Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          867 sidor V  « < 682 683 684 685 686 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          Aqvakul
          Inlägg 05-06-2012, 09:22
          Länk hit: #13661


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (Anma @ 05-06-2012, 10:06) *
          På fredag ska jag opereras.
          HÄR kan man läsa lite om studien som jag ingår i.
          Om det blir som jag hoppas kommer jag att på lördagen vakna till en huvudvärksfri dag första gången på nio år och fyra månader.
          Gissa om jag är förväntansfull!

          Lycka till! tummenupp.gif tummenupp.gif smiley_small_hug.gif kompiskram.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          ninnisky
          Inlägg 05-06-2012, 09:35
          Länk hit: #13662


          Medlem
          Antal inlägg: 5 047
          Medlem sedan:
          29-06-2004
          Medlem nr: 3 958



          CITAT (Anma @ 05-06-2012, 08:06) *
          På fredag ska jag opereras.
          HÄR kan man läsa lite om studien som jag ingår i.
          Om det blir som jag hoppas kommer jag att på lördagen vakna till en huvudvärksfri dag första gången på nio år och fyra månader.
          Gissa om jag är förväntansfull!


          Håller tummarna och tror att det blir jättebra smiley_small_hug.gif


          --------------------
          Det är dumt att slänga bort en hel cykel för att det kommit in ett gruskorn i kedjan...
           
          Citera
          Natur liv
          Inlägg 05-06-2012, 09:52
          Länk hit: #13663


          Medlem
          Antal inlägg: 8 739
          Medlem sedan:
          08-05-2011
          Medlem nr: 43 937



          CITAT (Anma @ 05-06-2012, 10:06) *
          Om det blir som jag hoppas kommer jag att på lördagen vakna till en huvudvärksfri dag första gången på nio år och fyra månader.


          Jag förstår att det är efterlängtat ... att vakna utan huvudvärk. Lycka till!


          --------------------
          Livet är härligt när man kan njuta av frukostkaffet till fågelkvitter och dofterna från kryddodlingen.
           
          Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 05-06-2012, 10:47
          Länk hit: #13664


          Gäster






          Ska iväg till vattengympa, mer blir det inte gjort idag ..... inga "stordåd" iofs.......
          Maken ska lämna in min Iphone och iPod för att jag kan vara uppkopplad även att jag inte är hemma..... tycker att det är lite onödigt men även han vill använda dem utanför hemmets väggar ...... confused.gif
           
          Citera
          merlin68
          Inlägg 05-06-2012, 11:53
          Länk hit: #13665


          Medlem
          Antal inlägg: 4 044
          Medlem sedan:
          09-03-2010
          Medlem nr: 28 369



          Varit ute med hunden en timme och ska blanda ihop en lunchmilkshake med hallon och blåbär om ett par minuter smile.gif
           
          Citera
          Anki på Öland
          Inlägg 05-06-2012, 12:02
          Länk hit: #13666


          Medlem
          Antal inlägg: 6 847
          Medlem sedan:
          26-05-2004
          Medlem nr: 3 723



          CITAT (Anma @ 05-06-2012, 10:06) *
          På fredag ska jag opereras.
          HÄR kan man läsa lite om studien som jag ingår i.
          Om det blir som jag hoppas kommer jag att på lördagen vakna till en huvudvärksfri dag första gången på nio år och fyra månader.
          Gissa om jag är förväntansfull!

          Håller tummarna för att det blir bra!!


          --------------------
          Hundar och pelargoner....... sen är man sysselsatt året om :)
          Huserar på södra Öland

          mitt album
           
          Citera
          Natur liv
          Inlägg 05-06-2012, 12:18
          Länk hit: #13667


          Medlem
          Antal inlägg: 8 739
          Medlem sedan:
          08-05-2011
          Medlem nr: 43 937



          Så har jag målat klart de ljusblå, gula och röda ränderna på dass. Jag hann också kupa potatisen innan regnet slog till igen. Nu blir det att leta efter en dasstunna ... på ÖoB kanske.


          --------------------
          Livet är härligt när man kan njuta av frukostkaffet till fågelkvitter och dofterna från kryddodlingen.
           
          Citera
          merlin68
          Inlägg 05-06-2012, 16:39
          Länk hit: #13668


          Medlem
          Antal inlägg: 4 044
          Medlem sedan:
          09-03-2010
          Medlem nr: 28 369



          CITAT (Natur liv @ 05-06-2012, 13:18) *
          Så har jag målat klart de ljusblå, gula och röda ränderna på dass. Jag hann också kupa potatisen innan regnet slog till igen. Nu blir det att leta efter en dasstunna ... på ÖoB kanske.


          Så fint det låter med ränderna! Får man se någon bild w00t.gif ?
           
          Citera
          Natur liv
          Inlägg 05-06-2012, 16:52
          Länk hit: #13669


          Medlem
          Antal inlägg: 8 739
          Medlem sedan:
          08-05-2011
          Medlem nr: 43 937



          CITAT (merlin68 @ 05-06-2012, 17:39) *
          Så fint det låter med ränderna! Får man se någon bild w00t.gif ?


          Jovisst, fast jag har de gröna, oranga och mörkblå ränderna kvar att göra först.


          --------------------
          Livet är härligt när man kan njuta av frukostkaffet till fågelkvitter och dofterna från kryddodlingen.
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 05-06-2012, 17:32
          Länk hit: #13670


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          CITAT (Uggi @ 05-06-2012, 09:23) *
          Skall ta med frugan och köpa sommarblommor på en plantage här i närheten.

          Det blev alldeles för många, men vad fint det blev då vi hade planterat om blommorna.


          --------------------



           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 05-06-2012, 17:38
          Länk hit: #13671


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          CITAT (Anma @ 05-06-2012, 10:06) *
          På fredag ska jag opereras.
          HÄR kan man läsa lite om studien som jag ingår i.
          Om det blir som jag hoppas kommer jag att på lördagen vakna till en huvudvärksfri dag första gången på nio år och fyra månader.
          Gissa om jag är förväntansfull!

          Jag hoppas att allt går bra och värken kommer att vara borta.


          --------------------



           
          Citera
          merlin68
          Inlägg 05-06-2012, 17:43
          Länk hit: #13672


          Medlem
          Antal inlägg: 4 044
          Medlem sedan:
          09-03-2010
          Medlem nr: 28 369



          CITAT (Anma @ 05-06-2012, 10:06) *
          På fredag ska jag opereras.
          HÄR kan man läsa lite om studien som jag ingår i.
          Om det blir som jag hoppas kommer jag att på lördagen vakna till en huvudvärksfri dag första gången på nio år och fyra månader.
          Gissa om jag är förväntansfull!


          Håller tummar och tår att du blir av med huvudvärken!!! Det måste vara fruktansvärt att ständigt ha huvudvärk, hur underbart det kommer att bli att vakna utan värk efter alla dessa år bravo.gif
           
          Citera
          Biggan_
          Inlägg 05-06-2012, 22:08
          Länk hit: #13673


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          CITAT (Anma @ 05-06-2012, 10:06) *
          På fredag ska jag opereras.
          HÄR kan man läsa lite om studien som jag ingår i.
          Om det blir som jag hoppas kommer jag att på lördagen vakna till en huvudvärksfri dag första gången på nio år och fyra månader.
          Gissa om jag är förväntansfull!

          Lycka Till! Jag håller tummarna för att det blir kanonbra! tummenupp.gif tummenupp.gif


          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 05-06-2012, 22:17
          Länk hit: #13674


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Håller tummarna Anma!!

          Har gosat med minsta barnbarnet ikväll!
          Innan det har jag rensat fram mina däck som jag ska plantera i! De ligger vid vägen till huset!
           
          Citera
          Skruttis
          Inlägg 06-06-2012, 07:26
          Länk hit: #13675


          Medlem
          Antal inlägg: 1 659
          Medlem sedan:
          28-03-2008
          Medlem nr: 14 868



          CITAT (Anma @ 05-06-2012, 10:06) *
          På fredag ska jag opereras.
          HÄR kan man läsa lite om studien som jag ingår i.
          Om det blir som jag hoppas kommer jag att på lördagen vakna till en huvudvärksfri dag första gången på nio år och fyra månader.
          Gissa om jag är förväntansfull!


          Jag är jätteglad för din skull Anma! smiley_small_hug.gif
          Jag håller tummar och tår för dig.


          --------------------
          Zon 3
          Mina katter är inte bortskämda, jag är bara väldresserad!
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 06-06-2012, 07:53
          Länk hit: #13676


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305





          Skall fira nationaldagen och försöka att hinna besöka Karin i Skara (Marum) och se hennes trädgård.


          --------------------



           
          Citera
          malcolm
          Inlägg 06-06-2012, 10:10
          Länk hit: #13677


          Medlem
          Antal inlägg: 20 052
          Medlem sedan:
          18-05-2010
          Medlem nr: 30 311



          Blev fel.

          Redigerat av malcolm: 06-06-2012, 10:11
           
          Citera
          Natur liv
          Inlägg 06-06-2012, 10:29
          Länk hit: #13678


          Medlem
          Antal inlägg: 8 739
          Medlem sedan:
          08-05-2011
          Medlem nr: 43 937



          CITAT (hattstugan @ 05-06-2012, 23:17) *
          Innan det har jag rensat fram mina däck som jag ska plantera i! De ligger vid vägen till huset!


          Vilken bra idé! Synd att jag själv inte tänkte på att behålla de gamla däcken när jag bytte för några veckor sedan. Undrar när sambon ska byta däck ...


          --------------------
          Livet är härligt när man kan njuta av frukostkaffet till fågelkvitter och dofterna från kryddodlingen.
           
          Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 06-06-2012, 13:42
          Länk hit: #13679


          Gäster






          Avslutade nyss en ruskig bok som heter --- "Sexhealern", en sann berättelse av en väninna som jag nyligen lärt att känna. Hur i all sin dar kunde denne man utan det minsta begåvning, utom som manipulativ psykopat förstöra så många unga kvinnors liv med att tuta i dem att han hade mäktiga "andliga ledare", samt med hot även våldta mindreåriga flickor ---- detta för att han skulle "balancera deras energier" ...... sicket skit! ..... thumbdown.gif devil.gif
          Han dömdes till 5 års fängelse år 2007, men är nog redan på fri fot ...... crying.gif .... ranting.gif
           
          Citera
          gnon49
          Inlägg 06-06-2012, 16:03
          Länk hit: #13680


          Medlem
          Antal inlägg: 4 721
          Medlem sedan:
          19-07-2008
          Medlem nr: 17 660



          CITAT (Anma @ 05-06-2012, 10:06) *
          På fredag ska jag opereras.
          HÄR kan man läsa lite om studien som jag ingår i.
          Om det blir som jag hoppas kommer jag att på lördagen vakna till en huvudvärksfri dag första gången på nio år och fyra månader.
          Gissa om jag är förväntansfull!


          Hoppas verkligen operationen blir lyckad för dig. smile.gif


          --------------------
          Odlar i zon 2-3 utanför Uddevalla

          Den bästa huvudkudden har ett positivt innehåll.
           
          Citera

          867 sidor V  « < 682 683 684 685 686 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 05-07-2026, 04:03
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon