Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          867 sidor V  « < 672 673 674 675 676 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          Anki på Öland
          Inlägg 01-05-2012, 15:58
          Länk hit: #13461


          Medlem
          Antal inlägg: 6 847
          Medlem sedan:
          26-05-2004
          Medlem nr: 3 723



          Mest suttit i solen på verandan och tittat på skuttande valpar smile.gif


          --------------------
          Hundar och pelargoner....... sen är man sysselsatt året om :)
          Huserar på södra Öland

          mitt album
           
          Citera
          herkules
          Inlägg 01-05-2012, 15:59
          Länk hit: #13462


          Medlem
          Antal inlägg: 5 521
          Medlem sedan:
          14-03-2006
          Medlem nr: 7 219



          jag har demonstrerat i ett fantastiskt soligt stockholmsväder smile.gif


          --------------------
          likes anarki och faråthelvete ☺
           
          Citera
          merlin68
          Inlägg 01-05-2012, 16:25
          Länk hit: #13463


          Medlem
          Antal inlägg: 4 044
          Medlem sedan:
          09-03-2010
          Medlem nr: 28 369



          Åkt hela långa vägen till IKEA och handlat nya arbetsbänkar och en diskho. Inte så kul med alla människor som handlar men nu är det gjort...
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 01-05-2012, 17:34
          Länk hit: #13464


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Har varit i trädgården hela dagen, fått mycket gjort, borde varit ute längre, det blir ju en härlig kväll.


          --------------------



           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 01-05-2012, 17:59
          Länk hit: #13465


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Har umgåtts med kompisen i flera timmar och gett henne en massa blommor då jag som vanligt har mycket mer än vad jag har avsättning för! Träffat sonen med flickvän och vovve! Varit med dotern och yngsta barnbarnet till Västerås! Borde ha varit ute i Trädgården men en ny förkylning börjar göra sig påmind + att det är grymt med pollen som killar i näsan i år!
           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 02-05-2012, 16:03
          Länk hit: #13466


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Har idag klippt Rosor och Isop! Rensat en hel massa ogräs och grävt upp en knippe smålök av Vårstjärna som sprider sig ohämmat! Monterat en Växtbåge som jag ännu inte kommit på vart den ska stå!
          Nu blir det matlagning!
           
          Citera
          merlin68
          Inlägg 02-05-2012, 20:13
          Länk hit: #13467


          Medlem
          Antal inlägg: 4 044
          Medlem sedan:
          09-03-2010
          Medlem nr: 28 369



          Jag har ympat in kvistar av melonäpple och discovery i mitt äppelträd av sorten Oranie. För något år sedan ympade jag in sorten rött järnäpple så det kommer att bli ett spännande träd smile.gif Har också samlat nässlor och kokat årets första nässelsoppa..
           
          Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 03-05-2012, 10:19
          Länk hit: #13468


          Gäster






          Sista tvätten idag av kläder o div. ..... ska kolla mina växter, vattna och småpyssla .... angel_not.gif fick nu åter tider till bassäng o nu kommer det bli 4 ggr i veckan sjukgymn. till midsommar ......... sweatingbullets.gif
          Och kilorna , de bara rasar .... kommer nog bli färdig med det rätt snart, de 10% som min läkare bad mig att försöka med..... ranting.gif
          Har redan avverkat en 4:e del av det ........ thanks.gif
           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 03-05-2012, 20:15
          Länk hit: #13469


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Har idag börjat att gräva för en ny rabatt där jag ska sätta klätterbågen som jag monterade igår! Har lyckats gräva hälften av den tilltänkta storleken! Men sjutton vad kladdig jorden är 15-20 cm ner i backen!
          Imorgon ska jag på anställningsintervju på fm och på em ska jag jobba!
           
          Citera
          Biggan_
          Inlägg 03-05-2012, 20:55
          Länk hit: #13470


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          Jag har varit i krig med en kirskålshörna! ranting.gif


          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          Ingela i Segersb...
          Inlägg 03-05-2012, 21:01
          Länk hit: #13471


          Medlem
          Antal inlägg: 2 685
          Medlem sedan:
          25-01-2009
          Medlem nr: 20 750



          CITAT (Biggan_ @ 03-05-2012, 21:55) *
          Jag har varit i krig med en kirskålshörna! ranting.gif

          giggle.gif Vem vann?
           
          Citera
          Biggan_
          Inlägg 03-05-2012, 21:05
          Länk hit: #13472


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          CITAT (Ingela i Segersberg @ 03-05-2012, 22:01) *
          giggle.gif Vem vann?

          Du behöver nog bara gissa en gång! sad.gif
          Det måste nog vara något jag fått för mina synder!


          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          Ingela i Segersb...
          Inlägg 03-05-2012, 21:15
          Länk hit: #13473


          Medlem
          Antal inlägg: 2 685
          Medlem sedan:
          25-01-2009
          Medlem nr: 20 750



          Jag är också i krig mot kirskålen, och med den mängd som finns här på tomten, så måste jag begått många synder! confused.gif
           
          Citera
          Biggan_
          Inlägg 03-05-2012, 21:21
          Länk hit: #13474


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          CITAT (Ingela i Segersberg @ 03-05-2012, 22:15) *
          Jag är också i krig mot kirskålen, och med den mängd som finns här på tomten, så måste jag begått många synder! confused.gif

          Vi får kanske gå och bikta oss och få syndernas förlåtelse....om nu det kan hjälpa? Suck.......pust o stön!


          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          Anki på Öland
          Inlägg 03-05-2012, 22:02
          Länk hit: #13475


          Medlem
          Antal inlägg: 6 847
          Medlem sedan:
          26-05-2004
          Medlem nr: 3 723



          CITAT (Ingela i Segersberg @ 03-05-2012, 22:15) *
          Jag är också i krig mot kirskålen, och med den mängd som finns här på tomten, så måste jag begått många synder! confused.gif

          Precis min tanke - jisses vad jag måtte ha syndat.... angel_not.gif


          --------------------
          Hundar och pelargoner....... sen är man sysselsatt året om :)
          Huserar på södra Öland

          mitt album
           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 03-05-2012, 22:14
          Länk hit: #13476


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Hrrm jag måste ha varit väääldigt duktig på bikt då! Har ännu ingen kirskål men den finns bara 100 m bort!!!
           
          Citera
          silos
          Inlägg 04-05-2012, 07:26
          Länk hit: #13477


          Medlem
          Antal inlägg: 9 297
          Medlem sedan:
          02-08-2005
          Medlem nr: 6 292



          Vaknade vid soluppgången men ville sova lite till.Nu har vi varit ute hundarna och jag och kollat alla blommande träden vid våran morgonpromenad stig.Jag har matat fåglarna och nu blir det påtå.
           
          Citera
          Natur liv
          Inlägg 04-05-2012, 08:42
          Länk hit: #13478


          Medlem
          Antal inlägg: 8 739
          Medlem sedan:
          08-05-2011
          Medlem nr: 43 937



          Idag blir det att packa grejer i bilen, följa bonusdottern för hjärtundersökning (kolla medicinering och pace-makern) och sedan fara iväg till torpet. Jag misstänker att det blir filmhelg, i alla fall om snöprognosen stämmer. Har jag tur går det att gräva upp något potatisland i alla fall. Potatisen börjar få så långa groddar att jag behöver peta ner dem i jorden snart. Undrar när man kan göra det i zon 4 ... någon som vet?


          --------------------
          Livet är härligt när man kan njuta av frukostkaffet till fågelkvitter och dofterna från kryddodlingen.
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 04-05-2012, 17:16
          Länk hit: #13479


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Idag har det gott i ett kör, har varit hos en granne som byter takpannor och papp.


          --------------------



           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 05-05-2012, 11:40
          Länk hit: #13480


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Har sovit läänge! Packat en massa som jag sålt på nätet! Nu ska jag traska till skogen med fika till sonen som röjer vindfällen där!
          Senare åker jag till en kompis och tvättar!
           
          Citera

          867 sidor V  « < 672 673 674 675 676 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 06-07-2026, 12:35
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon