Igår sådde jag lite perenner och satte i mitt plastväxthus. Så här sent brukar jag inte så men med tanke på vädret tror jag inte att jag hade tjänat så mycket på att så innan. Sen sådde jag sommarblommr i en av pallkragarna. Räknar med att få fina buketter av blåklint, atlasblommor, lövkojor, luktärtor och sömntutor.
Idag har den snälle maken

grävt ett nytt land till.
Då fick jag ner perenner från Odla, några självsådder och plantor från Granngården i ett land och i veckan ska äntligen lite växter som stått i krukor länge ( funkior, daggkåpor och nävor) få komma ner i det senaste landet.
Sen får det vara slut med att gräva upp gräsmattan