Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          867 sidor V  « < 697 698 699 700 701 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          Aqvakul
          Inlägg 31-07-2012, 07:08
          Länk hit: #13961


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Idag ska vi kolla in fritidshusområden i nordvästra Skåne och södra Halland....


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 31-07-2012, 07:11
          Länk hit: #13962


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Trevlig Aqva! Ha en fin dag!
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 31-07-2012, 07:46
          Länk hit: #13963


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (hattstugan @ 31-07-2012, 08:11) *
          Trevlig Aqva! Ha en fin dag!

          thanks.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          gunsta
          Inlägg 31-07-2012, 16:07
          Länk hit: #13964


          Medlem
          Antal inlägg: 5 616
          Medlem sedan:
          21-05-2011
          Medlem nr: 48 334



          Plockat kantareller har jag gjort i dag.


          --------------------
          Ibland, när jag säger vad jag tänker, märker jag att så tycker jag inte. Kanin (Nalle Puh)
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 31-07-2012, 16:11
          Länk hit: #13965


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Norrvikens trädgårdar: Så vackert trots viss vanskötsel. wub.gif

          Kanske sista säsongen innan det blir bostadsområde? crying.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 31-07-2012, 20:44
          Länk hit: #13966


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Vad trist om det blir bostäder istället för en fin Trädgård!

          Idag har jag vattnat och vattnat igen! Klippt bort högt gräs under det döda äppelträdet och på en annan plats där jag ska se om det går att gräva ur en ordentlig grop för att plantera en av mina frösådda Kastanjer!

          Nu gluttar jag på Tv med ett öga och på datorn med det andra! Snart sängdags för imorgon är det jobba!
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 01-08-2012, 08:24
          Länk hit: #13967


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Härligt morgondopp på stadens förnämliga badstrand.. BI 34 - soligt, vindstilla och helt klart vatten...


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Anki på Öland
          Inlägg 01-08-2012, 10:26
          Länk hit: #13968


          Medlem
          Antal inlägg: 6 847
          Medlem sedan:
          26-05-2004
          Medlem nr: 3 723



          En dryg timmes promenad med hundar utefter vattnet där det svalkade gott. Sista km upp längs en grusväg mot bilen var rena ökenvandringen.


          --------------------
          Hundar och pelargoner....... sen är man sysselsatt året om :)
          Huserar på södra Öland

          mitt album
           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 01-08-2012, 16:33
          Länk hit: #13969


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Har jobbar ngr timmar! Plockat av ca 1,5 liter hallon till! Har tidigare plockat ca 5,5 liter från buskarna! Vattnat lite krukor, planterat om ett skott av Änglatrumpet! Rensat lite ogräs men det slutade jag med när jag fick sällskap av liten Huggorm så nu sitter jag här medan potatisen kokar!
           
          Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 02-08-2012, 10:02
          Länk hit: #13970


          Gäster






          Ska försöka ta igen lite av förlorad nattsömn om det går ....... ska kanske skriva några sidor i manuset, äntligen börjar den sista delen av det.
          Hoppas att mina böcker om målning med pastel kommer idag, har redan skaffat kritor och kommer att ha dem tillsammans med akvarell eller separat, men vill inte börja än, då blir inte boken färdig....... whist.gif

          Försöker att inte tänka på nästa onsdag, då vi ska lämna in vår älskade gamling, men hur lätt är det?... trostar.gif
           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 02-08-2012, 22:10
          Länk hit: #13971


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Skulle försöka gräva upp för utökning av en rabatt men det är ju bara myrbon överallt så det blev att vattna och rensa bort massor av Röllekerötter och vattna igen och igen!
          Varit till staden och ätit lunch med mina föräldrar!
          Hem och fortsatt vattnande för att försöka bli av med myrorna så kanske jag kan plantera lite imorgon!
          Vid 19-tiden kom dottern gåendes från staden med sina barn så ikväll har det gosats barnbarn för hela slanten!
          Nu har dom åkt hem så det är lugnt igen!
          Snart är det sängdags iaf!
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 03-08-2012, 08:08
          Länk hit: #13972


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          BI 35


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          gunsta
          Inlägg 03-08-2012, 09:19
          Länk hit: #13973


          Medlem
          Antal inlägg: 5 616
          Medlem sedan:
          21-05-2011
          Medlem nr: 48 334



          Innesittarväder - regn - regn och åter regn sad.gif


          --------------------
          Ibland, när jag säger vad jag tänker, märker jag att så tycker jag inte. Kanin (Nalle Puh)
           
          Citera
          silos
          Inlägg 03-08-2012, 11:54
          Länk hit: #13974


          Medlem
          Antal inlägg: 9 297
          Medlem sedan:
          02-08-2005
          Medlem nr: 6 292



          Jag har umgåtts med mitt yngsta dotter och hennes lille son!Det är bara så underbart att umgås med den lille och ser på världen genom hans kloka ögon! wub.gif
           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 03-08-2012, 17:27
          Länk hit: #13975


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Har lagat lite kläder på fm! Sen har jag försökt att plantera men blev attackerad av griniga myror så det blev fram med Gul såpa och vattna igen! Nu tror jag de har flyttat från den rabatten iaf! Kanske kan plantera växter där imorgon om jag har tur! Rensat lite ogräs och plockat bort torra blomställningar! Samlat lite fröer har jag hunnit med också!

          Nu lagar jag mat och tar en kall öl! Senare blir det TV och ett glas vitt!
           
          Citera
          Monarda
          Inlägg 03-08-2012, 17:30
          Länk hit: #13976


          Medlem
          Antal inlägg: 4 644
          Medlem sedan:
          06-03-2005
          Medlem nr: 5 125



          Plockat ihop två stora kartonger som ska lämnas till klädinsamling i morgon. Skönt att bli av med allt urvuxet som stirrat på en när man öppnat garderoben!
           
          Citera
          Krolliljan
          Inlägg 03-08-2012, 19:13
          Länk hit: #13977


          Medlem
          Antal inlägg: 10 192
          Medlem sedan:
          20-05-2007
          Medlem nr: 10 539



          Jag är så otursförföljd just nu när det gäller sjukdomar. sad.gif
          Men jag vet att det vänder någonstans runt hörnet.
          Jag använder tiden till att planera nya hyss i trädgården. När jag blir bra ska det grävas. crazy.gif


          --------------------





           
          Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 04-08-2012, 17:58
          Länk hit: #13978


          Gäster






          Inte är det så ljust här inte ...... är man nedsatt psykisk så börjar kroppen att värka....... ranting.gif

          Har varit och "bryggseglat" under de senaste dagarna --- skrivit på min manus där, skönt att komma hemifrån lite ......
          Klippte rent i hundens päls igår och grät hela tiden ..... kanske sista gången jag gjorde det. .... -cry-.gif
          Ska bada henne på måndag, om hon orkar med det på något vis, annars blir det som hon orkar med......

          Fått ordning på fys.terapin för min del....... tummenupp.gif
          En resa till huset vid rivieran för brölloppet snart.....klänningen redan hämtad och resten ordnar sig....
           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 04-08-2012, 20:51
          Länk hit: #13979


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Idag har jag äntligen grävt gropen för Kasanjeträdplantan! Vattnat den i omgångar och planterat en Aklejruta också!
          Skulle ha planterat ännu mera men det är så förbenat med myror så jag vet inte om det kommer att fungera!

          Ätit middag med mina döttrar med familjer och mina föräldrar!
          Vattnat lite krukor på altanen samt en rabatt sen blev det dåligt tryck så det blev inget mera vattnat!

          Stora delar av landet har ju fått massor av regn men här har det kommit ca 40 mm på 3 veckor!! Iom att det envisas med att blåsa för det mesta så torkar det ur så fort att det snart inte hjälper att vattna heller!
           
          Citera
          gunsta
          Inlägg 04-08-2012, 21:29
          Länk hit: #13980


          Medlem
          Antal inlägg: 5 616
          Medlem sedan:
          21-05-2011
          Medlem nr: 48 334



          Nyss var jag ute och gick en tur med grannens katt - månen var extraordinär i kväll, så vacker så vacker.


          --------------------
          Ibland, när jag säger vad jag tänker, märker jag att så tycker jag inte. Kanin (Nalle Puh)
           
          Citera

          867 sidor V  « < 697 698 699 700 701 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 04-07-2026, 18:11
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon