Stort tack till alla om tröst.....

.
Det känns enbart tomt just nu och känner mig vissen, men vad gör man? De andra i hennes familj har nog av det just nu, dock meilar vi tröst om inget annat.
Dottern ringde nu på morgonen och undrade vad hon skulle göra, maken sjuk, svullen, svårt att andas och smärtor --- bad dem att åka in på direkten till sjukhuset.
Har endast fått ett sms att de tar massa prover just nu, troligen hjärtat eller liknande verkade det av det hon beskrev till mig i morsse.
Det är ju sjutton också att allt ska komma på eng gång! .....

tur att han är nu under vård....

hoppas att det inte är så alvarligt, men dylikt ligger i hans släkt.