Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          867 sidor V  « < 674 675 676 677 678 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          Krolliljan
          Inlägg 09-05-2012, 16:41
          Länk hit: #13501


          Medlem
          Antal inlägg: 10 192
          Medlem sedan:
          20-05-2007
          Medlem nr: 10 539



          Har precis piggnat till efter två veckor med influensa och lunginflammation. Ute regnar det fint på mina nya rabatter bravo.gif


          --------------------





           
          Citera
          Skeppsråttan
          Inlägg 09-05-2012, 20:38
          Länk hit: #13502


          Gäster






          Varit och handlat kläder med sonen som ska på bröllop. Skor återstår.
           
          Citera
          Klint
          Inlägg 09-05-2012, 23:13
          Länk hit: #13503


          Medlem
          Antal inlägg: 4 467
          Medlem sedan:
          06-08-2008
          Medlem nr: 18 069



          CITAT (gnon49 @ 08-05-2012, 21:57) *
          suddat lite Efter middagen gjorde jag som Kronblom. Sköna soffa.

          Samma här skam till säjandes vaknade jag av mina egna snarkningar giggle.gif


          --------------------
          Blåklint

          Titta gärna in på bygg,

          http://forum.odla.nu/index.php?showtopic=104592&st=60
           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 10-05-2012, 05:43
          Länk hit: #13504


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Ska ha sonens vovve här idag! Han är nykastrerad och ska helst inte vara själv! Vovve blir 1 år imorgon!
           
          Citera
          Blomstertanten
          Inlägg 10-05-2012, 05:59
          Länk hit: #13505


          Medlem
          Antal inlägg: 5 380
          Medlem sedan:
          03-08-2003
          Medlem nr: 2 004



          I dag går vårt (styrelsen i Hyresgästföreningen Örebro) seminarium och workshop "Vakna! Vilket inflytande har hyresgästerna över ombyggnationsprocessen?" av stapeln!
          Publiken består av politiker, privata hyresvärdar, allmännyttiga bostadsbolaget, anställda på HGF och förtroendevalda. Det är otroligt spännande!!! biggrin.gif Hoppas på bra diskusioner och kanske,kanske, kan det leda fram till nåt riktigt bra!
          Men är sjukt nervös!!!!! wacko.gif Många anmälda och trångt kommer det bli, hoppas alla får plats nu bara help.gif



          --------------------
          Glanshammar Närke Zon 3

          Av var och en efter förmåga, åt var och en efter behov

          Vår vision är självklar och enkel, och samtidigt helt omvälvande. Den är allas lika värde och allas frihet. Vi kan inte drömma om, inte arbeta för, något mindre. Därför är vi socialister och feminister.


           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 10-05-2012, 08:32
          Länk hit: #13506


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          CITAT (Blomstertanten @ 10-05-2012, 06:59) *
          I dag går vårt (styrelsen i Hyresgästföreningen Örebro) seminarium och workshop "Vakna! Vilket inflytande har hyresgästerna över ombyggnationsprocessen?" av stapeln!
          Publiken består av politiker, privata hyresvärdar, allmännyttiga bostadsbolaget, anställda på HGF och förtroendevalda. Det är otroligt spännande!!! biggrin.gif Hoppas på bra diskusioner och kanske,kanske, kan det leda fram till nåt riktigt bra!
          Men är sjukt nervös!!!!! wacko.gif Många anmälda och trångt kommer det bli, hoppas alla får plats nu bara help.gif

          Lycka till, hoppas att allt går bra! tummenupp.gif


          --------------------



           
          Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 10-05-2012, 09:54
          Länk hit: #13507


          Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem sedan:
          03-11-2002
          Medlem nr: 110



          Lugnt på jobbet och jag längtar hem blush.gif
           
          Citera
          Skeppsråttan
          Inlägg 10-05-2012, 14:30
          Länk hit: #13508


          Gäster






          CITAT (Skeppsråttan @ 09-05-2012, 21:38) *
          Varit och handlat kläder med sonen som ska på bröllop. Skor återstår.

          Idag blir det skoinköp.
           
          Citera
          Krolliljan
          Inlägg 10-05-2012, 15:17
          Länk hit: #13509


          Medlem
          Antal inlägg: 10 192
          Medlem sedan:
          20-05-2007
          Medlem nr: 10 539



          Sitter fortfarande och tittar på hur regnet vattnar mina växter bravo.gif
          Hoppas att jag kan gå ut i morgon och se över rabatterna. Något behöver säkert flyttas crazy.gif


          --------------------





           
          Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 10-05-2012, 15:21
          Länk hit: #13510


          Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem sedan:
          03-11-2002
          Medlem nr: 110



          Ja, regnet behövs. Jag retar mig bara på att jag inte var ute och gödslade igår.
           
          Citera
          merlin68
          Inlägg 10-05-2012, 16:14
          Länk hit: #13511


          Medlem
          Antal inlägg: 4 044
          Medlem sedan:
          09-03-2010
          Medlem nr: 28 369



          Sådde huvudsallat, plocksallat och lollo rosso, dill, persilja, mejram, rädisor och kummin idag. Rensade bland jordgubbarna och hittade en till plats där smultronen som revar som besatt kan få breda ut sig. Jag smaskade även i mig färska sparrisskott direkt från landet , tycker nästan de är godast råa smile.gif
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 10-05-2012, 16:41
          Länk hit: #13512


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Har gjort färdigt på altan, nu väntar jag bara på sista inglasningen.


          --------------------



           
          Citera
          Blomstertanten
          Inlägg 10-05-2012, 17:59
          Länk hit: #13513


          Medlem
          Antal inlägg: 5 380
          Medlem sedan:
          03-08-2003
          Medlem nr: 2 004



          CITAT (Uggi @ 10-05-2012, 09:32) *
          Lycka till, hoppas att allt går bra! tummenupp.gif

          yahoo.gif bravo.gif Det gick mer än bra! Blev en toppendag med många bra diskusioner och alla verkade väldigt nöjda!
          Nu får vi bara hoppas att det verkligen i slutändan leder till ökat inflytande för de boende!


          --------------------
          Glanshammar Närke Zon 3

          Av var och en efter förmåga, åt var och en efter behov

          Vår vision är självklar och enkel, och samtidigt helt omvälvande. Den är allas lika värde och allas frihet. Vi kan inte drömma om, inte arbeta för, något mindre. Därför är vi socialister och feminister.


           
          Citera
          Klint
          Inlägg 10-05-2012, 21:44
          Länk hit: #13514


          Medlem
          Antal inlägg: 4 467
          Medlem sedan:
          06-08-2008
          Medlem nr: 18 069



          CITAT (Blomstertanten @ 10-05-2012, 18:59) *
          yahoo.gif bravo.gif Det gick mer än bra! Blev en toppendag med många bra diskusioner och alla verkade väldigt nöjda!
          Nu får vi bara hoppas att det verkligen i slutändan leder till ökat inflytande för de boende!


          Gött å höra BT tummenupp.gif


          --------------------
          Blåklint

          Titta gärna in på bygg,

          http://forum.odla.nu/index.php?showtopic=104592&st=60
           
          Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 11-05-2012, 07:38
          Länk hit: #13515


          Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem sedan:
          03-11-2002
          Medlem nr: 110



          Imorgon fm ska jag åka med trädgårdsföreningen till Åbergs plantskola utanför Ystad. Vi har varit där en gång för en del år sen och blivit guidade, men dit kan man komma fler gånger yes.gif
          Får väl ta stora plånboken med för där kan man hitta mycket spännande.
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 11-05-2012, 09:06
          Länk hit: #13516


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Skall snart följa med frugan och veckohandla.


          --------------------



           
          Citera
          merlin68
          Inlägg 11-05-2012, 12:06
          Länk hit: #13517


          Medlem
          Antal inlägg: 4 044
          Medlem sedan:
          09-03-2010
          Medlem nr: 28 369



          Långpromenad med hunden på fm. Ska måla resterande kakel i köket om en stund smile.gif Sen är köket äntligen klar yahoo.gif
           
          Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 11-05-2012, 15:26
          Länk hit: #13518


          Gäster






          Har varit o lämnat blodprover o varit i gymn ..... nu vä ntar jag att regnet ska ge sig så att jag kan komma ut o gräva ner lite vaxter ....... tummenupp.gif
           
          Citera
          Natur liv
          Inlägg 11-05-2012, 17:32
          Länk hit: #13519


          Medlem
          Antal inlägg: 8 739
          Medlem sedan:
          08-05-2011
          Medlem nr: 43 937



          Så har vi kört husvagnen till husfirman, hämtat stolar, stekt kyckling, handlat och dukat i ordning inför morgondagens födelsedagsmiddag. Puh ... nu blir det fredagsmys i soffan, sambon ska bara hämta bonusdottern först.

          Förresten ... jag hann till sjukgymnasten och frissan också.

          Redigerat av Natur liv: 11-05-2012, 17:33


          --------------------
          Livet är härligt när man kan njuta av frukostkaffet till fågelkvitter och dofterna från kryddodlingen.
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 11-05-2012, 18:02
          Länk hit: #13520


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          CITAT (Uggi @ 11-05-2012, 10:06) *
          Skall snart följa med frugan och veckohandla.

          Har även klippt gräsmattan, plockat vissna och överblommade påskliljor samt lite övrigt i trädgården.
          Nu får det snart bli något gott att äta, frugan vet.


          --------------------



           
          Citera

          867 sidor V  « < 674 675 676 677 678 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 06-07-2026, 11:20
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon