Kl 15 idag kom 19-åriga dottern och undrade om jag kunde hjälpa henne att rensa ut gamla kläder och bråte i hennes rum. Jag har ju influensa (hon med fast inte lika mycket) men hade tagit 2 alvedon en stund tidigare så jag ställde upp. Vi rensade i dryga tre timmar, otroligt att hon kunde samla på sig så mycket grejer

Några sopsäckar senare är rummet som nytt

Dottern är "periodare" vad gäller finstädning och sortering och brukar få några anfall av rensningsiver per år... nå bättre det än om hon aldrig städar
Förra veckan bad sonen om hjälp med sitt rum och även där höll vi på i timmar, rensade ut gamla kläder och annat...Tur att de har en snäll mamma som hjälper till måste jag säga
Imorgon ska jag och maken på fest, hoppas jag är frisk då så jag inte smittar andra.... vill gärna gå och slå klackarna i taket lite grann