CITAT (Gita @ 30-06-2012, 18:28)

SEX veckors semester framför mig. Så" here we come" Normandie och Bretagne. Ostron och champagne..
Sol, bad och lata dagar. Ljumma kvällar på någon uteservering vid havet.
Gita
Härligt! Bretagne är härligt så här års, lagom varmt och så den goda
maten 
Var någonstans brukar ni vara? St-Malo (gammalt piratnäste mycket romantisk) , Brest...?
Vi vaknade tidigt idag, fortfarande svårt för kroppen att fatta att det nu är semester

Vattnade i trädgården och inomhus och sen bar det iväg med maken, sonen och hunden på båttur med picknick. Det var härligt men den som njöt mest var nog hunden som älskar att åka båt, det är härligt att se

.
Nu händer inte så mycket mer idag, döttrarna är hos sina respektive, bara sonen ska få hit en kompis som ska se fotbollsmatchen och sova över. Har precis gjort klart lagen till fläderblomssaften som nu ska dra i kylskåpet i några dagar. Ska även lägga fläderblommor på tork ( till te ) och läsa klart min deckare