Jag har varit och hämtat ut ett headset till mobilen, det verkar funka bra. Det värsta är att nu får jag fundera på hur jag ska göra när jag sitter på jobbet och har headsetet till växeltelefonen också, en på varje öra eller?
Nu ska vi åka på Hus-och-hem-mässa. Blir en snabbsväng i samband med lunch, men nåt kul hinner man väl se ändå.
Medlem
Antal inlägg: 5 047
Medlem nr: 3 958
Har kört några tvättar, planterat timjan och rosmarin i krukor, lagat middag och det roligaste av allt .. jag har skurit till bitar till ett litet lapptäcke som jag ska börja på att sy på snart
--------------------
Det är dumt att slänga bort en hel cykel för att det kommit in ett gruskorn i kedjan...
Moderator
Antal inlägg: 21 592
Medlem nr: 27 097
Har kommit hem från Motala med däck som jag hämtat hos kompisarna där! Väl hemma upptäcker jag att Hästfolket här inte vet att man absolut inte rider över någons tomt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! De har ridit på en grässtig som går över halva tomten och 1 m från huset! Gissa om jag är ursinnig på oansvariga människor! I morgon blir det repat över allt där det kan finnas en chans att de kan komma fram!! Och inte blir det något Mässbesök heller! Kompisens hund är jätte dålig (13 år) och då går det inte att åka!! Ser ut att bli en trist söndag!!
Medlem
Antal inlägg: 10 711
Medlem nr: 19 305
Cyklade 4 mil på fm sedan hem och åt därefter en tur till Hornborgasjön med fru och barnbarn och tittade på tranorna. Nu väntar jag på kvällsmat och sen lite TV-tittande.
Medlem
Antal inlägg: 10 711
Medlem nr: 19 305
CITAT (ninnisky @ 14-04-2012, 16:40)
Har kört några tvättar, planterat timjan och rosmarin i krukor, lagat middag och det roligaste av allt .. jag har skurit till bitar till ett litet lapptäcke som jag ska börja på att sy på snart
En kusin till frugan har sytt detta täcke, hon bor i Lindomme, det är väl inte så långt från dig?
Medlem
Antal inlägg: 24 744
Medlem nr: 110
Ja ska skjutsa min mamma till läkaren och kanske får vi vänta ett par timmar på behandling så jag har förberett mig med en korsordstidning. Jag måste städa lite hemma senare idag. Imorgon kommer dottern på besök i 1½ vecka och då är det skönt att inte behöva syssla med sånt tråkigt.