Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          867 sidor V  « < 681 682 683 684 685 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          Krolliljan
          Inlägg 02-06-2012, 17:24
          Länk hit: #13641


          Medlem
          Antal inlägg: 10 192
          Medlem sedan:
          20-05-2007
          Medlem nr: 10 539



          Har varit ute och flyttat på några växter. Jag har tre "nya" land som jag nog inte får ordning på förrän nästa år hur jag än flyttar runt. Nu får jag vänta och se. whistling.gif


          --------------------





           
          Citera
          Natur liv
          Inlägg 02-06-2012, 17:26
          Länk hit: #13642


          Medlem
          Antal inlägg: 8 739
          Medlem sedan:
          08-05-2011
          Medlem nr: 43 937



          CITAT (Uggi @ 02-06-2012, 18:17) *
          Är färdig med min nya trpp efter två dagars arbete.


          smile.gif

          Jag letade efter en smileygubbe med "tummen upp" ... men hittade ingen.


          --------------------
          Livet är härligt när man kan njuta av frukostkaffet till fågelkvitter och dofterna från kryddodlingen.
           
          Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 03-06-2012, 11:08
          Länk hit: #13643


          Gäster






          Jag har en sådan ensam helg denna gång och det blir inte mycket gjort mer än se till växterna och vila mens man kan. ...... kompiskram.gif
          Det blir körigt nog nästa vecka ändå till midsommar, sedan kommer jag ta mer fritt fr. allt ...... tummenupp.gif .... kanske få färdigt min bok, äntligen. hoppas på inspiration ...... whist.gif
           
          Citera
          merlin68
          Inlägg 03-06-2012, 14:08
          Länk hit: #13644


          Medlem
          Antal inlägg: 4 044
          Medlem sedan:
          09-03-2010
          Medlem nr: 28 369



          CITAT (Ugglemormor @ 03-06-2012, 12:08) *
          Jag har en sådan ensam helg denna gång och det blir inte mycket gjort mer än se till växterna och vila mens man kan. ...... kompiskram.gif
          Det blir körigt nog nästa vecka ändå till midsommar, sedan kommer jag ta mer fritt fr. allt ...... tummenupp.gif .... kanske få färdigt min bok, äntligen. hoppas på inspiration ...... whist.gif


          Skriver du en bok? Gud så spännande, berätta mera w00t.gif

          Vi har köpt en tredörrars garderob på blocket. Jättefint skick för en ynka femhundring smile.gif Det var dock inte kul att lasta skåpet i kallt ösregn brrrr...
          Ska flytta akvariet senare idag, vissa av fiskarna är blixtsnabba och svåra att fånga med håven, särskilt en siamesisk algätare ....

          Redigerat av merlin68: 03-06-2012, 14:09
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 03-06-2012, 14:16
          Länk hit: #13645


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Har legat ute och rensat ogräs, nästan vinterklädd, men nu har jag duschat och färdig att gå och gratta ett barnbarn som fyller 20 år.


          --------------------



           
          Citera
          malarmaster
          Inlägg 03-06-2012, 15:51
          Länk hit: #13646


          Medlem
          Antal inlägg: 2 446
          Medlem sedan:
          26-02-2010
          Medlem nr: 28 186



          har fullt upp med ved,fick 10m2 som skall på plats.någon trädgård blir det inte i veckan. ulf
           
          Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 03-06-2012, 16:41
          Länk hit: #13647


          Gäster






          Melin,
          Nu har det blivit så att materialet räcker till 2 olika böcker. Trodde att jag skulle varit klar redan men sedan under arbetets gång kände jag att det kommer att bli 2 separata böcker.
          Jag måste ta o snacka med förläggaren om detta........ska också ha vår advokat kolla dessa så att det inte kan angripas på något sätt.
          Trots att namnen är ändrade och platser så det finns lite illvilja att jag skriver om dem. De ingår ju i mitt liv, de som lever.
          Nu ska jag ha en hel del egen tid när det blir paus fr. Sjukgym. Så jag får tiden att räcka till det. Många vet om detta och de väntar på dem. kompiskram.gif
           
          Citera
          Natur liv
          Inlägg 03-06-2012, 19:00
          Länk hit: #13648


          Medlem
          Antal inlägg: 8 739
          Medlem sedan:
          08-05-2011
          Medlem nr: 43 937



          Idag har jag målat insidan av dasset. I alla fall taket och tre väggar, ljusblåa. Den fjärde väggen ska bli randig som regnbågen och där har jag bara målat två ränder. Hoppas bara att det torkar, luftfuktigheten drar sig över 80 procent till kvällen och det är ju inte riktigt bra under torktiden. Fast hur det än blir så blir det bättre än den mörkbruna färgen som var förut.

          När det är färdigmålat blir det att installera urinseparering och ny dasstunna.


          --------------------
          Livet är härligt när man kan njuta av frukostkaffet till fågelkvitter och dofterna från kryddodlingen.
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 04-06-2012, 06:47
          Länk hit: #13649


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Flyger till Stockholm idag för begravning...


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 04-06-2012, 07:52
          Länk hit: #13650


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Göra klart maj månads fakturor och till bokföringsbyrån.


          --------------------



           
          Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 04-06-2012, 11:41
          Länk hit: #13651


          Gäster






          Varit på sjukg. och laggt i ett par maskiner tvätt och kollat o vattnat mina växter ...... tummenupp.gif
          Ska nu endast passa tvätten och fortsätta att läsa. ...... whistling.gif

          Blev så glad igårkväll när jag letade efter musik så hittade jag filmerna där min dotter var med .... wub.gif ack vad tiden går, men det hon gjorde kommer att finnas kvar länge ...... yes.gif
           
          Citera
          malcolm
          Inlägg 04-06-2012, 11:55
          Länk hit: #13652


          Medlem
          Antal inlägg: 20 052
          Medlem sedan:
          18-05-2010
          Medlem nr: 30 311



          Har äntligen fått på sommarhjulen på bilen, skulle ha gjort det igå tillsammans med sonen men insåg att jag inte orkade så det blev gummiverkstaden idag istället. Vet att det är sent men jag har legat på sjukhus en månad och har inte haft kraft nog att ta itu med det hela fast nu är det i alla fall gjort även om det kostade en slant.
           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 04-06-2012, 13:21
          Länk hit: #13653


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Har varit med min höggravida dotter till hennes jobb och hälsat på! Sen var vi till Växtriket och handlade lite blommor!

          Nu ska jag göra ingenting en stund! Sen blir det en runda i trädgården om det inte börjar regna! Ser mörkt ut åt väster!
           
          Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 04-06-2012, 13:35
          Länk hit: #13654


          Gäster






          Tacksam för varje solklimt ..... här öser regnet ner som bara den ...... ranting.gif
          Inte undra på att de flesta i sjukg. var på dåligt humör ...... påverkade av de senaste dagarnas väder.
          Bytte till en ny bild, men snart kommer jag inte ha tid mer än det nödvändiga och har därför plockat mina vänner till en annan vebbadress, där de kan nå mig ....... whistling.gif

          Hattstugan; - när är det dax för din dotter?

          Redigerat av Ugglemormor: 04-06-2012, 13:36
           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 04-06-2012, 14:51
          Länk hit: #13655


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          dottern har beräknad nedkomst den 7 juni! Nära nu!! Det är spännande för det är hennes första barn!
           
          Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 04-06-2012, 16:37
          Länk hit: #13656


          Gäster






          Va roligt för er båda, mor och mormor ...... tummenupp.gif hoppas att allt går väl och ni får massor av nöje av den nya familjemedlemmen...... rose.gif
           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 04-06-2012, 17:11
          Länk hit: #13657


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Tack Ugglemormor!

          Nu ska jag snart göra mig iordning för att åka till Motorklubben för möte! Blir lite nostalgi samtidigt då Klubben var mitt andra hem under lång tid för läng sedan!
           
          Citera
          omk
          Inlägg 04-06-2012, 21:13
          Länk hit: #13658


          Medlem
          Antal inlägg: 3 549
          Medlem sedan:
          25-07-2010
          Medlem nr: 32 435



          CITAT (omk @ 31-05-2012, 03:54) *
          Det blir trädäcksbygge och avverkning av sly hos en granne.

          Ha, man ska inte vara för karsk, tydligen ! Det har varken blivit trädäck eller sly-avverkning, men jag har iaf förberett för plinthålsgrävning. Kanske imorron.
          Jag har varit utomhus en hel del iaf ! Skönt, men det har blåst kallt som tusan !


          --------------------
          Women and cats do as they please, men and dogs should relax and get used to the idea - Robert Heinlein
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 05-06-2012, 08:23
          Länk hit: #13659


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Skall ta med frugan och köpa sommarblommor på en plantage här i närheten.


          --------------------



           
          Citera
          Anma
          Inlägg 05-06-2012, 09:06
          Länk hit: #13660


          Medlem
          Antal inlägg: 10 260
          Medlem sedan:
          02-05-2005
          Medlem nr: 5 642



          På fredag ska jag opereras.
          HÄR kan man läsa lite om studien som jag ingår i.
          Om det blir som jag hoppas kommer jag att på lördagen vakna till en huvudvärksfri dag första gången på nio år och fyra månader.
          Gissa om jag är förväntansfull!
           
          Citera

          867 sidor V  « < 681 682 683 684 685 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 06-07-2026, 06:31
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon