Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          867 sidor V  « < 684 685 686 687 688 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          gnon49
          Inlägg 09-06-2012, 21:55
          Länk hit: #13701


          Medlem
          Antal inlägg: 4 721
          Medlem sedan:
          19-07-2008
          Medlem nr: 17 660



          I fredags plockade jag ner allt från bokhyllan för att snickaren skulle komma o titta på en fuktfläck i hörnet där den står. Så blir han sjuk. Nu har jag en tom bokhylla och ett golv fullt med pinaler o böcker. Måtte han komma innan jag går i taket över denna oreda.


          --------------------
          Odlar i zon 2-3 utanför Uddevalla

          Den bästa huvudkudden har ett positivt innehåll.
           
          Citera
          Biggan_
          Inlägg 09-06-2012, 21:57
          Länk hit: #13702


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          Jag har jobbat x-tra idag och nu sitter jag här med en stor tallrik jordgubbar som belöning! tummenupp.gif


          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          Anma
          Inlägg 09-06-2012, 22:14
          Länk hit: #13703


          Medlem
          Antal inlägg: 10 260
          Medlem sedan:
          02-05-2005
          Medlem nr: 5 642



          CITAT (Ugglemormor @ 07-06-2012, 16:29) *
          Kanske det...men det är inte så konstigt med tanke på vad som hon gav mig då jag talade om min ynka rygg. Och dock menar jag inget illa men det sitter en tagg kvar i mitt hjärtlig ......skulle sagt det tidigare eller inte alls, men ligger här med värkande rygg o ska strax till datortomografi öh är jäkligt rädd att det inte är ok.

          Men den bästa läraren har ju du varit när det gäller att sparka den söm ligger, så jag har inget att skämmas över och nu är ju Anma på sin behandling hur det än går med det.

          Jag vet ärligt talat inte vad du pratar om men det känns som att det problemet äger du och inte jag så jag låter det vara så. Hoppas att du finner bot till din rygg. Jag har funnit mitt bot, inom landstinget. Ha det gott.
           
          Citera
          Biggan_
          Inlägg 09-06-2012, 22:23
          Länk hit: #13704


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          CITAT (Anma @ 09-06-2012, 23:14) *
          Jag har funnit mitt bot, inom landstinget. Ha det gott.

          Hoppas det gick bra Anma! smiley_small_hug.gif


          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          Anma
          Inlägg 09-06-2012, 22:46
          Länk hit: #13705


          Medlem
          Antal inlägg: 10 260
          Medlem sedan:
          02-05-2005
          Medlem nr: 5 642



          På grund av viss avundsjuka eller bitterhet eller vad det nu må vara väljer jag att inte säga mer om detta spännande jag är med om öppet här på odla, i alla fall just nu. Men biggan, du kan skicka pm till mig så svarar jag på det när jag sitter vid en riktig dator och inte mobil. Kan säga så mycket i alla fall att det är något revolutionerande inom smärtproblematik som just nu håller på att ske inom svensk sjukvård. I alla fall när det gäller den typen av skada jag lider av. Det är häftigt att få vara med på denna resa och veta att i framtiden kommer så otroligt många hopplösa fall inte längre vara hopplösa fall. Det är stort.
           
          Citera
          Biggan_
          Inlägg 09-06-2012, 23:11
          Länk hit: #13706


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          CITAT (Anma @ 09-06-2012, 23:46) *
          På grund av viss avundsjuka eller bitterhet eller vad det nu må vara väljer jag att inte säga mer om detta spännande jag är med om öppet här på odla, i alla fall just nu. Men biggan, du kan skicka pm till mig så svarar jag på det när jag sitter vid en riktig dator och inte mobil. Kan säga så mycket i alla fall att det är något revolutionerande inom smärtproblematik som just nu håller på att ske inom svensk sjukvård. I alla fall när det gäller den typen av skada jag lider av. Det är häftigt att få vara med på denna resa och veta att i framtiden kommer så otroligt många hopplösa fall inte längre vara hopplösa fall. Det är stort.

          Nej så himla nyfiken är jag inte! angel_not.gif Jag vill bara önska dej Lycka till och krya på dej! kompiskram.gif Så kan du berätta sedan, när du känner för det! tummenupp.gif


          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 10-06-2012, 08:12
          Länk hit: #13707


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Det är cykeltävling "Mösseberg runt" men har inte bestämt mig än om jag skall vara med, det är blåsigt och regnet hänger i luften, måste anmäla mig före kl 10.00 så det är inte lång tid kvar.


          --------------------



           
          Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 10-06-2012, 10:45
          Länk hit: #13708


          Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem sedan:
          03-11-2002
          Medlem nr: 110



          CITAT (Biggan_ @ 09-06-2012, 22:57) *
          Jag har jobbat x-tra idag och nu sitter jag här med en stor tallrik jordgubbar som belöning! tummenupp.gif


          Det tycker jag var rätt av dig tummenupp.gif


          Bifogad bild
           
          Citera
          Klint
          Inlägg 10-06-2012, 11:45
          Länk hit: #13709


          Medlem
          Antal inlägg: 4 467
          Medlem sedan:
          06-08-2008
          Medlem nr: 18 069



          CITAT (Anma @ 09-06-2012, 23:14) *
          Jag har funnit mitt bot, inom landstinget. Ha det gott.

          Klippte lite


          Grattis!! smiley_small_hug.gif


          --------------------
          Blåklint

          Titta gärna in på bygg,

          http://forum.odla.nu/index.php?showtopic=104592&st=60
           
          Citera
          Elisabeth-Västku...
          Inlägg 10-06-2012, 12:28
          Länk hit: #13710


          Medlem
          Antal inlägg: 4 738
          Medlem sedan:
          01-11-2002
          Medlem nr: 45



          CITAT (Anma @ 09-06-2012, 23:46) *
          På grund av viss avundsjuka eller bitterhet eller vad det nu må vara väljer jag att inte säga mer om detta spännande jag är med om öppet här på odla, i alla fall just nu. Men biggan, du kan skicka pm till mig så svarar jag på det när jag sitter vid en riktig dator och inte mobil. Kan säga så mycket i alla fall att det är något revolutionerande inom smärtproblematik som just nu håller på att ske inom svensk sjukvård. I alla fall när det gäller den typen av skada jag lider av. Det är häftigt att få vara med på denna resa och veta att i framtiden kommer så otroligt många hopplösa fall inte längre vara hopplösa fall. Det är stort.


          Jag är också nyfiken p.g.a. att sambon plågas förfärligt
          Jag själv har visserligen också några gånger råkat ut för whiplash men om han kunde få hjälp så vore mycket vunnit

          Elisabeth
           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 10-06-2012, 16:26
          Länk hit: #13711


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Har varit till Bauhaus och köpr 10 säckar jord! Är det enda stället som det går att köpa nåt som är mer jord än torv!
          Varit till en kompis och grävt upp lite penseer som ska planteras i ett par amplar här och hängas i det döda äppelträdet!

          Ska om vädret tillåter gå ut om en stund! Annars blir det byxlagning åt grannen!
           
          Citera
          Krolliljan
          Inlägg 10-06-2012, 18:35
          Länk hit: #13712


          Medlem
          Antal inlägg: 10 192
          Medlem sedan:
          20-05-2007
          Medlem nr: 10 539



          Ja inte har det varit ngt trädgårdsväder idag men kanske lika bra det. Det har regnat rejält så alla växterna ser jättefräscha ut och själv har jag tittat på.


          --------------------





           
          Citera
          Blomstertanten
          Inlägg 10-06-2012, 19:19
          Länk hit: #13713


          Medlem
          Antal inlägg: 5 380
          Medlem sedan:
          03-08-2003
          Medlem nr: 2 004



          CITAT (Anma @ 09-06-2012, 23:46) *
          På grund av viss avundsjuka eller bitterhet eller vad det nu må vara väljer jag att inte säga mer om detta spännande jag är med om öppet här på odla, i alla fall just nu. Men biggan, du kan skicka pm till mig så svarar jag på det när jag sitter vid en riktig dator och inte mobil. Kan säga så mycket i alla fall att det är något revolutionerande inom smärtproblematik som just nu håller på att ske inom svensk sjukvård. I alla fall när det gäller den typen av skada jag lider av. Det är häftigt att få vara med på denna resa och veta att i framtiden kommer så otroligt många hopplösa fall inte längre vara hopplösa fall. Det är stort.

          Försök att inte bry dej om alla negativa missunsama människor! Hoppas verkligen att det lyckas så du kan känna dej som en ny människa! wub.gif smiley_small_hug.gif


          --------------------
          Glanshammar Närke Zon 3

          Av var och en efter förmåga, åt var och en efter behov

          Vår vision är självklar och enkel, och samtidigt helt omvälvande. Den är allas lika värde och allas frihet. Vi kan inte drömma om, inte arbeta för, något mindre. Därför är vi socialister och feminister.


           
          Citera
          merlin68
          Inlägg 10-06-2012, 19:37
          Länk hit: #13714


          Medlem
          Antal inlägg: 4 044
          Medlem sedan:
          09-03-2010
          Medlem nr: 28 369



          Har åkt till ett inköpscentrum med döttrarna, en av döttrarnas pojkvänner samt maken. Döttrarna och pojkvännen inhandlade sommarskor i den tidiga rean och jag hittade äntligen en lagom handväska för bara en hundring smile.gif Gillar inte handväskor egentligen men ibland är de ju praktiska att ha när man inte har fickor på sina kläder och den här hade både handtag, ställbar axelrem och en innerficka med blixtlås.
          Hemkommen bytte maken och jag ut tre lampor i bilen som hade gått sönder på en enda vecka idea.gif och efter det var vi så matta efter allt handlande att det inte blev några fler insatser på hemmafronten ....Tänkte måla ett fönster egentligen men det har ju regnat till och från så det får vänta tills vädret blir lite stadigare.
           
          Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 11-06-2012, 08:26
          Länk hit: #13715


          Gäster






          Anma,
          Stort lycka till att du har äntligen fått hopp om framtiden.
          Jag är ledsen att jag skrev det som jag skrev, men där ligger ingen avundsjuka, utan annat.
          Min värkande rygg ät troligen något tillfälligt som kan rättas till eller vänta ut att nerven hittar sin bana, men surt är det när det värker och vresig blir man... sad.gif sad.gif sad.gif

          Det som jag har tänkt på är att du fick av mig privat info och jag litade på dig. Dock föredrog du att vända ryggen åt mig och det sved, men har förstått att du lurade mig att tro att vi var vänner. Som tur var, stämmer inte det i sin helhet, så det är bra att jag tänkte på det då.
          Har tagit det till mig, men tänker inte hänga läpp för det. Det händer ju att man litar på en fel människa, så vaddå?,,,,,,, då var det inte en vän och det är ju inget att göra åt. Sånt är livet och det går ju vidare med nya möjligheter.

          Detta är nu sagt o tänker inte ta upp det mer. Kommer inte hänga här för någons skull, utan titta in då det passar mig.

          Hoppas att du kan hjälpa andra med dina erfarenheter, det verkar vara fler som har smärtor i detta forum ock ge det som dig behagar. Det berör ju inte mina bekymmer heller.
          Ha det gott!

          Redigerat av Ugglemormor: 11-06-2012, 08:48
           
          Citera
          Anma
          Inlägg 11-06-2012, 10:09
          Länk hit: #13716


          Medlem
          Antal inlägg: 10 260
          Medlem sedan:
          02-05-2005
          Medlem nr: 5 642



          CITAT (Ugglemormor @ 11-06-2012, 09:26) *
          Anma,
          Stort lycka till att du har äntligen fått hopp om framtiden.
          Jag är ledsen att jag skrev det som jag skrev, men där ligger ingen avundsjuka, utan annat.
          Min värkande rygg ät troligen något tillfälligt som kan rättas till eller vänta ut att nerven hittar sin bana, men surt är det när det värker och vresig blir man... sad.gif sad.gif sad.gif

          Det som jag har tänkt på är att du fick av mig privat info och jag litade på dig. Dock föredrog du att vända ryggen åt mig och det sved, men har förstått att du lurade mig att tro att vi var vänner. Som tur var, stämmer inte det i sin helhet, så det är bra att jag tänkte på det då.
          Har tagit det till mig, men tänker inte hänga läpp för det. Det händer ju att man litar på en fel människa, så vaddå?,,,,,,, då var det inte en vän och det är ju inget att göra åt. Sånt är livet och det går ju vidare med nya möjligheter.

          Detta är nu sagt o tänker inte ta upp det mer. Kommer inte hänga här för någons skull, utan titta in då det passar mig.

          Hoppas att du kan hjälpa andra med dina erfarenheter, det verkar vara fler som har smärtor i detta forum ock ge det som dig behagar. Det berör ju inte mina bekymmer heller.
          Ha det gott!

          Det var fuschian jag hade kontakt med. Inte dig. Dessutom har jag inte spridit till en enda människa vad jag och fuschian pratade om privat så jag fattar inte vad sveket skulle ligga i. Sen blev fuschian bannad härifrån och du har aldrig någonsin öppet talat om att du och hon är samma människa. Jag har vad jag minns aldrig pratat med dig (ugglemormor) över huvud taget.
          Så jag håller fast vid att problemet äger du, inte jag. Jag kan även i fortsättningen gå rakryggad.
           
          Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 11-06-2012, 11:01
          Länk hit: #13717


          Gäster






          Bra info Anma,

          Då har vi inget att diskutera om när varken du eller jag har delat något med privat mellan oss.
          Det var ju en enkel sak att reda ut ...... massa missförstånd, det gillar jag inte och vill inte bli delaktig i.

          Vad du har delat med dig för någon annan, berör då inte mig. Slut och klart!

          Ha det nu så bra under din konvalenstid, kommer inte att störa dig mera ..... kompiskram.gif

          Redigerat av Ugglemormor: 11-06-2012, 11:02
           
          Citera
          *Stintan*
          Inlägg 11-06-2012, 12:05
          Länk hit: #13718


          Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem sedan:
          04-08-2005
          Medlem nr: 6 301



          Knepigt när man inte kan hålla reda på i vilken skepnad man sagt vad giggle.gif


          --------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson
           
          Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 11-06-2012, 13:32
          Länk hit: #13719


          Gäster






          Du själv kan ju ta fel med det mest osannolika, så lägg dig inte i. Det blev fel mellan Anma och mig några månader sedan, men jag brydde inte då rätta det. Nu får det vara som det är.
          Hon vet nog själv om det så det räcker, Stintan......
          Har annat att göra än mala om det just nu........och befattar mig inte mer om det. Har hon gjort någon annan ledsen så var jag inte med då.

          Fortsätter med min bok och det bara flyter på fjärde dagen i rad.........
           
          Citera
          gnon49
          Inlägg 11-06-2012, 13:34
          Länk hit: #13720


          Medlem
          Antal inlägg: 4 721
          Medlem sedan:
          19-07-2008
          Medlem nr: 17 660



          Har varit inne i den stora metropolen Uddevalla. Regnet stod som spö i backen även där. Suck.


          --------------------
          Odlar i zon 2-3 utanför Uddevalla

          Den bästa huvudkudden har ett positivt innehåll.
           
          Citera

          867 sidor V  « < 684 685 686 687 688 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 05-07-2026, 02:42
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon