Har jobbat 5 timmar! Varit och hämtat nyckel till en flyttstäd jag ska göra tor-fre!
Packa saker som jag ska sälja på loppis!
Lagat middag!
Fått post med avslag

på försörjningsstöd! ARG!!
Plockat in alla fuchsiorna och några Änglatrumpetskott! Samt plockat ihop alla krukor med lite känsliga växter som står på altanen! Enklare att lägga på fiberduk om de är samlade!
Nu slöar jag här innan det blir sovdags!