Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          867 sidor V  « < 696 697 698 699 700 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          gunsta
          Inlägg 25-07-2012, 09:20
          Länk hit: #13941


          Medlem
          Antal inlägg: 5 616
          Medlem sedan:
          21-05-2011
          Medlem nr: 48 334



          Idag ska jag nog bara slappa och njuta av värmen.


          --------------------
          Ibland, när jag säger vad jag tänker, märker jag att så tycker jag inte. Kanin (Nalle Puh)
           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 25-07-2012, 12:22
          Länk hit: #13942


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Har grävt upp och paketerat en mängd växter som ska skickas vidare idag! Ev till en kompis och fika innan jag drar vidare till sonens hund!
           
          Citera
          merlin68
          Inlägg 25-07-2012, 14:45
          Länk hit: #13943


          Medlem
          Antal inlägg: 4 044
          Medlem sedan:
          09-03-2010
          Medlem nr: 28 369



          Maken och jag har beskurit ett av äppelträden och sedan gått och badat med hunden, dottern och dotterns pojkvän. Ikväll blir det grillkväll annars är ingenting särskilt planerat.
           
          Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 26-07-2012, 08:55
          Länk hit: #13944


          Gäster






          Nu är det endast hunden som man får se upp med, ska till veterinären, hon har en stor tumör i munnen. den hänger nu ut, hon är opererad redan 2 ggr av samma orsak, men det vete katten om hon klarar sig att gå igenom en op. till. ..... confused.gif Husse har svårast att lämna greppet om henne .......
          Dottern meddelat att provsvaren kommer i slutet av veckan, men läget stabilt just nu.

          Sover dåligt när jag har min syster i tankarna, men ut ska det och sedan får man ta hand om nästa smäll...

          Ska nog ut på sjön även idag en liten stund ..... det är rogivande ........
           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 27-07-2012, 12:46
          Länk hit: #13945


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Har varit hos sonens hund i 2 dagar så nu är det bara hem för att hämta andan och duscha för att om ca 1,5 timmar åka och kolla på ett jobb åt firman jag jobbar för! Efter det ska jag till en kompis och fika!
           
          Citera
          gunsta
          Inlägg 27-07-2012, 12:52
          Länk hit: #13946


          Medlem
          Antal inlägg: 5 616
          Medlem sedan:
          21-05-2011
          Medlem nr: 48 334



          Vila på maten smile.gif


          --------------------
          Ibland, när jag säger vad jag tänker, märker jag att så tycker jag inte. Kanin (Nalle Puh)
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 27-07-2012, 14:04
          Länk hit: #13947


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          wub.gif Snart ska jag åka och hälsa på mina barnbarn. Det var länge sen sist ...


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 28-07-2012, 11:21
          Länk hit: #13948


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Fortsätta vattna! Jo det är sant! Här har det kanske kommit 10-20 mm de senaste veckorna! Så det är slangvattning som gäller nu om nåt ska överleva för det blåser ju jämt så det är kruttorrt på nån dag igen!

          Vid 16-tiden ska jag in till barnbarnen då deras föräldrar ska på bio!
           
          Citera
          gunsta
          Inlägg 28-07-2012, 11:22
          Länk hit: #13949


          Medlem
          Antal inlägg: 5 616
          Medlem sedan:
          21-05-2011
          Medlem nr: 48 334



          Ut och leta reda på grannens katt.


          --------------------
          Ibland, när jag säger vad jag tänker, märker jag att så tycker jag inte. Kanin (Nalle Puh)
           
          Citera
          bergvallmo
          Inlägg 28-07-2012, 20:04
          Länk hit: #13950


          Medlem
          Antal inlägg: 1 461
          Medlem sedan:
          14-11-2009
          Medlem nr: 26 801



          Idag har jag varit och klättrat under en bro i Sundsvall och ätit pizza i Härnösand.


          --------------------
          Alla morgondagens blommor gömmer sig i de frön som sås idag...
           
          Citera
          gunsta
          Inlägg 28-07-2012, 21:44
          Länk hit: #13951


          Medlem
          Antal inlägg: 5 616
          Medlem sedan:
          21-05-2011
          Medlem nr: 48 334



          Nyss var jag ut på kvällspromenad och träffade grannens tvenne katter - ett brödrapar som är mig mycket kära smile.gif.


          --------------------
          Ibland, när jag säger vad jag tänker, märker jag att så tycker jag inte. Kanin (Nalle Puh)
           
          Citera
          merlin68
          Inlägg 29-07-2012, 14:33
          Länk hit: #13952


          Medlem
          Antal inlägg: 4 044
          Medlem sedan:
          09-03-2010
          Medlem nr: 28 369



          Varit ute med hunden fast det är jag ju varje dag wink.gif Grävt djupa hål till grindstolpar till vår "övre trädgård" som får nytt staket. Har precis förberedd kvällens middag så långt det går och ska nu ut igen och gjuta plintar smile.gif
           
          Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 29-07-2012, 18:50
          Länk hit: #13953


          Gäster






          Har inte fått gjort något under åska och regn ........

          I morgon avgörs det hur det blir med vår lilla "senila" hunden.........kirurgen ska bedömma vad som blir bäst......... -cry-.gif
           
          Citera
          bergvallmo
          Inlägg 30-07-2012, 09:56
          Länk hit: #13954


          Medlem
          Antal inlägg: 1 461
          Medlem sedan:
          14-11-2009
          Medlem nr: 26 801



          Det är en regndag idag. Kanske man ska grejsa på lite inomhus.


          --------------------
          Alla morgondagens blommor gömmer sig i de frön som sås idag...
           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 30-07-2012, 12:46
          Länk hit: #13955


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Har jobbat en stund på fm! Handlat! Samt äntligen beställt reservdel till min bil så kanske jag kan få igång eländet om 2 veckor då den måste ombesiktigas och genomgå framvagnsinställning också!

          Ska snart gå ut och grejsa lite i trädgården!
           
          Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 30-07-2012, 14:36
          Länk hit: #13956


          Gäster






          Inget är som väntans tider ....... hur långa som helst......väntar svar fr. djursjukhuset. .........
          Röt till så att jag fick fart på den lata sjukgymnasten, nu är han en ytterligare prick rikare, och jag fått en ny istället....... giggle.gif

          Så blev man av med den irritationen .......... tummenupp.gif
           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 30-07-2012, 19:07
          Länk hit: #13957


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Har räfsat bort gräsklippet efter gårdagens klipp av mina ängar! Påbörjat en gräshögs kompost! Rensat lite ogräs och tagit lite fröer från ngr blommor! Paketerat lite växter som skickats i kväll!
          Lagat lite mat har jag hunnit med också!

          Nu ska jag glutta lite på TV och smutta på ett glas vitt innan det blir dags för att släpa vattenslangen igen!
           
          Citera
          merlin68
          Inlägg 30-07-2012, 19:13
          Länk hit: #13958


          Medlem
          Antal inlägg: 4 044
          Medlem sedan:
          09-03-2010
          Medlem nr: 28 369



          CITAT (Ugglemormor @ 30-07-2012, 15:36) *
          Inget är som väntans tider ....... hur långa som helst......väntar svar fr. djursjukhuset. .........
          Röt till så att jag fick fart på den lata sjukgymnasten, nu är han en ytterligare prick rikare, och jag fått en ny istället....... giggle.gif

          Så blev man av med den irritationen .......... tummenupp.gif


          Nu får det räcka med eländigheter för din del tycker jag trostar.gif Skickar dig lite "må bra vibbar"...känner du smile.gif


          Här är det vardagsliv igen, längtar redan efter nästa helg wink.gif


           
          Citera
          Kolmårdstrollet
          Inlägg 30-07-2012, 22:15
          Länk hit: #13959


          Medlem
          Antal inlägg: 85
          Medlem sedan:
          31-03-2009
          Medlem nr: 21 955



          Utforskat Stendörrens naturreservat - rekommenderas!

          Täckt mangold mm med hönsnät efter att de blivit snaggade av en liten Bambi. Vattnade landen - sen kom regnet giggle.gif
           
          Citera
          merlin68
          Inlägg 31-07-2012, 06:57
          Länk hit: #13960


          Medlem
          Antal inlägg: 4 044
          Medlem sedan:
          09-03-2010
          Medlem nr: 28 369



          Varit ute med hunden som fick ta ett morgondopp och nu ska jag jobba...iiiiiiirrrrkkkkk
           
          Citera

          867 sidor V  « < 696 697 698 699 700 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 04-07-2026, 18:12
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon