| |
|
  |
Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra |
|
|
|
Skeppsråttan
|
09-05-2012, 20:38
|
Gäster

|
Varit och handlat kläder med sonen som ska på bröllop. Skor återstår.
|
|
|
|
|
|
|
|
09-05-2012, 23:13
|

Medlem
Antal inlägg: 4 467
Medlem sedan: 06-08-2008
Medlem nr: 18 069

|
CITAT (gnon49 @ 08-05-2012, 21:57)  suddat lite Efter middagen gjorde jag som Kronblom. Sköna soffa. Samma här skam till säjandes vaknade jag av mina egna snarkningar
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
10-05-2012, 05:43
|

Moderator
Antal inlägg: 21 592
Medlem sedan: 19-12-2009
Medlem nr: 27 097

|
Ska ha sonens vovve här idag! Han är nykastrerad och ska helst inte vara själv! Vovve blir 1 år imorgon!
|
|
|
|
|
|
|
|
10-05-2012, 05:59
|

Medlem
Antal inlägg: 5 380
Medlem sedan: 03-08-2003
Medlem nr: 2 004

|
I dag går vårt (styrelsen i Hyresgästföreningen Örebro) seminarium och workshop "Vakna! Vilket inflytande har hyresgästerna över ombyggnationsprocessen?" av stapeln! Publiken består av politiker, privata hyresvärdar, allmännyttiga bostadsbolaget, anställda på HGF och förtroendevalda. Det är otroligt spännande!!!  Hoppas på bra diskusioner och kanske,kanske, kan det leda fram till nåt riktigt bra! Men är sjukt nervös!!!!!  Många anmälda och trångt kommer det bli, hoppas alla får plats nu bara
--------------------
Glanshammar Närke Zon 3 Av var och en efter förmåga, åt var och en efter behov Vår vision är självklar och enkel, och samtidigt helt omvälvande. Den är allas lika värde och allas frihet. Vi kan inte drömma om, inte arbeta för, något mindre. Därför är vi socialister och feminister.
|
|
|
|
|
|
|
|
10-05-2012, 08:32
|

Medlem
Antal inlägg: 10 711
Medlem sedan: 08-10-2008
Medlem nr: 19 305

|
CITAT (Blomstertanten @ 10-05-2012, 06:59)  I dag går vårt (styrelsen i Hyresgästföreningen Örebro) seminarium och workshop "Vakna! Vilket inflytande har hyresgästerna över ombyggnationsprocessen?" av stapeln! Publiken består av politiker, privata hyresvärdar, allmännyttiga bostadsbolaget, anställda på HGF och förtroendevalda. Det är otroligt spännande!!!  Hoppas på bra diskusioner och kanske,kanske, kan det leda fram till nåt riktigt bra! Men är sjukt nervös!!!!!  Många anmälda och trångt kommer det bli, hoppas alla får plats nu bara  Lycka till, hoppas att allt går bra!
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
Skeppsråttan
|
10-05-2012, 14:30
|
Gäster

|
CITAT (Skeppsråttan @ 09-05-2012, 21:38)  Varit och handlat kläder med sonen som ska på bröllop. Skor återstår. Idag blir det skoinköp.
|
|
|
|
|
|
|
|
10-05-2012, 15:21
|

Medlem
Antal inlägg: 24 744
Medlem sedan: 03-11-2002
Medlem nr: 110

|
Ja, regnet behövs. Jag retar mig bara på att jag inte var ute och gödslade igår.
|
|
|
|
|
|
|
|
10-05-2012, 16:41
|

Medlem
Antal inlägg: 10 711
Medlem sedan: 08-10-2008
Medlem nr: 19 305

|
Har gjort färdigt på altan, nu väntar jag bara på sista inglasningen.
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
10-05-2012, 21:44
|

Medlem
Antal inlägg: 4 467
Medlem sedan: 06-08-2008
Medlem nr: 18 069

|
CITAT (Blomstertanten @ 10-05-2012, 18:59)   Det gick mer än bra! Blev en toppendag med många bra diskusioner och alla verkade väldigt nöjda! Nu får vi bara hoppas att det verkligen i slutändan leder till ökat inflytande för de boende! Gött å höra BT
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
11-05-2012, 07:38
|

Medlem
Antal inlägg: 24 744
Medlem sedan: 03-11-2002
Medlem nr: 110

|
Imorgon fm ska jag åka med trädgårdsföreningen till Åbergs plantskola utanför Ystad. Vi har varit där en gång för en del år sen och blivit guidade, men dit kan man komma fler gånger Får väl ta stora plånboken med för där kan man hitta mycket spännande.
|
|
|
|
|
|
|
|
11-05-2012, 09:06
|

Medlem
Antal inlägg: 10 711
Medlem sedan: 08-10-2008
Medlem nr: 19 305

|
Skall snart följa med frugan och veckohandla.
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
Ugglemormor
|
11-05-2012, 15:26
|
Gäster

|
Har varit o lämnat blodprover o varit i gymn ..... nu vä ntar jag att regnet ska ge sig så att jag kan komma ut o gräva ner lite vaxter .......
|
|
|
|
|
|
|
|
11-05-2012, 17:32
|
Medlem
Antal inlägg: 8 739
Medlem sedan: 08-05-2011
Medlem nr: 43 937

|
Så har vi kört husvagnen till husfirman, hämtat stolar, stekt kyckling, handlat och dukat i ordning inför morgondagens födelsedagsmiddag. Puh ... nu blir det fredagsmys i soffan, sambon ska bara hämta bonusdottern först.
Förresten ... jag hann till sjukgymnasten och frissan också.
Redigerat av Natur liv: 11-05-2012, 17:33
--------------------
Livet är härligt när man kan njuta av frukostkaffet till fågelkvitter och dofterna från kryddodlingen.
|
|
|
|
|
|
|
|
11-05-2012, 18:02
|

Medlem
Antal inlägg: 10 711
Medlem sedan: 08-10-2008
Medlem nr: 19 305

|
CITAT (Uggi @ 11-05-2012, 10:06)  Skall snart följa med frugan och veckohandla. Har även klippt gräsmattan, plockat vissna och överblommade påskliljor samt lite övrigt i trädgården. Nu får det snart bli något gott att äta, frugan vet.
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
  |
1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
0 medlem(mar):
|
|
 |
|