Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          867 sidor V  « < 687 688 689 690 691 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          ninnisky
          Inlägg 16-06-2012, 12:01
          Länk hit: #13761


          Medlem
          Antal inlägg: 5 047
          Medlem sedan:
          29-06-2004
          Medlem nr: 3 958



          CITAT (hattstugan @ 15-06-2012, 19:43) *
          Har fått vara med Chefen på ett offert besök samt lämnat offerten till kund som gick igenom och det ger mig lite mera jobb!! Kul att få förtroende och erkännande att jag har bra kundkontakt!


          Glädjs med dig smiley_small_hug.gif Det gör gott med lite beröm!


          --------------------
          Det är dumt att slänga bort en hel cykel för att det kommit in ett gruskorn i kedjan...
           
          Citera
          merlin68
          Inlägg 16-06-2012, 12:27
          Länk hit: #13762


          Medlem
          Antal inlägg: 4 044
          Medlem sedan:
          09-03-2010
          Medlem nr: 28 369



          Vi har kört ett varv till tippen och kastat en del trasiga möbler. Om några timmar ska vi på fest, silverbröllop faktiskt smile.gif Har plockat en stor bukett att ta med - ängsblommor, gräs och perenner och rosor från trädgården. Har fixat "personliga muggar" till paret med bilder från deras bröllop på och från när de var unga och nykära. Byggde på med en påse "kärlekste" och lite choklad. Hoppas de gillar presenten smile.gif
           
          Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 16-06-2012, 15:31
          Länk hit: #13763


          Gäster






          Du är ju en riktig romantiker, du Melin.........
          Min karl kommer inte ihåg mer än sin egen födelsedag......men jag brukar fylla det viktigaste datumen i hans mobil.......men det funkar inte alltid.......
          Dottern fyllde år nu i maj...... Ringde till sin far o undrade om han kom ihåg Vad det är för en dag......
          Hon sa förtörnad att hon har ju födelsedag, varpå han frågade att är du redan född???????
          Gissa vem som fick på pälsen?!......... rotfl.gif

          Redigerat av Ugglemormor: 16-06-2012, 15:33
           
          Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 16-06-2012, 19:14
          Länk hit: #13764


          Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem sedan:
          03-11-2002
          Medlem nr: 110



          Har varit på middag med min man tillsammans med en föreningsstyrelse där han är ordförande.
          Mätt, så nu blir det soffan för resten av kvällen smile.gif
           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 16-06-2012, 19:21
          Länk hit: #13765


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          på fm var yngsta dottern här! Hon borde vara på BB istället men bebisen tycker den har det bra där den är!

          på em har äldsta dottern med familj varit här och vi har lagat mat och ätit tillsammans! de åkte för en lite stund sedan så nu blir det slötitta på TV sen sängen!
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 16-06-2012, 19:47
          Länk hit: #13766


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Hemkommen efter några bra dagar i sommarstugan.


          --------------------



           
          Citera
          Tikka
          Inlägg 16-06-2012, 20:02
          Länk hit: #13767


          Medlem
          Antal inlägg: 1 988
          Medlem sedan:
          17-12-2002
          Medlem nr: 497



          Varit på bakluckeloppis vid Slottskogen sen fikat i gräset under ett träd, suttit lite på balkongen i solen, ätit en god middag o nu ser vi på 24 heures le mans på eurosport smile.gif

          Redigerat av Tikka: 16-06-2012, 20:04


          --------------------
          ************************************************************
          Det bästa är att veta vad man letar efter innan man början leta efter det.
          Källa: Nalle Puh - A.A. Milne.
           
          Citera
          merlin68
          Inlägg 17-06-2012, 11:51
          Länk hit: #13768


          Medlem
          Antal inlägg: 4 044
          Medlem sedan:
          09-03-2010
          Medlem nr: 28 369



          CITAT (Ugglemormor @ 16-06-2012, 16:31) *
          Du är ju en riktig romantiker, du Melin.........
          Min karl kommer inte ihåg mer än sin egen födelsedag......men jag brukar fylla det viktigaste datumen i hans mobil.......men det funkar inte alltid.......
          Dottern fyllde år nu i maj...... Ringde till sin far o undrade om han kom ihåg Vad det är för en dag......
          Hon sa förtörnad att hon har ju födelsedag, varpå han frågade att är du redan född???????
          Gissa vem som fick på pälsen?!......... rotfl.gif


          Jo jag är nog Roslagens största romantiker blush.gif Silverbröllopsfesten var helt underbar, vännerna förnyade sina löften i en ceremoni...inte ett öga torrt ska jag säga wub.gif
          Inte lika underbar var dock hundpromenaden i dag, i underkylt ösregn.....annars lär det bli lite städning, småplock och tvätt idag och så ska jag läsa lite och ta det lugnt smile.gif
           
          Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 17-06-2012, 11:55
          Länk hit: #13769


          Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem sedan:
          03-11-2002
          Medlem nr: 110



          I eftermiddag ska jag ha besök av en Odlait på förbiresa smile.gif Alltid trevligt att få ett ansikte.
          Tyvärr regnar det rejält nu. Inte lika kul. Det är trots allt växterna man vill titta på, men prata kan vi säkert göra även om det regnar giggle.gif
           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 17-06-2012, 14:40
          Länk hit: #13770


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097



          Hoppas du har trevlig eftermiddag Eva!

          Jag har varit med min mamma till en stor Loppislada och skrotat runt där i 1,5 timme! Inga stora fynd för oss men mamma köpte ett par saker för 35 kr!
          Innan vi åkte rensade jag frön från Vårstjäna som senare ska packas i små kuvert för att sedan säljas!

          Ska dricka kaffe och slöa en stund innan jag försöker komma på vad det ska bli till middag idag!
           
          Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 17-06-2012, 15:52
          Länk hit: #13771


          Gäster






          Regnigt även här. Har varit i stan och snackat med en datanörd och fått mer info. Jag överarbetade nog det hela och tappade bort flera sidor. Ska nu skriva en stund och se om jag får det att funka bättre........
          Maken hade flera ärenden också o nu åkte han till båten........
           
          Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 17-06-2012, 19:48
          Länk hit: #13772


          Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem sedan:
          03-11-2002
          Medlem nr: 110



          CITAT (hattstugan @ 17-06-2012, 15:40) *
          Hoppas du har trevlig eftermiddag Eva!


          Tack. Visst blev det trevligt smile.gif Odlaiter är ett trevligt släkte och vi kunde både titta på växter när det var uppehåll och sitta inne och fika under regnet.
           
          Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 18-06-2012, 13:25
          Länk hit: #13773


          Gäster






          Har fått mitt efterlängtade samtal fr. min doktor, skrev om det i tråden ...."glad"....
          Maken veck igen, båten den drar..... vattnat ute och tänker fortsätta med mitt skrivande, även att jag skulle behöva börja packa, men det hinns väl med...... flirting.gif
           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 18-06-2012, 15:31
          Länk hit: #13774


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Skulle idag jobba 1-1,5 timme men vår Fönsterputsare var sjuk så det blev ngr timmar till vilket inte gör nåt alls i plånboken!

          Måste ringa en del samtal men måste vänta på att Mobilen får liter mer batteri då det var nästan tomt när jag kom hem!

          Ska fixa nåt att äta lite senare!
           
          Citera
          gnon49
          Inlägg 18-06-2012, 15:51
          Länk hit: #13775


          Medlem
          Antal inlägg: 4 721
          Medlem sedan:
          19-07-2008
          Medlem nr: 17 660



          Har varit och veckohandlat. Har även gjort ett litet utebord av ramen till mitt gamla lilla plastväxthus. Håller nog en sommar. Röjt på vinden och kört en del till tippen. Blir inte mer gjort idag.


          --------------------
          Odlar i zon 2-3 utanför Uddevalla

          Den bästa huvudkudden har ett positivt innehåll.
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 19-06-2012, 08:00
          Länk hit: #13776


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Skall ta en ordentlig rensning och gallring av morötterna, mm i trädgårdslandet.


          --------------------



           
          Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 19-06-2012, 09:18
          Länk hit: #13777


          Gäster






          Ska till vtn gymn, sedan dags att byta jord bland småplantorna och tvätta färdigt och börja packa en del....
          Ta lite paus fr skrivandet och skriva ut det på papper............
           
          Citera
          silos
          Inlägg 19-06-2012, 09:44
          Länk hit: #13778


          Medlem
          Antal inlägg: 9 297
          Medlem sedan:
          02-08-2005
          Medlem nr: 6 292



          Diska städa surfa runt i cyber rymden och läsa om Kristendom och gnosticism fortsätta med att göra klar den senaste dockan:
          Bifogad bild
           
          Citera
          malcolm
          Inlägg 19-06-2012, 12:58
          Länk hit: #13779


          Medlem
          Antal inlägg: 20 052
          Medlem sedan:
          18-05-2010
          Medlem nr: 30 311



          Lämnade in bilen imorse för yte av bromsklossar fram, nu ringde de och sa att även bromsoken och skivorna måste bytas. En nätt affär på drygt 8000:-, hade jag varit vid hälsa hade jag gjort det själv men nu klarar jag inte det. thumbdown.gif -cry-.gif
           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 19-06-2012, 15:06
          Länk hit: #13780


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Har drabbats av städnoja! Slängt ut de flesta mattorna, tvättat en och skurat badrummet! Gjort rent köksbänken som ska oljas in till natten! Stoppat in en hel kyckling i ugnen som ska avnjutas till middag senare!
          Har även rensat upp bland sakerna som ska till Återvinningen men det blir en annan dags jobb att köra iväg dit!

          Ska snart hämta en maskin tvätt och sedan ringa några samtal innan middagen!
           
          Citera

          867 sidor V  « < 687 688 689 690 691 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 05-07-2026, 00:21
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon