Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          867 sidor V  « < 683 684 685 686 687 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          Ugglemormor
          Inlägg 06-06-2012, 16:19
          Länk hit: #13681


          Gäster






          Japp, nu vet jag att den pedofilen är på fri fot och fortsätter att heala folk, har en del kvinnor bakom sig som anser att han bedömdes oskylldigt! ..... ranting.gif ... han är i Västeråstrakten och har återtagit sin verksamhet.
          Detta är skrämmande och ruskigt att han inte kördes ur landet, men han är engelsman och dit är han ju redan portad! ....... ranting.gif fear.gif
          Det finns tom bild på honom nu på nätet och en varning om hans verksamhet ....... crazy.gif

          Ville enbart berätta om detta och varna andra ......så att inga fler barn skulle bli våldtagna av honom......

          Redigerat av Ugglemormor: 06-06-2012, 16:22
           
          Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 06-06-2012, 20:30
          Länk hit: #13682


          Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem sedan:
          03-11-2002
          Medlem nr: 110



          Lycka till Anma smiley_small_hug.gif


          Idag har vi firat min pappa på 80-årsdagen. wub.gif Först middag på ett gästis och sedan kaffe och tårta hemma hos oss.
          En lyckad dag tror jag att alla tyckte.
           
          Citera
          Anma
          Inlägg 06-06-2012, 21:45
          Länk hit: #13683


          Medlem
          Antal inlägg: 10 260
          Medlem sedan:
          02-05-2005
          Medlem nr: 5 642



          Tack alla för lyckoönskningarna. Nu är det inte långt kvar. smile.gif
           
          Citera
          *Stintan*
          Inlägg 06-06-2012, 22:55
          Länk hit: #13684


          Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem sedan:
          04-08-2005
          Medlem nr: 6 301



          CITAT (Anma @ 06-06-2012, 22:45) *
          Tack alla för lyckoönskningarna. Nu är det inte långt kvar. smile.gif


          Lycka till Anma och hoppas du ska slippa din eländiga huvudvärk sen!

          smiley_small_hug.gif


          --------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson
           
          Citera
          Alba
          Inlägg 07-06-2012, 08:57
          Länk hit: #13685


          Medlem
          Antal inlägg: 11 250
          Medlem sedan:
          30-08-2006
          Medlem nr: 8 513



          CITAT (Anma @ 06-06-2012, 22:45) *
          Tack alla för lyckoönskningarna. Nu är det inte långt kvar. smile.gif


          Lycka till. Jag håller tummarna att du snart är fri den hemska huvudvärken.
          smiley_small_hug.gif


           
          Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 07-06-2012, 12:40
          Länk hit: #13686


          Gäster






          Har behandlat min klient mot hennes värk......även äldre och sliten kropp behöver inte värka så när hon blir bättre efter varje gång, men laga en sliten kropp det kan man ju inte göra, endast lindra. ....[font="Arial"][/font] tummenupp.gif
          I kväll är det då min tur att datortomografera den opererade delen av min rygg. Svaret får jag om en vecka. Hoppas att det är något som går över, annars får ingen annan rota i den än den specialisten som opererade mig. Kommer inte i fråga att landstinget försöker att "spara pengar" med min rygg....... ranting.gif ... whistling.gif
           
          Citera
          Ingela i Segersb...
          Inlägg 07-06-2012, 12:46
          Länk hit: #13687


          Medlem
          Antal inlägg: 2 685
          Medlem sedan:
          25-01-2009
          Medlem nr: 20 750



          Lycka till imorgon, Anma! Jag håller tummarna!
           
          Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 07-06-2012, 13:18
          Länk hit: #13688


          Gäster






          Jag avstår....Anma, önskar inget ont, men har inte glömt ditt svek, så jag håller mig undan när mitt hjärta svider.
           
          Citera
          *Stintan*
          Inlägg 07-06-2012, 13:56
          Länk hit: #13689


          Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem sedan:
          04-08-2005
          Medlem nr: 6 301



          Det där kunde du gått avstått från att skriva Ugglemormor. Du gör tydligen vad som helst för att få synas i trådarna men i det här fallet borde du skämmas.


          --------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson
           
          Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 07-06-2012, 15:29
          Länk hit: #13690


          Gäster






          Kanske det...men det är inte så konstigt med tanke på vad som hon gav mig då jag talade om min ynka rygg. Och dock menar jag inget illa men det sitter en tagg kvar i mitt hjärtlig ......skulle sagt det tidigare eller inte alls, men ligger här med värkande rygg o ska strax till datortomografi öh är jäkligt rädd att det inte är ok.

          Men den bästa läraren har ju du varit när det gäller att sparka den söm ligger, så jag har inget att skämmas över och nu är ju Anma på sin behandling hur det än går med det.

          Redigerat av Ugglemormor: 07-06-2012, 16:12
           
          Citera
          *Stintan*
          Inlägg 07-06-2012, 17:17
          Länk hit: #13691


          Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem sedan:
          04-08-2005
          Medlem nr: 6 301



          Jämfört med vissa andra ligger jag i lä och jag är inte här för att tävla. Framför allt har jag inte behov av att prata om mig själv hela tiden.




















          --------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson
           
          Citera
          Natur liv
          Inlägg 07-06-2012, 18:52
          Länk hit: #13692


          Medlem
          Antal inlägg: 8 739
          Medlem sedan:
          08-05-2011
          Medlem nr: 43 937



          Så var gräset klippt, det gäller att passa på mellan regnskurarna, men dessvärre tog bensinen slut. Förhoppningsvis ger morgondagens väder också en stunds uppehåll, så att jag hinner klippa klart innan det blir dags för hemfärd.


          --------------------
          Livet är härligt när man kan njuta av frukostkaffet till fågelkvitter och dofterna från kryddodlingen.
           
          Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 08-06-2012, 07:51
          Länk hit: #13693


          Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem sedan:
          03-11-2002
          Medlem nr: 110



          Ohhh, vad jag längtar till det är dags att köra till stugan, men först ska jag jobba färdigt och sen ska jag skjutsa ena sonen till en undersökning.
          Förra helgen var jag i Stockholm och kunde inte vara i stugan, i onsdags var det familjehögtid och jag kunde inte heller vara i stugan. Det känns som en evighet sen. Längtar, längtar, längtar.
           
          Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 08-06-2012, 08:09
          Länk hit: #13694


          Gäster






          Eva,
          Ha det så gott på landet.
          Hoppas att helgen blir någorlunda för att vistas mer ute än inne...... tummenupp.gif
           
          Citera
          Natur liv
          Inlägg 08-06-2012, 09:34
          Länk hit: #13695


          Medlem
          Antal inlägg: 8 739
          Medlem sedan:
          08-05-2011
          Medlem nr: 43 937



          CITAT (Eva i Skåne @ 08-06-2012, 08:51) *
          Ohhh, vad jag längtar till det är dags att köra till stugan ...


          Visst är det härligt att ha något att längta till? Själv är jag snart på väg från torpet, ikväll eller imorgon. Det beror på om det behövs en omgång färg till på dass eller om det är klart. Sedan blir det att umgås med sambons släkt resten av helgen. Födelsedagar (3 stycken tror jag att det var) och en som kommer hem från en utlandsvistelse. Det ska bli kul det också, även om man missar en helg i torpet.


          --------------------
          Livet är härligt när man kan njuta av frukostkaffet till fågelkvitter och dofterna från kryddodlingen.
           
          Citera
          merlin68
          Inlägg 08-06-2012, 11:32
          Länk hit: #13696


          Medlem
          Antal inlägg: 4 044
          Medlem sedan:
          09-03-2010
          Medlem nr: 28 369



          Yngsta dottern tar studenten idag, tänk vad tiden går rose.gif Har varit och plockat en stor bukett ängsblommor och björkris och pyntat på altanen där ungdomarna har fest ikväll. Grannarna är förvarnade whistling.gif
          Kl 14 ska vi på utspringet, sedan buffe och tårta och sen som sagt party på kvällen...Troligtvis får man inte en blund i ögonen i natt, minns storasysterns hejdundrande fest för 2 år sedan....
           
          Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 08-06-2012, 14:12
          Länk hit: #13697


          Gäster






          Skällt ut min sjukjymn...... ranting.gif ..fått tel tid för svaret om min rygg......... Kokat kaffe, flera kannor till våra advokatvänner son tränar på vätterrundan.....annars känner mig lite ensam, men framåt kvällen är de nog här.... idea.gif ..
          Men nu har jag fått upp tekniken på min iPod och ska plocka in enbart det viktigaste i den under sommaren och detta forum är inte högprioriterad...........
          Ska plocka fram akvarellerna och mina bokmanusar.....bra att komma igång med dem o glömma en del av smärtorna.......kommer att vistas på andra ställen än här hemma....det behöver jag.
          Frissan n. Vecka och första provningen av min klänning, men sedan vistas borta....

          Önskar alla en bra sommar!
           
          Citera
          merlin68
          Inlägg 09-06-2012, 10:37
          Länk hit: #13698


          Medlem
          Antal inlägg: 4 044
          Medlem sedan:
          09-03-2010
          Medlem nr: 28 369



          En bra sommar till dig med ugglemormor smiley_small_hug.gif

          Här har vi klarar av gårdagens studenfest sweatingbullets.gif Så idag ska ungdomarna städar efter sig. Det ser ut som f'** framförallt ute på altanen där festandet pågick inpå småtimmarna yaay.gif Ska skaka liv i de "små" som i skrivande stund ligger i sina sängar och sover de oskyldigas sömn... giggle.gif
           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 09-06-2012, 11:50
          Länk hit: #13699


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Ska snart göra mig iordning för att åka till sonen och vara hundvakt i em/kväll! De ska på 30-års fest så det kan bli en sen kväll! Innan ja far ska jag slänga en massa sopor igen!

          Har kalkat av vattenkokaren och ättiksvattnet har slagits över ogräs + ngr kannor kokande vatten!
           
          Citera
          merlin68
          Inlägg 09-06-2012, 18:01
          Länk hit: #13700


          Medlem
          Antal inlägg: 4 044
          Medlem sedan:
          09-03-2010
          Medlem nr: 28 369



          öh ångrade mig..

          Redigerat av merlin68: 09-06-2012, 21:00
           
          Citera

          867 sidor V  « < 683 684 685 686 687 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 05-07-2026, 02:42
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon