Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          867 sidor V  « < 690 691 692 693 694 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          hattstugan
          Inlägg 23-06-2012, 21:59
          Länk hit: #13821


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Ännu ingen bebis!

          Har rensat massor av ogräs idag! Klippt fram min Påskliljerabatt för där finns även massor av andra blommor! Vilket har resulterat i mängder av skottkärror med gräs odyl.
          Äldasta dottern med familj varit på besök på em! Vi har ätit middag tillsammans! Alltid trevligt med sällskap vid matdags!
          Hunnit gosa med barnbarnen också!

          Nu ser jag med ett halvt öga på TV! Ska gå en tur med hunden lite senare!
           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 23-06-2012, 22:38
          Länk hit: #13822


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Straxt före kl 20 i kväll blev jag mormor till en lite tjej!
          Mor och barn mår bra!
           
          Citera
          Anki på Öland
          Inlägg 23-06-2012, 22:51
          Länk hit: #13823


          Medlem
          Antal inlägg: 6 847
          Medlem sedan:
          26-05-2004
          Medlem nr: 3 723



          CITAT (hattstugan @ 23-06-2012, 23:38) *
          Straxt före kl 20 i kväll blev jag mormor till en lite tjej!
          Mor och barn mår bra!

          Grattis!!


          --------------------
          Hundar och pelargoner....... sen är man sysselsatt året om :)
          Huserar på södra Öland

          mitt album
           
          Citera
          *Stintan*
          Inlägg 23-06-2012, 22:58
          Länk hit: #13824


          Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem sedan:
          04-08-2005
          Medlem nr: 6 301



          CITAT (hattstugan @ 23-06-2012, 23:38) *
          Straxt före kl 20 i kväll blev jag mormor till en lite tjej!
          Mor och barn mår bra!


          Grattis!


          --------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson
           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 23-06-2012, 23:13
          Länk hit: #13825


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Tack Anki och Stintan!

          Har varit rätt tuffa 2 dagar utan besked! Men nu så är det bra!
           
          Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 24-06-2012, 10:27
          Länk hit: #13826


          Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem sedan:
          03-11-2002
          Medlem nr: 110



          Grattis till dig Hattstugan och till dottern wub.gif Äntligen är väntan över.
           
          Citera
          ninnisky
          Inlägg 24-06-2012, 12:55
          Länk hit: #13827


          Medlem
          Antal inlägg: 5 047
          Medlem sedan:
          29-06-2004
          Medlem nr: 3 958



          CITAT (hattstugan @ 23-06-2012, 21:38) *
          Straxt före kl 20 i kväll blev jag mormor till en lite tjej!
          Mor och barn mår bra!


          GRATTIS !


          --------------------
          Det är dumt att slänga bort en hel cykel för att det kommit in ett gruskorn i kedjan...
           
          Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 24-06-2012, 13:59
          Länk hit: #13828


          Gäster






          stort grattis, Hattstugan till det lilla livet!
          Ville bara kolla det innan jag stänger, är snart framme vid mitt ställe o där kan jag inte följa med väntan på babyn.
          Trevlig fortsättning nu med den lilla o ha det så gott.
          Kollar Läget när jag kommer hem.
           
          Citera
          malcolm
          Inlägg 24-06-2012, 17:46
          Länk hit: #13829


          Medlem
          Antal inlägg: 20 052
          Medlem sedan:
          18-05-2010
          Medlem nr: 30 311



          Grattis hattstugan med dotter!

          Har varit och köpt två nya datastolar idag, skulle egentligen haft tre men fick beställa den tredje då de bara hade två på lager.
           
          Citera
          evelina
          Inlägg 24-06-2012, 17:49
          Länk hit: #13830


          Medlem
          Antal inlägg: 1 990
          Medlem sedan:
          14-03-2004
          Medlem nr: 2 991



          CITAT (hattstugan @ 23-06-2012, 23:38) *
          Straxt före kl 20 i kväll blev jag mormor till en lite tjej!
          Mor och barn mår bra!


          Grattis! rose.gif


          --------------------

          Mvh Evelina
          Odlar numera i zon 4
          Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.
           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 24-06-2012, 19:40
          Länk hit: #13831


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Tack för alla Gratulationer till min dotter och mig!

          Hoppas ni alla haft en bra helg!

          Idag blev det fortsättning på gårdagens röjning av ogräs och gräs! Fy 17 att man alltid ska vänta så länge innan man gör nåt åt det! Gräset var nog 1,6 meter högt för att inte tala om Hundlokorna som nog var närmare 2 meter! Men nu så är det gjort! Har även röjt där det förr varit Prästkragar men nu var det bara gräs, Hundlokor och Snärjmåra! Ska hålla det klippt ngr år för att det kan hända Prästkragarna kommer igen då! Har visserligern massor av Prästkragar ändå!
          Nu ska jag ta en mugg kaffe och slappa med datorn för första gången idag!
           
          Citera
          merlin68
          Inlägg 24-06-2012, 22:34
          Länk hit: #13832


          Medlem
          Antal inlägg: 4 044
          Medlem sedan:
          09-03-2010
          Medlem nr: 28 369



          CITAT (hattstugan @ 23-06-2012, 23:38) *
          Straxt före kl 20 i kväll blev jag mormor till en lite tjej!
          Mor och barn mår bra!



          Stoooort grattis hattstugan till det lilla barnbarnet! blomma.gif Skönt att allt gick bra smile.gif Vad ska lilltjejen heta (om man får fråga sånt?)

          Själv har jag varit och inhandlat nya fiskar till akvariet. Alla guldbarber utom två har avlidit i hög ålder. Killen i affären trodde att jag skämtade när jag sa att de två sista är sex år gamla, tydligen blir de högst fyra år smile.gif Alla mina har blivit kring 6 år så nåt måste jag har gjort rätt smile.gif Nu är det kalabalik i akvariet och den nya rangordningen ska slås fast fear.gif Gammelbarberna "flyger och far" i akvariet och t o m den annars mycket beskedlige siamesiske algätaren glider omkring och ser till att ingen närmar sig "hans" grotta giggle.gif Nå, förhoppningsvis är det lugn och ro i akvariet redan imorgon, jag har bara såna arter som är relativt fredliga men man kan ju aldrig veta hur det går när man sammanför djur.

          Redigerat av merlin68: 24-06-2012, 22:43
           
          Citera
          Biggan_
          Inlägg 24-06-2012, 23:08
          Länk hit: #13833


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          CITAT (hattstugan @ 23-06-2012, 23:38) *
          Straxt före kl 20 i kväll blev jag mormor till en lite tjej!
          Mor och barn mår bra!

          Men vad kul! Skönt att allt gick bra! Ett stort GRATTIS till er alla! blomma.gif


          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 25-06-2012, 08:47
          Länk hit: #13834


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Tack merlin och Biggan!

          Lilltösen ska heta Tuva!

          Idag ska den lilla familjen komma hem och jag kan återlämna hunden!

          Ska handla åt mig och äldsta dottern som inte mår så bra idag!
           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 25-06-2012, 16:00
          Länk hit: #13835


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Har fått träffa och gosa med lilla dotterdottern! Mja lilla och lilla väger 3800 g och är 52,5 cm lång!

          Handlat och nu kokar jag korv åt mig då kraften inte räcker till nåt mer avancerat!
           
          Citera
          *Stintan*
          Inlägg 25-06-2012, 16:05
          Länk hit: #13836


          Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem sedan:
          04-08-2005
          Medlem nr: 6 301



          CITAT (hattstugan @ 25-06-2012, 17:00) *
          Har fått träffa och gosa med lilla dotterdottern! Mja lilla och lilla väger 3800 g och är 52,5 cm lång!

          Handlat och nu kokar jag korv åt mig då kraften inte räcker till nåt mer avancerat!


          Va myyysigt!


          --------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson
           
          Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 25-06-2012, 18:11
          Länk hit: #13837


          Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem sedan:
          03-11-2002
          Medlem nr: 110



          Ska köra min man till Stockholmståget lite senare ikväll. Han ska på kurs några dagar.
           
          Citera
          malcolm
          Inlägg 25-06-2012, 18:19
          Länk hit: #13838


          Medlem
          Antal inlägg: 20 052
          Medlem sedan:
          18-05-2010
          Medlem nr: 30 311



          Har varit till Huddinge sjukhus idag och sonen har hämtat min medicin så snart borde jag vara av med ansiktsförlamningen. Imorgon skall jag mha. sonen försöka ordna så jag kan se på TV iäven i vardagsrummet men just nu svider det för mycket i vänsterögat för att det skall vara möjligt, för att inte tala om dubbelseendet. wacko.gif
           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 26-06-2012, 21:53
          Länk hit: #13839


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Idag har jag planterat om en Änglatrumpet, satt lite andra blommor och klippt gräsmattorna!
          Pratat med en kompis i kväll som jag inte pratat med på länge!
           
          Citera
          Anma
          Inlägg 26-06-2012, 22:10
          Länk hit: #13840


          Medlem
          Antal inlägg: 10 260
          Medlem sedan:
          02-05-2005
          Medlem nr: 5 642



          Jag har idag klarat första dagen på vecka tre i appen c25k (coach to 5 km). Mäkta stolt men med en helvetisk värk i högerarmen. Ska försöka hålla i gång fram till operation och sedan kunna träna utan smärta.
           
          Citera

          867 sidor V  « < 690 691 692 693 694 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 04-07-2026, 22:04
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon