Avslutade nyss en ruskig bok som heter --- "Sexhealern", en sann berättelse av en väninna som jag nyligen lärt att känna. Hur i all sin dar kunde denne man utan det minsta begåvning, utom som manipulativ psykopat förstöra så många unga kvinnors liv med att tuta i dem att han hade mäktiga "andliga ledare", samt med hot även våldta mindreåriga flickor ---- detta för att han skulle "balancera deras energier" ...... sicket skit! .....
Han dömdes till 5 års fängelse år 2007, men är nog redan på fri fot ......

....