Toppenide .......
Fler sådana, jag är ju heltokig i allt som gäller historia, människoöden på den tiden och massa annat,,,,,
det verkar som jag aldrig kommer att bli helt färdig ens med Europas del ......
Jag hann ju inte gå igenom under min kurs hela det stora slottet jag bodde i, men om allt vill sig väl så åker jag dit igen. Är redan inbokad till en kurs i nästa år, men om hälsan tillåter, kommer jag att åka dit så ofta det finns något som intresserar mig.
Vi fick tid över (3t.) att besöka Cambridge, och så mycket som det fanns där ....... jag o en kompis skulle till en konstaffär och handla där, så hann inte med så mycket och det var inte lönt att ta bilder, endast något hörn av dessa stora husen fick plats.........
Jag har nog nämnt innan att jag bara ÄLSKAR alla de kostymfilmerna och maken har nu kollat med alla sina kompissar inom branchen och tagit hem allt till mig att titta på ......
Vi planerar att dra med bil ner till Europa och stanna längre och ta dagen som det kommer rätt så snart vi kan.
Att kunna lära sig av det som varit ger en bra bild och för min del en mycket ljusare, nyfiknare framtid....