

          Redigerat av Uggi: 15-04-2012, 20:46


          --------------------



           
          Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 17-04-2012, 11:18
          Länk hit: #13359


          Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem sedan:
          03-11-2002
          Medlem nr: 110



          Ja ska skjutsa min mamma till läkaren och kanske får vi vänta ett par timmar på behandling så jag har förberett mig med en korsordstidning.
          Jag måste städa lite hemma senare idag. Imorgon kommer dottern på besök i 1½ vecka och då är det skönt att inte behöva syssla med sånt tråkigt.
           
          Citera
          ninnisky
          Inlägg 17-04-2012, 16:46
          Länk hit: #13360


          Medlem
          Antal inlägg: 5 047
          Medlem sedan:
          29-06-2004
          Medlem nr: 3 958



          CITAT (Uggi @ 15-04-2012, 19:43) *
          Bifogad bild


          En kusin till frugan har sytt detta täcke, hon bor i Lindomme, det är väl inte så långt från dig?


          lite söderut bara!


          --------------------
          Det är dumt att slänga bort en hel cykel för att det kommit in ett gruskorn i kedjan...
           
          Citera

          867 sidor V  « < 666 667 668 669 670 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 06-07-2026, 16:14
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon