CITAT (hattstugan @ 23-06-2012, 23:38)

Straxt före kl 20 i kväll blev jag mormor till en lite tjej!
Mor och barn mår bra!
Stoooort grattis hattstugan till det lilla barnbarnet!
Skönt att allt gick bra
Vad ska lilltjejen heta (om man får fråga sånt?)Själv har jag varit och inhandlat nya fiskar till akvariet. Alla guldbarber utom två har avlidit i hög ålder. Killen i affären trodde att jag skämtade när jag sa att de två sista är sex år gamla, tydligen blir de högst fyra år

Alla mina har blivit kring 6 år så nåt måste jag har gjort rätt

Nu är det kalabalik i akvariet och den nya rangordningen ska slås fast

Gammelbarberna "flyger och far" i akvariet och t o m den annars mycket beskedlige siamesiske algätaren glider omkring och ser till att ingen närmar sig "hans" grotta

Nå, förhoppningsvis är det lugn och ro i akvariet redan imorgon, jag har bara såna arter som är relativt fredliga men man kan ju aldrig veta hur det går när man sammanför djur.
Redigerat av merlin68: 24-06-2012, 22:43