Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          867 sidor V  « < 670 671 672 673 674 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          Skruttis
          Inlägg 27-04-2012, 07:49
          Länk hit: #13421


          Medlem
          Antal inlägg: 1 659
          Medlem sedan:
          28-03-2008
          Medlem nr: 14 868



          CITAT (Skeppsråttan @ 26-04-2012, 21:47) *
          Fortsätter att hålla tummar! kompiskram.gif


          thanks.gif smiley_small_hug.gif


          --------------------
          Zon 3
          Mina katter är inte bortskämda, jag är bara väldresserad!
           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 27-04-2012, 08:11
          Länk hit: #13422


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Ska till AF om ett par timmar! Hoppas det ger nåt den här gången!
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 27-04-2012, 08:40
          Länk hit: #13423


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Skall snart följa med frugan och veckohandla.


          --------------------



           
          Citera
          gnon49
          Inlägg 27-04-2012, 14:16
          Länk hit: #13424


          Medlem
          Antal inlägg: 4 721
          Medlem sedan:
          19-07-2008
          Medlem nr: 17 660



          Har varit och inhandlat ett par "Foppa"-tofflor. Suveräna att ha till hands när man springer ut o in som en tätting. Lite helggodis blev det också så sega gubbar o gummor lever farligt. tongue.gif


          --------------------
          Odlar i zon 2-3 utanför Uddevalla

          Den bästa huvudkudden har ett positivt innehåll.
           
          Citera
          Skeppsråttan
          Inlägg 27-04-2012, 21:47
          Länk hit: #13425


          Gäster






          Jag har också shoppat. En lampa som ska lysa upp mörkret i hörnet av mitt vardagsrum. smile.gif
           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 27-04-2012, 22:04
          Länk hit: #13426


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Har varit hos kompis och tvätt och där hamnat mitt i hundslagsmål! Deras två hundar åkte ihop ordentligt men inga allvarliga skador varken på hundarna eller oss!! Bara mina byxor som ficck lite revor!

          Nu ska jag snart hoppa i säng för imorgon blir det Folkrace hela dagen!
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 28-04-2012, 08:16
          Länk hit: #13427


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Utomhusmålning och göra rent utemöblerna.


          --------------------



           
          Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 28-04-2012, 10:25
          Länk hit: #13428


          Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem sedan:
          03-11-2002
          Medlem nr: 110



          Det har varit en del shoppande de senaste dagarna. Jag avskyr egentligen att springa i affärer, men vad gör man inte för dottern när hon är på besök smile.gif Två par sommarskor har blivit mina inköp och för övrigt en skottkärra och en toasits med komönster till sommarstugan rolleyes.gif Jag har inte visat den för mannen ännu. Det blir en glad överraskning giggle.gif
          Sönerna har varit här de flesta dagar och idag ska mina föräldrar komma och äta med oss. Tur att dottern är kockutbildad. Jag slipper planera och ta ansvar, är bara hantlangare.
          Imorgon em åker hon tillbaka och besöket är slut för denna gången. Nästa gång blir det förhoppningsvis tillsammans med sambon och lagom till vår sommarsemester.
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 28-04-2012, 12:29
          Länk hit: #13429


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Vi har badat på Aq-va-kul..... biggrin.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          merlin68
          Inlägg 28-04-2012, 14:40
          Länk hit: #13430


          Medlem
          Antal inlägg: 4 044
          Medlem sedan:
          09-03-2010
          Medlem nr: 28 369



          Har klippt ner rabattrosorna och suttit i solen, handlat lite mat och suttit mer i solen smile.gif Maken ska sätta igång grillen om en stund, härligt att vi haft så fint väder idag smile.gif
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 28-04-2012, 17:39
          Länk hit: #13431


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Skall snart äta kvällsmat och sedan titta på Smartare än en femteklassare.


          --------------------



           
          Citera
          Skeppsråttan
          Inlägg 28-04-2012, 20:19
          Länk hit: #13432


          Gäster






          Djuren har fått rent i sina burar. Det gillar de, det blir alltid ett himla ståhej att undersöka allt nytt.... smile.gif
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 29-04-2012, 08:38
          Länk hit: #13433


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Fortsätta i trädgården, härligt nu då det blivit varmare.


          --------------------



           
          Citera
          Anki på Öland
          Inlägg 29-04-2012, 08:48
          Länk hit: #13434


          Medlem
          Antal inlägg: 6 847
          Medlem sedan:
          26-05-2004
          Medlem nr: 3 723



          Idag ska jag fixa till en valphage ute så "the wild bunch" kan få komma ut och springa sig trötta.....


          --------------------
          Hundar och pelargoner....... sen är man sysselsatt året om :)
          Huserar på södra Öland

          mitt album
           
          Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 29-04-2012, 10:41
          Länk hit: #13435


          Gäster






          Fyllt mina torktumlare och burit tvätt både upp och ner ..... sweatingbullets.gif . ska duscha Gojan och sen tar jag det lite lugnt, vi är förskylda, men min rygg värker oroväckande efter min senaste resa ..... unsure.gif . hoppas det har inte gått illa åt den, fattas bara det också..... crazy.gif
           
          Citera
          merlin68
          Inlägg 29-04-2012, 13:38
          Länk hit: #13436


          Medlem
          Antal inlägg: 4 044
          Medlem sedan:
          09-03-2010
          Medlem nr: 28 369



          Rensat ogräs i trädgårdens rabatter. Jösses hur mycket maskros det är i år fear.gif fast jag rensade nogrannt i höstas...övningskört med dottern också och tvättat bilen för hand, tvättat några maskiner tvätt, varit ute med hunden osv osv sweatingbullets.gif Om en stund ska jag måla köksväggen för andra gången så vi kan sätta upp golvlisterna, nu ser det ut som ett riktigt kök igen efter månaders renoverings-slit smile.gif
           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 29-04-2012, 15:10
          Länk hit: #13437


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Har varit hundvakt sedan i morse så idag har det varit utepyssel! Monterat Växthuset jag fick av barnen för ett tag sedan!
          Burit ut en hel del växter i det också! Sedan har jag skolat ca 100 Flitiga Lisa plantor och en hel del annat har också skolats om då det gått att stå ute idag! Träffat min syster en stund och sen kom båda döttrarna och baarnbarnen på en snabbvisit!

          Ska om en stund köra in vovven till sin matte för att imorgon em hämta vovve igen då matte jobbar natt och husse är bortrest!
           
          Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 29-04-2012, 15:25
          Länk hit: #13438


          Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem sedan:
          03-11-2002
          Medlem nr: 110



          Lämnade dottern vid tåget till Kastrup för en timme sen. Det är alltid lite dystert i avskedets stund.
          Nu väntar vi på att få höra att hon är på plats och allt gått bra någon gång närmare midnatt.

          Det blåste halv storm när vi släppte av henne. Synd om henne som är flygrädd och helst vill att det ska vara "inget väder" som hon sa. När hon flög hit var det åska och nu kanske storm. thumbdown.gif
           
          Citera
          Anki på Öland
          Inlägg 29-04-2012, 16:08
          Länk hit: #13439


          Medlem
          Antal inlägg: 6 847
          Medlem sedan:
          26-05-2004
          Medlem nr: 3 723



          CITAT (Anki på Öland @ 29-04-2012, 09:48) *
          Idag ska jag fixa till en valphage ute så "the wild bunch" kan få komma ut och springa sig trötta.....

          Hagen fixad men det var läskigt första gången.... några vågade - tur jag vet att dom kommer att gilla utevistelse när dom väl lärt sig biggrin.gif

          Bifogad bild


          --------------------
          Hundar och pelargoner....... sen är man sysselsatt året om :)
          Huserar på södra Öland

          mitt album
           
          Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 29-04-2012, 16:20
          Länk hit: #13440


          Gäster






          ...... Ooooh, gud vad söta vovvar! ...... wub.gif Förlåt, men mitt hjärta smälter bara att se på dem.... och jag har fortfarande min gamling här hemma i livet ..... tongue.gif . mår just nu rätt så skapligt, men man vet ju .... sos.gif
           
          Citera

          867 sidor V  « < 670 671 672 673 674 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 06-07-2026, 13:52
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon