Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          867 sidor V  « < 691 692 693 694 695 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          gnon49
          Inlägg 26-06-2012, 22:17
          Länk hit: #13841


          Medlem
          Antal inlägg: 4 721
          Medlem sedan:
          19-07-2008
          Medlem nr: 17 660



          Idag har jag i stort sett bara njutit av den fina sommardagen. Men kors va blött det var i gräsmattan. Hörde åskan över Vänern men här var det sol o blå himmel. Lite rensning o gräsklippning blev det dock.


          --------------------
          Odlar i zon 2-3 utanför Uddevalla

          Den bästa huvudkudden har ett positivt innehåll.
           
          Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 27-06-2012, 12:57
          Länk hit: #13842


          Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem sedan:
          03-11-2002
          Medlem nr: 110



          Har just gått igenom månadens räkningshög. Det var lika deprimerande som vanligt sad.gif

          Om ett par timmar ska jag köra och hämta sonen vid flyget. Han har varit en vecka i Skottland. Imorgon kommer mannen hem från sin kurs i kungliga huvudstaden. Sen blir allt som vanligt igen. Bäst så!
           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 27-06-2012, 19:18
          Länk hit: #13843


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Har röjt på altanen och varit iväg med en del bråte till Återvinningen! Omorganiserat blommor!
          Haft kompisar på fika har också hunnits med!

          Nu är det TV innan sängen kallar för imorgon är det jobbdags!
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 27-06-2012, 19:51
          Länk hit: #13844


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Har tillbringat större delen av dagen med ogräsrensning, men vad fint det blir efteråt.


          --------------------



           
          Citera
          gunsta
          Inlägg 27-06-2012, 21:38
          Länk hit: #13845


          Medlem
          Antal inlägg: 5 616
          Medlem sedan:
          21-05-2011
          Medlem nr: 48 334



          Städat och plockat in pioner, lagat god mat och druckit vin.


          --------------------
          Ibland, när jag säger vad jag tänker, märker jag att så tycker jag inte. Kanin (Nalle Puh)
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 28-06-2012, 08:24
          Länk hit: #13846


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Nu får jag snart sluta och gå ut i solskenet, fortsatt ogräsrensning.


          --------------------



           
          Citera
          gunsta
          Inlägg 28-06-2012, 10:31
          Länk hit: #13847


          Medlem
          Antal inlägg: 5 616
          Medlem sedan:
          21-05-2011
          Medlem nr: 48 334



          Sågat ner syrener och druckit kaffe - mer syrener ska bort - strax ska jag ut i solskenet igen.


          --------------------
          Ibland, när jag säger vad jag tänker, märker jag att så tycker jag inte. Kanin (Nalle Puh)
           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 28-06-2012, 16:18
          Länk hit: #13848


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Denna dagen ett liv! Började dagen med att försova mig rejält! Chefen ringde 9.15 och undrade var jag var! Nåja 30 min senare var jag på plats men inte han! Jaha lista ut vart jag skulle sen iväg väl där säger jobbarkompisen men du måste ha med städgrejorna och en nyckel! Tillbaka och lasta och få nyckel! Sen gick det undan!
          Efter jobbet så hjälpte jag jobbarkompisen att bära upp saker till hans nya lägenhet då lyckas jag slå sönder flera tallrikar!Snacka om otursdag!
          Nu ska jag snart ut och plantera växter jag bytt till mig!
           
          Citera
          ninnisky
          Inlägg 28-06-2012, 17:57
          Länk hit: #13849


          Medlem
          Antal inlägg: 5 047
          Medlem sedan:
          29-06-2004
          Medlem nr: 3 958



          Har letat länge efter usb-sladden till min kamera...BORTA! och jag som just fotat en del saker som skulle in på blocket. Har dessvärre ingen annan som passar thumbdown.gif


          --------------------
          Det är dumt att slänga bort en hel cykel för att det kommit in ett gruskorn i kedjan...
           
          Citera
          Anki på Öland
          Inlägg 28-06-2012, 18:46
          Länk hit: #13850


          Medlem
          Antal inlägg: 6 847
          Medlem sedan:
          26-05-2004
          Medlem nr: 3 723



          CITAT (ninnisky @ 28-06-2012, 18:57) *
          Har letat länge efter usb-sladden till min kamera...BORTA! och jag som just fotat en del saker som skulle in på blocket. Har dessvärre ingen annan som passar thumbdown.gif

          Har du ingen kortläsare i skrivaren eller datorn?


          --------------------
          Hundar och pelargoner....... sen är man sysselsatt året om :)
          Huserar på södra Öland

          mitt album
           
          Citera
          Krolliljan
          Inlägg 28-06-2012, 20:00
          Länk hit: #13851


          Medlem
          Antal inlägg: 10 192
          Medlem sedan:
          20-05-2007
          Medlem nr: 10 539



          Attans att jag inte kan hålla mig från plantskolor och "växtaffärer".
          Kom hem lite fattigare idag men nöjd med en kaprifol ( till), en klätterros och fem daglijor till( precis som om inte hela trädgården var full av dagliljor slap.gif ).


          --------------------





           
          Citera
          merlin68
          Inlägg 29-06-2012, 08:56
          Länk hit: #13852


          Medlem
          Antal inlägg: 4 044
          Medlem sedan:
          09-03-2010
          Medlem nr: 28 369



          Nu börjar semestern....4 veckor yahoo.gif
           
          Citera
          ninnisky
          Inlägg 29-06-2012, 09:12
          Länk hit: #13853


          Medlem
          Antal inlägg: 5 047
          Medlem sedan:
          29-06-2004
          Medlem nr: 3 958



          CITAT (merlin68 @ 29-06-2012, 07:56) *
          Nu börjar semestern....4 veckor yahoo.gif


          Ha det så skönt!



          Redigerat av ninnisky: 29-06-2012, 09:12


          --------------------
          Det är dumt att slänga bort en hel cykel för att det kommit in ett gruskorn i kedjan...
           
          Citera
          merlin68
          Inlägg 29-06-2012, 10:44
          Länk hit: #13854


          Medlem
          Antal inlägg: 4 044
          Medlem sedan:
          09-03-2010
          Medlem nr: 28 369



          CITAT (ninnisky @ 29-06-2012, 10:12) *
          Ha det så skönt!


          Tack! Funderar på att gå någon vandringsled. Skulle vilja gå Mörbylångaleden på Öland i år smile.gif Undrar om den är trevlig att gå confused.gif

          Har precis varit ute på liten runda med hunden och sen vattnat odlingarna med nässelvatten. Nu luktar det skit i hela trädgården och i växthuset coolgleam.gif
           
          Citera
          Anki på Öland
          Inlägg 29-06-2012, 12:02
          Länk hit: #13855


          Medlem
          Antal inlägg: 6 847
          Medlem sedan:
          26-05-2004
          Medlem nr: 3 723



          CITAT (merlin68 @ 29-06-2012, 11:44) *
          Tack! Funderar på att gå någon vandringsled. Skulle vilja gå Mörbylångaleden på Öland i år smile.gif Undrar om den är trevlig att gå confused.gif

          Har precis varit ute på liten runda med hunden och sen vattnat odlingarna med nässelvatten. Nu luktar det skit i hela trädgården och i växthuset coolgleam.gif

          Har inte gått hela men det tror jag säkert den är. Går vissa delar dagligen med hundarna och dom är då mysiga!!


          --------------------
          Hundar och pelargoner....... sen är man sysselsatt året om :)
          Huserar på södra Öland

          mitt album
           
          Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 29-06-2012, 18:48
          Länk hit: #13856


          Gäster






          Jag har skrivit under mina vakna tider, förutom att behövt ta emot de som sökt min hjälp.

          köpt massor av jordgubbar under veckan och nyss vinkade jag av min dotter efter snack och promenader i parkerna. Kommer att fortsätta med att läsa lite för att koppla av........ smiley_small_hug.gif

          Hoppas att kunna ha tid att fortsätta med skrivandet, men har dock fått en del annat att göra, för det är många som känner mig så väl och vill komma på besök eller få lite hjälp....... g.gif
           
          Citera
          Monarda
          Inlägg 29-06-2012, 18:56
          Länk hit: #13857


          Medlem
          Antal inlägg: 4 644
          Medlem sedan:
          06-03-2005
          Medlem nr: 5 125



          Efter en helvetesvecka på jobbet med back-up för två personer crazy.gif ska jag sjunka ner i soffan med ett glas vin, en skål pop-corn och kolla in nya avsnittet av Morden i Midsomer. Få se om jag lyckas hålla mig vaken till slutet. sleeping.gif
           
          Citera
          Krolliljan
          Inlägg 29-06-2012, 19:24
          Länk hit: #13858


          Medlem
          Antal inlägg: 10 192
          Medlem sedan:
          20-05-2007
          Medlem nr: 10 539



          Var är värmen?
          Har satt några av gårdagens inköp med jacka på mig.


          --------------------





           
          Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 30-06-2012, 11:43
          Länk hit: #13859


          Gäster






          Hoppas du fått värmen dit du bor, krolliljan.

          Jag har det så det räcker att dela med .......... coolgleam.gif

          Det var en seg morgon och inget blir det gjort så jag får återgå till mitt manus igen..... idea.gif
          Det mobila bredbantet jag har har periodvis nog PMS,...... rotfl.gif funkar hur som haver, men har just inte behov av det heller på samma sätt...........
           
          Citera
          bergvallmo
          Inlägg 30-06-2012, 16:15
          Länk hit: #13860


          Medlem
          Antal inlägg: 1 461
          Medlem sedan:
          14-11-2009
          Medlem nr: 26 801



          Tillbaka hemma nu från Greklands goda värme. Här är det regn och 13 grader. sad.gif Men det positiva är att alla växter har klarat sig utmärkt utan bevattningshjälp. smile.gif


          --------------------
          Alla morgondagens blommor gömmer sig i de frön som sås idag...
           
          Citera

          867 sidor V  « < 691 692 693 694 695 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 04-07-2026, 22:03
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon