Det har varit en del shoppande de senaste dagarna. Jag avskyr egentligen att springa i affärer, men vad gör man inte för dottern när hon är på besök

Två par sommarskor har blivit mina inköp och för övrigt en skottkärra och en toasits med komönster till sommarstugan

Jag har inte visat den för mannen ännu. Det blir en glad överraskning
Sönerna har varit här de flesta dagar och idag ska mina föräldrar komma och äta med oss. Tur att dottern är kockutbildad. Jag slipper planera och ta ansvar, är bara hantlangare.
Imorgon em åker hon tillbaka och besöket är slut för denna gången. Nästa gång blir det förhoppningsvis tillsammans med sambon och lagom till vår sommarsemester.