Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          867 sidor V  « < 686 687 688 689 690 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          Ugglemormor
          Inlägg 14-06-2012, 08:37
          Länk hit: #13741


          Gäster






          Ska iväg till frissan och ska ha slingor av ett par nyanser.
          Roligt, men bävar för om min rygg vill vara med om det?.........det brukar ju ta sin tid......ä
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 14-06-2012, 08:45
          Länk hit: #13742


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Njuter av första dagen på sommarlovet...


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Biggan_
          Inlägg 14-06-2012, 12:16
          Länk hit: #13743


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          CITAT (Aqvakul @ 14-06-2012, 09:45) *
          Njuter av första dagen på sommarlovet...

          Ha en skön sommar! kompiskram.gif


          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 14-06-2012, 12:27
          Länk hit: #13744


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (Biggan_ @ 14-06-2012, 13:16) *
          Ha en skön sommar! kompiskram.gif

          Detsamma! smiley_small_hug.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          ninnisky
          Inlägg 14-06-2012, 12:43
          Länk hit: #13745


          Medlem
          Antal inlägg: 5 047
          Medlem sedan:
          29-06-2004
          Medlem nr: 3 958



          CITAT (Aqvakul @ 14-06-2012, 07:45) *
          Njuter av första dagen på sommarlovet...

          smiley_small_hug.gif tycker det är orättvist att bara vissa får sommarlov!


          --------------------
          Det är dumt att slänga bort en hel cykel för att det kommit in ett gruskorn i kedjan...
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 14-06-2012, 13:18
          Länk hit: #13746


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (ninnisky @ 14-06-2012, 13:43) *
          smiley_small_hug.gif tycker det är orättvist att bara vissa får sommarlov!


          Pensionärernas behov av semester borde man kanske särskilt titta på...


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 14-06-2012, 16:35
          Länk hit: #13747


          Gäster






          Det verkar kanske bli aktuellt så mycket som pensionärerna få hålla igång och det verkar som de ska ställa upp lite för mycket för de sina som jobbar.
          Tror nog att de kanske vill göra/åka bort när de känner för dem och många har troligen planerat under sitt liv att göra det de inte hann med tidigare.
          Hör om detta att de nu har mer att göra än då de jobbade.......
          Kanske inte alla vill/orkar med det tempo längre utan vill ta det lugnare? En del vill/kan inte säga ifrån?
           
          Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 14-06-2012, 18:49
          Länk hit: #13748


          Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem sedan:
          03-11-2002
          Medlem nr: 110



          CITAT (Aqvakul @ 14-06-2012, 09:45) *
          Njuter av första dagen på sommarlovet...



          Lite avis, men ha det gott smiley_small_hug.gif
           
          Citera
          Bee
          Inlägg 14-06-2012, 19:59
          Länk hit: #13749


          Medlem
          Antal inlägg: 2 496
          Medlem sedan:
          27-01-2006
          Medlem nr: 7 002



          Idag har jag gjort så lite som möjligt. Laddar upp inför imorgon då vi åker till Malmö för att hälsa på sonsonen och hans mor och far.


          --------------------
          Rensar ogräs i sydligaste Bohuslän, ett blåshål i zon 2-3
           
          Citera
          gnon49
          Inlägg 14-06-2012, 20:28
          Länk hit: #13750


          Medlem
          Antal inlägg: 4 721
          Medlem sedan:
          19-07-2008
          Medlem nr: 17 660



          Igår, en tur till Orust o bakanta. Idag, en tur till handelsträdgården för inköp av medel mot rosrost. Bara 8 grader varm ute. Var är sommaren.


          --------------------
          Odlar i zon 2-3 utanför Uddevalla

          Den bästa huvudkudden har ett positivt innehåll.
           
          Citera
          merlin68
          Inlägg 14-06-2012, 20:57
          Länk hit: #13751


          Medlem
          Antal inlägg: 4 044
          Medlem sedan:
          09-03-2010
          Medlem nr: 28 369



          Fortfarande sjuk med virus. Huvudvärk, ont i bihålorna, snuva, hosta sad.gif Har i a f gått ut en liten stund och planterat de sista förodlade vintersquashplantorna och frilandsgurkorna som stod i växthuset samt några krasseplantor. Redo för sängläge efter "ansträngningen" sweatingbullets.gif Har varit sjuk i flera dagar nu så nu får det räcka ranting.gif
           
          Citera
          gnon49
          Inlägg 14-06-2012, 21:38
          Länk hit: #13752


          Medlem
          Antal inlägg: 4 721
          Medlem sedan:
          19-07-2008
          Medlem nr: 17 660



          CITAT (merlin68 @ 14-06-2012, 21:57) *
          Fortfarande sjuk med virus. Huvudvärk, ont i bihålorna, snuva, hosta sad.gif Har i a f gått ut en liten stund och planterat de sista förodlade vintersquashplantorna och frilandsgurkorna som stod i växthuset samt några krasseplantor. Redo för sängläge efter "ansträngningen" sweatingbullets.gif Har varit sjuk i flera dagar nu så nu får det räcka ranting.gif


          En sann trädgårdsvän som tänker mer på plantorna än sig själv. smile.gif


          --------------------
          Odlar i zon 2-3 utanför Uddevalla

          Den bästa huvudkudden har ett positivt innehåll.
           
          Citera
          Blomstertanten
          Inlägg 15-06-2012, 06:22
          Länk hit: #13753


          Medlem
          Antal inlägg: 5 380
          Medlem sedan:
          03-08-2003
          Medlem nr: 2 004



          I dag bär det i väg till Stockholm och Globen för att delta som ombud på Hyresgästföreningens förbundsstämma. Spännande eftersom det blir premiär för mej! Nu ska det fattas en massa kloka beslut! biggrin.gif


          --------------------
          Glanshammar Närke Zon 3

          Av var och en efter förmåga, åt var och en efter behov

          Vår vision är självklar och enkel, och samtidigt helt omvälvande. Den är allas lika värde och allas frihet. Vi kan inte drömma om, inte arbeta för, något mindre. Därför är vi socialister och feminister.


           
          Citera
          Natur liv
          Inlägg 15-06-2012, 06:54
          Länk hit: #13754


          Medlem
          Antal inlägg: 8 739
          Medlem sedan:
          08-05-2011
          Medlem nr: 43 937



          Idag ska jag först ta det lugnt, behöver vila efter gårdagens härliga kvällsnöje med jobbarkompisarna. En föreställning av en transvestit som avlivade en massa myter och fick oss att utmana våra fördomar. Helt klart ett trevligt sätt att bearbeta ett viktigt ämne.

          Senare idag blir det att kolla synen och beställa progressiva glasögon och till sist ... ikväll ... hämta den nya husvagnen. Spännande! Undrar om vi ska provsova i den i helgen ...


          --------------------
          Livet är härligt när man kan njuta av frukostkaffet till fågelkvitter och dofterna från kryddodlingen.
           
          Citera
          merlin68
          Inlägg 15-06-2012, 08:57
          Länk hit: #13755


          Medlem
          Antal inlägg: 4 044
          Medlem sedan:
          09-03-2010
          Medlem nr: 28 369



          CITAT (Natur liv @ 15-06-2012, 07:54) *
          Idag ska jag först ta det lugnt, behöver vila efter gårdagens härliga kvällsnöje med jobbarkompisarna. En föreställning av en transvestit som avlivade en massa myter och fick oss att utmana våra fördomar. Helt klart ett trevligt sätt att bearbeta ett viktigt ämne.

          Senare idag blir det att kolla synen och beställa progressiva glasögon och till sist ... ikväll ... hämta den nya husvagnen. Spännande! Undrar om vi ska provsova i den i helgen ...


          Låter som om du har haft det härligt senaste tiden biggrin.gif Kul att sova i nya husvagen, det vill jag också göra fast jag inte har någon husvagn (än smile.gif)

          Här fortsätter min förkylning att jävlas med mig. Men nu är jag på offensiven och har sköljt näsan med en näskanna så bihålorna sväller av. Känns liiiite bättre...
           
          Citera
          silos
          Inlägg 15-06-2012, 09:01
          Länk hit: #13756


          Medlem
          Antal inlägg: 9 297
          Medlem sedan:
          02-08-2005
          Medlem nr: 6 292



          Idag skall jag bara NJUUUTA,precis som jag gör alla andra dagar!
          smiley_small_hug.gif
           
          Citera
          merlin68
          Inlägg 15-06-2012, 18:39
          Länk hit: #13757


          Medlem
          Antal inlägg: 4 044
          Medlem sedan:
          09-03-2010
          Medlem nr: 28 369



          Kl 15 idag kom 19-åriga dottern och undrade om jag kunde hjälpa henne att rensa ut gamla kläder och bråte i hennes rum. Jag har ju influensa (hon med fast inte lika mycket) men hade tagit 2 alvedon en stund tidigare så jag ställde upp. Vi rensade i dryga tre timmar, otroligt att hon kunde samla på sig så mycket grejer fear.gif Några sopsäckar senare är rummet som nytt smile.gif Dottern är "periodare" vad gäller finstädning och sortering och brukar få några anfall av rensningsiver per år... nå bättre det än om hon aldrig städar giggle.gif
          Förra veckan bad sonen om hjälp med sitt rum och även där höll vi på i timmar, rensade ut gamla kläder och annat...Tur att de har en snäll mamma som hjälper till måste jag säga innocent.gif
          Imorgon ska jag och maken på fest, hoppas jag är frisk då så jag inte smittar andra.... vill gärna gå och slå klackarna i taket lite grann smile.gif
           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 15-06-2012, 20:43
          Länk hit: #13758


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097



          Har fått vara med Chefen på ett offert besök samt lämnat offerten till kund som gick igenom och det ger mig lite mera jobb!! Kul att få förtroende och erkännande att jag har bra kundkontakt!

          Senare har jag haft sonens Vovve och då passade jag på att rensa en rabatt, vattna alla amplar som hänger i det döda äppelträdet samt rensa Hallonsnåret vilket var mer än välbehövligt!

          Ätit lite hos mor och tagit ngr glas vin med henne! Lämnat iväg min låne bil över helgen och efter det duschat och nu hänger jag här samtidigt som jag ser med ett öga på fotbollen! Heja England!!!
           
          Citera
          malcolm
          Inlägg 16-06-2012, 06:52
          Länk hit: #13759


          Medlem
          Antal inlägg: 20 052
          Medlem sedan:
          18-05-2010
          Medlem nr: 30 311



          Upptäckte igår att jag behöver byta bromsklossar i fram på min bil, normalt brukar jag göra sådana arbeten själv men nu orkar/kan jag inte det så det blir till att beställa tid på verkstad. thumbdown.gif
           
          Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 16-06-2012, 10:22
          Länk hit: #13760


          Gäster






          Har gått över med vattenslangen till mina växthusväxter. Ensam hemma hela dagen, maken har hamnvakt.....
          Hans vänner cyklar ju Vätternrundan, han som fick detta som en present på sin 50 års present.

          Även idag kommer jag fortsätta att skriva vidare, det regnar ju ute, så inget dåligt samvete att ligga på sängen med sitt skriveri...... Ska börja packa och kolla tvätten under de kommande dagarna, sen kommer jag att bo ett tag helt för mig själv, med Tottetoken som sällskap, träffa vänner och fortsätta att skriva........... smiley_small_hug.gif
           
          Citera

          867 sidor V  « < 686 687 688 689 690 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 05-07-2026, 01:34
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon