Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

867 sidor V  « < 706 707 708 709 710 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          Anma
          Inlägg 16-09-2012, 19:57
          Länk hit: #14141

Medlem
          Antal inlägg: 10 260
          Medlem nr: 5 642

Jag har tränat. Första intevallpasset någonsin. Jag kommer att bli en snabbare löpare, vad det lider. Och frisk och stark.

Citera
          hattstugan
          Inlägg 16-09-2012, 22:15
          Länk hit: #14142

Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem nr: 27 097

Vad roligt att läsa Anma! Blir så glad för din skull!!

Äntligen hemma efter en vecka i Altuna hos sonens jycke! Ska bli skönt att sova i sin egen säng och utan 50 kg hund som stjäl kudden!

Citera
          Natur liv
          Inlägg 17-09-2012, 05:56
          Länk hit: #14143

Medlem
          Antal inlägg: 8 739
          Medlem nr: 43 937

Hemma igen ... och dessvärre med värk i handleden och axeln. Höger sida naturligtvis, så att man inte kan göra någonting på ett enkelt sätt. Det blir att inte göra någonting idag ... och imorgon ...

--------------------
          Livet är härligt när man kan njuta av frukostkaffet till fågelkvitter och dofterna från kryddodlingen.

Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 17-09-2012, 06:17
          Länk hit: #14144

Gäster

Vaknade redan innan kl. 02 och lyssnat på musik och försökt att inte störa mina "gubbar" vilka jag har på var sin sida om mig. Den minsta i buren förstås. ...... flirting.gif ..
          Det är annars lätt att bygga upp/måla fan på väggen om allting som man tänker på--------
          Om ca 3 t kan jag börja ringa igen och lyckas nu inte det fick maken ett personligt mail av en välremiterad läkare som skulle hjälpa till om nu detta skulle funka......
          Han hade ju ringt runt och fått mailet till nämnda personen, som är känd, men håller på att utveckla nya system men är välkänt mikrokir.
          Vi var välkomna på besök och till undersökn. Han är privat, men landsringet betalar.... förresten det kvittar, bara jag blir bra...... tummenupp.gif

Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 17-09-2012, 06:45
          Länk hit: #14145

Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem nr: 110

Jag har just packat två paket med växter som jag lovat bort. En liten tunn med bara en stickling och en större låda med perenner, som jag är rädd inte ska klara 2kg-gränsen för brev. Jag får provväga...
          Max 2kg kan gå som brev och komma fram dagen efter. Blir det tyngre kostar 3kg paket nästan dubbelt så mycket och tar flera dagar längre tid. Visst, 3kg är mer än 2kg och lådan får vara större till måtten, men det känns ändå lite konstigt om nu min låda i "brevmått" skulle väga 1 hekto för mycket. dunno.gif

Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 17-09-2012, 07:18
          Länk hit: #14146

Gäster

Håller med dig om dessa postsändelser och priser...... det kan bli hur galet som helst....
          Jag håller på att packa en så rätt regäl låda med saker som hon och jag har kommit överens, men maken sade att kolla genom budfirma om vad de tar för några kg paket....

Dina växter går nog bäst, snabbast med posten, skulle jag tro----

Jag ska kolla med min dotter lite närmare om olika priser och vad det kostar när jag kommer till tals med henne. Hon kan ta reda på det lättare åt mig.....
          Jag kommer att fortsätta att skicka mina paket till personen i fråga och då skulle man kunna ta en ordentligt stor kartong nästa gång det är dax........

Varit vaken sen 02 och lyssnat på musik och bara väntar att få ringa till neuro-ort. om svaret och be om starkare för smärtan, har enbart vanl. TREO......... kompiskram.gif

Citera
          Pia L
          Inlägg 17-09-2012, 07:57
          Länk hit: #14147

Medlem
          Antal inlägg: 2 662
          Medlem nr: 7 292

Ibland känns det som att det är för lite tid för det man skulle behöva göra, men jag ska fortsätta gårdagens kakbak idag, torka golven, tvätta några maskiner och försöka hinna måla några betongsaker som ligger på beställning.

Eva i Skåne : Har du hört dig för på DHL? Deras paket kommer ju i alla fall fram dagen efter.

--------------------
          Frihet är att ha modet att följa sina känslor.

Citera
          gunsta
          Inlägg 17-09-2012, 11:54
          Länk hit: #14148

Medlem
          Antal inlägg: 5 616
          Medlem nr: 48 334

Först äta lunch och sen koka lingonsylt.

--------------------
          Ibland, när jag säger vad jag tänker, märker jag att så tycker jag inte. Kanin (Nalle Puh)

Citera
          hattstugan
          Inlägg 17-09-2012, 14:12
          Länk hit: #14149

Moderator

Har packat frön och blommor jag sålt! Varit till 2 banker för uppgifter som behövs till Soc!
          Lämnar en massa papper igen till Soc men min klant till arbetsgivare ranting.gif har inte fixat de papper jag behövde från firman så nu måste jag in i morgon igen!
          Handlat och postat iväg försändelserna!

Nu tar jag en mugg kaffe och gosar med kisse!

Sen blir det att plocka undan tvätt och kanske diska! Ev packa fröer och ja just ja kanske fixa nåt att äta också!

Citera
          gnon49
          Inlägg 17-09-2012, 14:39
          Länk hit: #14150

Medlem
          Antal inlägg: 4 721
          Medlem nr: 17 660

Har storhandlat för minst en vecka framåt. sweatingbullets.gif Varit på Kyrkogården o inspekterat. Inte många liggande gravstenar kvar tack o lov. Ungen är rengjord och tvättmaskinen brummar på. Nu skall jag göra ingenting, och göra det ordentligt. yes.gif

--------------------
          Odlar i zon 2-3 utanför Uddevalla

Den bästa huvudkudden har ett positivt innehåll.

Citera
          silos
          Inlägg 17-09-2012, 15:17
          Länk hit: #14151

Medlem
          Antal inlägg: 9 297
          Medlem nr: 6 292

Har varit med barnbarn till Bibliotek och tittat på konstutställning.

Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 17-09-2012, 18:55
          Länk hit: #14152

Gäster

Jag har fått mina besked under fm och det var så att jag somnade till lite under em. Alla våra planer kommer att funka.
          Plockade undan/fram till mina ritningar det som behövdes. Väskan är nu packad, gott......
          Dottern ringt och kollat läget samt hade fått ett nytt jobberbjudande gm en "headhunter" men tror inte på den men gav dem en skambud så det sjunger om det........ naughty.gif

Citera
          hattstugan
          Inlägg 18-09-2012, 07:31
          Länk hit: #14153

Moderator

Ska till firman och hämta de papper som nu finns utskrivet! Lämna dessa på Soc och hålla tummarna att jag för lite ekonomisk hjälp!

Ev kommer en kompis och plockar plommon om nu inte det tänker börja regna igen!

Citera
          Biggan_
          Inlägg 18-09-2012, 08:06
          Länk hit: #14154

Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem nr: 5 447

CITAT (hattstugan @ 18-09-2012, 08:31) *
          Ska till firman och hämta de papper som nu finns utskrivet! Lämna dessa på Soc och hålla tummarna att jag för lite ekonomisk hjälp!

Jag håller tummarna för dej! Lycka till! tummenupp.gif

--------------------
          Biggan
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

Citera
          pejori
          Inlägg 18-09-2012, 10:49
          Länk hit: #14155

Medlem
          Antal inlägg: 19 528
          Medlem nr: 2 682

I dag ägnar jag mig åt ett typiskt "stolleprov" helt i min anda tummenupp.gif
          Ska bara klura ut, hur jag ska berätta det... giggle.gif

--------------------
          Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare.
          Bor i zon 2

Citera
          Biggan_
          Inlägg 18-09-2012, 10:56
          Länk hit: #14156

Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem nr: 5 447

CITAT (pejori @ 18-09-2012, 11:49) *
          I dag ägnar jag mig åt ett typiskt "stolleprov" helt i min anda tummenupp.gif
          Ska bara klura ut, hur jag ska berätta det... giggle.gif

Det ser jag med glada förväntningar fram emot! biggrin.gif

--------------------
          Biggan
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

Citera
          gunsta
          Inlägg 18-09-2012, 11:58
          Länk hit: #14157

Medlem
          Antal inlägg: 5 616
          Medlem nr: 48 334

CITAT (hattstugan @ 18-09-2012, 08:31) *

Ev kommer en kompis och plockar plommon om nu inte det tänker börja regna igen!

Håller tummarna för dig också hattstugan - annars har det varit lingonplockning idag och nu lite kaffe sedan sen lunch ... omvänd ordning kan man säga. Trött dessutom.

--------------------
          Ibland, när jag säger vad jag tänker, märker jag att så tycker jag inte. Kanin (Nalle Puh)

Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 18-09-2012, 13:19
          Länk hit: #14158

Gäster

Ja, hitta på något som får taket att lyfta ...... inget roligt annars på gång....... kompiskram.gif
          Hade jag en rollator så skulle jag sätta hjul på den och åka runt här på gångvägarna och träna till blograllyt.
          Men kanske jag får en snart........så huka er gubbar och kärringar........ rotfl.gif

Citera
          hattstugan
          Inlägg 18-09-2012, 16:02
          Länk hit: #14159

Moderator

Tack för att ni håller tummar för mig!

Fick oväntat besök av en granne med vovvar! Mycket kul att träffas då vi annars bara vinkar! Blev en del trädgårdssnack! Det var hon som fick mig att börja göra trädgård här vid Hattstugan!
          En annan kompis kom och plockade plommon och då öppnade himlen sig förstås så det blev bara en snabbvisit idag!
          Yngsta dottern men barn och vovve varit på fika och nyss åkt hem!
          Nu lagar jag middag och väntar på samtal från en annan kompis!

Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 19-09-2012, 12:56
          Länk hit: #14160

Gäster

Fick mina målarböcker, så nu har man fullt upp att läsa. Beställde de gm adlibris, men hittade dem på North Light Books på www.artistsnetwork.com därifrån jag får nyhetsbrev ifrån.
          Kollat lite i växthuset, det är rätt ruggigt ute, så det blev en liten visit.

Fick säga återbud till min väninna tills i morgon när jag inte vet vad som kommer att ske...... trostar.gif
          Maken ute på mina ärenden och lite annat......

Citera

867 sidor V  « < 706 707 708 709 710 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 03-07-2026, 09:38

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon