Merlin 68,
Tack .....

livet är grymt och man vet inte vad som händer .... syrran fick sin 3:e propp nu 1,5 vecka sedan, de andra har hon klarat av rätt så bra, men nu är det nog kört helt. Hon är endast 54 år med familj, barn och barnbarn och make och annars haft det rätt bra. Vi har inte haft så mycket kontakt med varandra sedan hon fick den första, men vi växte ju upp tillsammans, men man får nog överleva det också. Nu slipper hon att lida i alla fall. Begravn, kommer att ske med familjen, så ville hon ha det.
Visst är man vissen just nu, men .....

man tar det som det blir ..... kommer nog vara lite frånvarande
sover med mobilen i räckhåll, för de ringer .....
Ingen bra slut på dessa semesterveckor ........