CITAT (hattstugan @ 12-05-2012, 18:49)

Har planterat om blommor! Fikat med dotter och kompis med hundar! Utfodrat Kisse som legat inne idag för han har troligen varit i närkamp med en Huggis igen!
Ska kanske fixa nåt att äta också åt mig!
Oh nej

! Hoppas kissekatten snart mår bättre

Otäckt det där med huggormsbett särskilt om de blir bitna i ansiktet...är han/hon svullen i ansiktet måste ni kanske åka till vet?
Här har vi kämpat på med sista biterna av köksrenoveringen, lagt på den nya bänkskivan och satt dit ny diskho och avloppssystem.
Ser riktigt trevligt ut numera, som ett "normalt" kök....vi hade nästan vant oss vid vårt gamla orangea kök med sjukhusgröna köksluckor efter nästan 9 år i huset . Gamla köket var original 70-tal av värsta sort, vi hade t ex en helgjuten diskbänk/väggbänk i plast
Hunden har fått en ny sommarklippning, han är semilånghårig eller vad man kan kalla det. Oklippt brukar han mest likna en
hyena så jag klipper honom i vad jag kallar "valpklippning" så han ser lite gulligare ut och inte så stripig och byrackig

Pälsen fick även en omgång med ferminatorn en jättebra borste som tar bort löst underhår. Även katten borstades och klipptes så nu är de så fiiiina