CITAT (Ugglemormor @ 11-06-2012, 09:26)

Anma,
Stort lycka till att du har äntligen fått hopp om framtiden.
Jag är ledsen att jag skrev det som jag skrev, men där ligger ingen avundsjuka, utan annat.
Min värkande rygg ät troligen något tillfälligt som kan rättas till eller vänta ut att nerven hittar sin bana, men surt är det när det värker och vresig blir man...
Det som jag har tänkt på är att du fick av mig privat info och jag litade på dig. Dock föredrog du att vända ryggen åt mig och det sved, men har förstått att du lurade mig att tro att vi var vänner. Som tur var, stämmer inte det i sin helhet, så det är bra att jag tänkte på det då.
Har tagit det till mig, men tänker inte hänga läpp för det. Det händer ju att man litar på en fel människa, så vaddå?,,,,,,, då var det inte en vän och det är ju inget att göra åt. Sånt är livet och det går ju vidare med nya möjligheter.
Detta är nu sagt o tänker inte ta upp det mer. Kommer inte hänga här för någons skull, utan titta in då det passar mig.
Hoppas att du kan hjälpa andra med dina erfarenheter, det verkar vara fler som har smärtor i detta forum ock ge det som dig behagar. Det berör ju inte mina bekymmer heller.
Ha det gott!
Men varför ältar du så, fattar du inte att det finns fler människor som har känslor Lägg ner!
Jag har också vart i trädgården idag.Vi hade en konstig grej på tomten dels ett järnrör och runt det växte det liksom tovor av gammalt gräs,det gick inte att köra klipparn där.Nu har jag grävt upp de där tovorna och lagt på lite ny jord sen blev det en rabatt,min tänkta paradrabatt blir inte av i år,så jag var nöjd att plantorna kom i jorden.Gubbens kommentar men jag hade tänkt så gräs där,svar men nu är det en rabatt!
Har även planterat 2 pionrötter.Sen kom ett paket med nya trädgårdsmöbler de ska monteras imorgon.