Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          867 sidor V  « < 676 677 678 679 680 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          Skeppsråttan
          Inlägg 14-05-2012, 13:06
          Länk hit: #13541


          Gäster






          Ska åka till jaktaffären och se om de har några bra GPS-er.
           
          Citera
          Krolliljan
          Inlägg 14-05-2012, 13:55
          Länk hit: #13542


          Medlem
          Antal inlägg: 10 192
          Medlem sedan:
          20-05-2007
          Medlem nr: 10 539



          Har varit och köpt en purpurapel 'Profusion' .
          Den ser jättefin ut. Valde mellan den och ett silverpäronträd och pururapel blev det.
          Hade egentligen tänkt sätta en portal och några buskar i hörnet av huset men det här blev mycket bättre. smile.gif


          --------------------





           
          Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 14-05-2012, 14:51
          Länk hit: #13543


          Gäster






          Det blidde lite mer gjort i trädgården, regnet hängandes över, men nu är det mörkare o jag är färdig för dagen ...... tummenupp.gif --- ska få hjälpsökande denna vecka så har lagt tid undan för dem efter mina gymn. pass. ...... kompiskram.gif
           
          Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 14-05-2012, 17:24
          Länk hit: #13544


          Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem sedan:
          03-11-2002
          Medlem nr: 110



          Det man inte gör idag kan man göra imorgon...
          Alltså blir det maskrosplockning och rabattskötsel imorgon istället - tror jag.
          Vad har jag gjort idag då? Ja, det undrar jag också, men nu är det snart kväll smile.gif
           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 14-05-2012, 17:27
          Länk hit: #13545


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Har haft yngsta dottern med vovve här på fika idag!Hon tycker det är trist att gå hemma men snart (ca 4 v kvar) får hon händerna fulla av bebis! Jag har varit och postat 2 försändelser och hämtat mitt paket med lökar/knölar från Odla! Vilka fina bonus blommor jag fick! Är glad för det!
          Ska nog inte gör nåt nu heller då jag inte gjort nåt förut!
           
          Citera
          merlin68
          Inlägg 14-05-2012, 18:33
          Länk hit: #13546


          Medlem
          Antal inlägg: 4 044
          Medlem sedan:
          09-03-2010
          Medlem nr: 28 369



          Klippt gräset för första gången i år, har inte bestämt mig för om det är positivt eller inte... å ena sidan är det ju beviset för att det nu definitivt är vår bravo.gif men å andra sidan väntar nu en lång period med tråkig gräsklippning blääää tongue.gif
           
          Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 15-05-2012, 10:25
          Länk hit: #13547


          Gäster






          Ska iväg till stan o se om jag får tag i lite sommarplantor innan det är dax för vtn. gymn. ....... efter det orkar man inte så mycket mera, så det blir att vila ......... tummenupp.gif --- ser att det blir lite tjockt sedan i planeringen under resten av veckan ........ g.gif
           
          Citera
          Krolliljan
          Inlägg 16-05-2012, 08:22
          Länk hit: #13548


          Medlem
          Antal inlägg: 10 192
          Medlem sedan:
          20-05-2007
          Medlem nr: 10 539



          Har just gått en morgonrunda i trädgården. Ser bra ut förutom att en kanin ätit ner en näva. ranting.gif
          Av alla reaplantorna jag köpte i höstas är det bara två som inte har tagit sig tummenupp.gif


          --------------------





           
          Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 16-05-2012, 09:51
          Länk hit: #13549


          Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem sedan:
          03-11-2002
          Medlem nr: 110



          Det regnar så jag vet inte om jag ska göra något alls idag

          Bifogad bild
           
          Citera
          Biggan_
          Inlägg 16-05-2012, 10:36
          Länk hit: #13550


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          CITAT (Eva i Skåne @ 16-05-2012, 10:51) *
          Det regnar så jag vet inte om jag ska göra något alls idag

          Bifogad bild


          giggle.gif Härligt! tummenupp.gif

          En träningsrunda skall jag försöka få till mellan skurarna....och dammsugaren behöver också en omgång!


          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 16-05-2012, 12:14
          Länk hit: #13551


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Ska hämta barnbarnen på dagis för några timmars samvaro...


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 16-05-2012, 17:37
          Länk hit: #13552


          Gäster






          Har skött om mina växter, sedan till sjukgymn och sedan skulle jag ha en klient, men det blidde 2 st, och det ser ut att jag får ta mig an dessa ytterligare några gånger ........ kompiskram.gif
          Det blir både egenvård och sedan att börja hjälpa andra ....... trostar.gif och jag känner för att ta mitt ansvar och deras behov som nödvändigt ...... kompiskram.gif
          Ska försöka plantera färdigt nu till helgen och flytta det mesta ut till växthuset ....... whist.gif
           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 16-05-2012, 19:18
          Länk hit: #13553


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Har varit ute hela dagen! Började klippa gräset men klipparen la av och vägrade starta igen! Typiskt! Jahaja vad göra då! Jo fram med kantklippssaxen och klippa där det inte går att köra! Dessa ytor kommer att ta mig flera dagar att klippa!
          Nu har sonen lagat klipparen och gräset är klippt!
          Just avslutat middagen och ska se på TV nu!
           
          Citera
          Natur liv
          Inlägg 16-05-2012, 19:51
          Länk hit: #13554


          Medlem
          Antal inlägg: 8 739
          Medlem sedan:
          08-05-2011
          Medlem nr: 43 937



          Vad glad jag blev när jag kom till torpet, gräsmattan är full med vårblommor, gullvivor(röda och gula), pärlhyacinter, scilla, klöverblommor (tror jag), vitsippor och en okänd blå-småblommig marktäckare. Liljekonvaljblad i massor också, så nästa gång blir det antagligen ännu fler blommor. Att jag slipper gräsklippningen är en bonus (det borde väl egentligen skrivas i en tråd över "vad har ni inte gjort")


          --------------------
          Livet är härligt när man kan njuta av frukostkaffet till fågelkvitter och dofterna från kryddodlingen.
           
          Citera
          Skeppsråttan
          Inlägg 16-05-2012, 20:34
          Länk hit: #13555


          Gäster






          Suttit och hållit ITteknikern sällskap halva dagen medan han fortsatt att rensa min jobbdator på trojaner.
          Pillimojat och fixat med min nya leksak, frilufts-GPS:en. Måste ut och testa imorgon där den kan läsa in lite satelliter, här är tydigen för mycket sten och tegel......


           
          Citera
          Tikka
          Inlägg 16-05-2012, 21:06
          Länk hit: #13556


          Medlem
          Antal inlägg: 1 988
          Medlem sedan:
          17-12-2002
          Medlem nr: 497



          Vi bestämde oss just för att gå upp tidigt i morgon o åka till Rabbalshede på marknad där smile.gif


          --------------------
          ************************************************************
          Det bästa är att veta vad man letar efter innan man början leta efter det.
          Källa: Nalle Puh - A.A. Milne.
           
          Citera
          gnon49
          Inlägg 16-05-2012, 21:24
          Länk hit: #13557


          Medlem
          Antal inlägg: 4 721
          Medlem sedan:
          19-07-2008
          Medlem nr: 17 660



          Rabbalshede marknad har man besökt ett antal gånger. Alltid en torsdag har jag för mig.


          --------------------
          Odlar i zon 2-3 utanför Uddevalla

          Den bästa huvudkudden har ett positivt innehåll.
           
          Citera
          Tikka
          Inlägg 16-05-2012, 21:36
          Länk hit: #13558


          Medlem
          Antal inlägg: 1 988
          Medlem sedan:
          17-12-2002
          Medlem nr: 497



          Det är första gången vi ska dit smile.gif


          --------------------
          ************************************************************
          Det bästa är att veta vad man letar efter innan man början leta efter det.
          Källa: Nalle Puh - A.A. Milne.
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 17-05-2012, 07:58
          Länk hit: #13559


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Vi skall åka till våran dotter i Skövde och äta middag och dricka em-kaffe.


          --------------------



           
          Citera
          ninnisky
          Inlägg 17-05-2012, 08:45
          Länk hit: #13560


          Medlem
          Antal inlägg: 5 047
          Medlem sedan:
          29-06-2004
          Medlem nr: 3 958



          Tänkte roa mig med lite städning och tvätt idag i väntan på bättre väder. Blir nog någon timma vid symaskinen också... har ett jätteroligt projekt på gång!


          --------------------
          Det är dumt att slänga bort en hel cykel för att det kommit in ett gruskorn i kedjan...
           
          Citera

          867 sidor V  « < 676 677 678 679 680 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 06-07-2026, 10:16
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon