Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          867 sidor V  « < 707 708 709 710 711 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          hattstugan
          Inlägg 19-09-2012, 19:30
          Länk hit: #14161


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Har jobbat 5 timmar! Varit och hämtat nyckel till en flyttstäd jag ska göra tor-fre!
          Packa saker som jag ska sälja på loppis!
          Lagat middag!
          Fått post med avslag ranting.gif på försörjningsstöd! ARG!!
          Plockat in alla fuchsiorna och några Änglatrumpetskott! Samt plockat ihop alla krukor med lite känsliga växter som står på altanen! Enklare att lägga på fiberduk om de är samlade!
          Nu slöar jag här innan det blir sovdags!
           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 19-09-2012, 23:13
          Länk hit: #14162


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Borde sova men kan inte! Sov väl för mycket förra natten! Slocknade kl 20 och steg upp 05.30!
           
          Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 20-09-2012, 03:14
          Länk hit: #14163


          Gäster






          Ja, va faasiken ska man göra mitt i natten????? Jag trodde att man sov då som bäst, men ikke sa nicke!!! ranting.gif
           
          Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 20-09-2012, 17:29
          Länk hit: #14164


          Gäster






          Äntligen är det klart ..... tummenupp.gif .. jag skickas till universitetsjukhus till den läkaren som opererade mig sist.

          Ha det så gott alltsammans, nu halar jag ner min flagga ........... kompiskram.gif och stänger mitt PM tv.....
           
          Citera
          gunsta
          Inlägg 20-09-2012, 17:41
          Länk hit: #14165


          Medlem
          Antal inlägg: 5 616
          Medlem sedan:
          21-05-2011
          Medlem nr: 48 334



          CITAT (Ugglemormor @ 20-09-2012, 18:29) *
          Äntligen är det klart ..... tummenupp.gif .. jag skickas till universitetsjukhus till den läkaren som opererade mig sist.

          Ha det så gott alltsammans, nu halar jag ner min flagga ........... kompiskram.gif och stänger mitt PM tv.....



          Lycka till Ugglemormor - och ha det bra själv smile.gif.


          --------------------
          Ibland, när jag säger vad jag tänker, märker jag att så tycker jag inte. Kanin (Nalle Puh)
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 21-09-2012, 07:59
          Länk hit: #14166


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Har beställt tapeter som skall hämtas i dag, det kanske blir tapetsering i helgen om vädret är dåligt. Jag lovade frugan i våras att tapetsera ett rum, nu skall det bli gjort.


          --------------------



           
          Citera
          gnon49
          Inlägg 21-09-2012, 17:07
          Länk hit: #14167


          Medlem
          Antal inlägg: 4 721
          Medlem sedan:
          19-07-2008
          Medlem nr: 17 660



          Har varit på ÖB och inhandlat en presenning. Köpte även lite godis fast jag egentligen borde låta bli. Sån är jag.


          --------------------
          Odlar i zon 2-3 utanför Uddevalla

          Den bästa huvudkudden har ett positivt innehåll.
           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 21-09-2012, 17:59
          Länk hit: #14168


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Godis är gott gnon!!!

          Har jobbat sen före 08 till ca 17.30 och är inte färdig med lägenheten ändå! Så det blir nog ett par timmar i morgon med!

          Nu ska jag slöa med ett glas vin men tror det blir tidigt sänggående i kväll! Trött!!
           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 22-09-2012, 16:05
          Länk hit: #14169


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Gjort klart lägenheten! Bytt toaburk! Börjat att släpa in växter som ska övervintras inne! Jisses man kan undra vad man sysslar med! Sovrummet redan fyllt och fler stora växter som ska in!
          Röjt i mitt lilla förrådsrum så där kan jag få in resterande växter hoppas jag!
          Plockat i ordning mera saker som ska med på loppisen i morgon!
          Fikat med äldsta dottern har jag hunnit med också!
          Ska snart fixa magväskan med växelpengar till morgondagen!
           
          Citera
          Biggan_
          Inlägg 23-09-2012, 13:26
          Länk hit: #14170


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          Först en sväng i trädgården och sedan en långpromenad! Man får passa på när det är uppehållsväder.


          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 23-09-2012, 13:30
          Länk hit: #14171


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (Biggan_ @ 23-09-2012, 14:26) *
          Först en sväng i trädgården och sedan en långpromenad! Man får passa på när det är uppehållsväder.

          tummenupp.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          ninnisky
          Inlägg 23-09-2012, 16:56
          Länk hit: #14172


          Medlem
          Antal inlägg: 5 047
          Medlem sedan:
          29-06-2004
          Medlem nr: 3 958



          Har varit hos Linda Lunda på keramikkurs i helgen. Såå roligt och trevligt vi hade och så många fina saker som blev gjorda biggrin.gif


          --------------------
          Det är dumt att slänga bort en hel cykel för att det kommit in ett gruskorn i kedjan...
           
          Citera
          Krolliljan
          Inlägg 24-09-2012, 05:55
          Länk hit: #14173


          Medlem
          Antal inlägg: 10 192
          Medlem sedan:
          20-05-2007
          Medlem nr: 10 539



          Idag ska jag gå ut i trädgården. I två dagar har vi haft brand i hamnen med rökutveckling och med uppmaning att vi skulle hålla oss inomhus.
          Det ska bli skönt att komma ut smile.gif


          --------------------





           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 24-09-2012, 09:51
          Länk hit: #14174


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Jobba - måndag till torsdag....


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Biggan_
          Inlägg 24-09-2012, 10:34
          Länk hit: #14175


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          CITAT (Aqvakul @ 24-09-2012, 10:51) *
          Jobba - måndag till torsdag....

          trostar.gif



          Jag har varit ute och plockat en skål hösthallon som jag nu sitter och mumsar på!



          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 24-09-2012, 10:51
          Länk hit: #14176


          Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem sedan:
          03-11-2002
          Medlem nr: 110



          Åhh, så avundsjuk jag blir Biggan. Hallon som är så gott.
           
          Citera
          Biggan_
          Inlägg 24-09-2012, 11:06
          Länk hit: #14177


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          CITAT (Eva i Skåne @ 24-09-2012, 11:51) *
          Åhh, så avundsjuk jag blir Biggan. Hallon som är så gott.

          Jag provar att skicka några genom sladden! tummenupp.gif


          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 24-09-2012, 15:36
          Länk hit: #14178


          Gäster






          hej hej..... shy.gif .. har en mellandag och fick reda på att alla mina papper kommer att vara på universitetssjukhuset till ons. och att allt ligger under "bråskande akutfall", så svaret får jag på onsdag när de tar in mig.

          Känns gott att det händer något och lättare att stå ut med sitt.
          Har min väska klar för resan och hoppas att inget stöter till innan dess. De kunde/vågade inte göra mer än en grundlig unders. här på hemmaplan............ tummenupp.gif

          Sorterat min e-post o betalt räkningar.....
           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 24-09-2012, 20:21
          Länk hit: #14179


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097



          Nu kan kylan få komma!
          Änglatrumpeterna är inne nu!
          Lite fullt då kanske men vad gör man inte för sina växter men är lite rädd om!

          Ännu ett rum med massa blommor! Bild 2
          Hrm jag sover visst där ja!!

          Redigerat av hattstugan: 24-09-2012, 20:21
          Bifogade miniatyrbild(er)
          Bifogad bild

          Bifogad bild

           
           
          Citera
          gnon49
          Inlägg 24-09-2012, 21:04
          Länk hit: #14180


          Medlem
          Antal inlägg: 4 721
          Medlem sedan:
          19-07-2008
          Medlem nr: 17 660



          Har tagit in lite trädgårdsgrejor bl.a vattenslangen. tagit upp pelagoner o planterat i krukor. tagit lite frö. Precis som jag gjorde förra året o året dessförinnan blush.gif . Ändå tröttnar jag inte.

          Fast ta ut grejorna på våren är yahoo.gif


          --------------------
          Odlar i zon 2-3 utanför Uddevalla

          Den bästa huvudkudden har ett positivt innehåll.
           
          Citera

          867 sidor V  « < 707 708 709 710 711 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 03-07-2026, 09:43
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon