Nu var det längesen jag var inne på odla.Kul att läsa vad ni gjort och att denna tråd fortfarande håller en trevlig ton! Jag har väl mest jobbat och varit trött,gubben jobbade xtra hela helgen så i lördags klippte jag allt gräs jobbigt även om jag åkte på de stora områdena.Jag har börjat fixa i trädgården men inte alls hunnit med det jag tänkt anlägga 2 rabatter och rensa rensat hälften och nästan klat med en ny.Själv jobbade jag xtra mån och tisdag,var trött för förra veckan när vi jobbade natt var vi i Skövde och tittade på en bil var inte alls i det skick som de utlovat

men på torsadag hittade vi en fin V70 -05 i Uddevalla det var en liten spricka i framrutan men annars var den jättefin och automat,gud va de ä skönt! Men man får aldrig vara helt nöjd idag 1 vecka efter köpet hade sprickan gett sej iväg rutan måste bytas.Nu håller jag på att tvätta tvätten får ju hänga inne och jag har bara ett ihopfällbart grejs så det får inte plats så mycket.Städar huset byter påskbegoniorna mot pelargoner som gubben varit och köpt nu på fm.Till helgen kommer min bror,svägerska och mamma det ska bli kul mamma har ju inte sett vårt hus i färdigt skick så då vill man ju ha det städatannars hade det nog gått att vara ute mellan skurarna idag.Gårdagen gick åt till att sy båtgardiner det är konstigt vad lång tid det tar ibland,första gardinen fick jag tänka ut och prova hela tiden eftersom jag inte fick tag på nya krokar så det blev lite mockligt,den andra skulle jag sy på ett kick då sydde jag helt fel
2ggr Antagligen är jag väl dum eller så syr jag för sällan eller...kan det vara båda?
Har även kollat in lite på fb och reggat mej men tycker det är svårt att hitta några disskutioner på odla,kanske är på fel ställe? Nu ska jag betala en räkning,stryka,hänga tvätt och städa....kommer nog att kolla lite här också!