Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          867 sidor V  « < 709 710 711 712 713 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          Biggan_
          Inlägg 28-09-2012, 21:38
          Länk hit: #14201


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          CITAT (hattstugan @ 28-09-2012, 21:04) *
          Fått ännu ett avslag från Soc!! Undrar vad dom grundar allt på!! Enligt utslaget har jag hur mycket inkomst som helst men mina konton står nästan på noll?????

          *Men jag tänker inte ge upp!!

          trostar.gif smiley_small_hug.gif
          Det är rätt, man skall inte ge upp!


          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 28-09-2012, 21:40
          Länk hit: #14202


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Nej! Ligger inte i min natur!!

          Och ni här ger mig ett bra stöd smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif
           
          Citera
          gunsta
          Inlägg 28-09-2012, 21:46
          Länk hit: #14203


          Medlem
          Antal inlägg: 5 616
          Medlem sedan:
          21-05-2011
          Medlem nr: 48 334



          CITAT (hattstugan @ 28-09-2012, 21:04) *
          Fått ännu ett avslag från Soc!! Undrar vad dom grundar allt på!! Enligt utslaget har jag hur mycket inkomst som helst men mina konton står nästan på noll?????

          *Men jag tänker inte ge upp!!


          Ledsamt hattstugan - kämpa på smiley_small_hug.gif


          --------------------
          Ibland, när jag säger vad jag tänker, märker jag att så tycker jag inte. Kanin (Nalle Puh)
           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 28-09-2012, 21:53
          Länk hit: #14204


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097



          Jaja men! Här ska kämpas!!


          Som tidigare ni ger mig extra styrka!! smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif
           
          Citera
          *Stintan*
          Inlägg 28-09-2012, 22:06
          Länk hit: #14205


          Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem sedan:
          04-08-2005
          Medlem nr: 6 301



          CITAT (hattstugan @ 28-09-2012, 21:04) *
          Fått ännu ett avslag från Soc!! Undrar vad dom grundar allt på!! Enligt utslaget har jag hur mycket inkomst som helst men mina konton står nästan på noll?????

          *Men jag tänker inte ge upp!!


          Man får inte ha nånting om man ska få någon hjälp därifrån. Sen kollar dom väl kontoutdragen flera månader tillbaka också om man slösat på onödiga saker. Normen är ju låg.

          Hoppas det löser sig smiley_small_hug.gif


          --------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson
           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 28-09-2012, 22:09
          Länk hit: #14206


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Jodå vet att äga ska man inte!! Men hu 17 jag kan ha MER på mina konton NU än förra månaden begriper jag inte!!

          Nu har jag plötsiligt 10000 mer än förra månaden och ingen inkomst alls???
           
          Citera
          Biggan_
          Inlägg 28-09-2012, 22:18
          Länk hit: #14207


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          CITAT (hattstugan @ 28-09-2012, 23:09) *
          Nu har jag plötsiligt 10000 mer än förra månaden och ingen inkomst alls???


          w00t.gif Ett sånt konto vill jag också ha!


          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          *Stintan*
          Inlägg 28-09-2012, 22:24
          Länk hit: #14208


          Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem sedan:
          04-08-2005
          Medlem nr: 6 301



          CITAT (Biggan_ @ 28-09-2012, 23:18) *
          w00t.gif Ett sånt konto vill jag också ha!


          Jag också unsure.gif


          --------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson
           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 28-09-2012, 22:24
          Länk hit: #14209


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Mmmmm mig också!!

          Konstigt att det förökar sig utan vidare bara sådär!!!!!!!!!!
           
          Citera
          zissi
          Inlägg 28-09-2012, 23:53
          Länk hit: #14210


          Medlem
          Antal inlägg: 3 077
          Medlem sedan:
          01-05-2005
          Medlem nr: 5 640



          Kokt äppelmos av fallfrukt som jag fått av en kompis. Mums!


          --------------------
          Balkong- och frilandsodling i zon 3
           
          Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 29-09-2012, 12:47
          Länk hit: #14211


          Gäster






          Hattstugan,

          håll koll på de pengarna så de inte försvinner lika fort som de kom...... och häng på, håller tummarna för dig... kompiskram.gif

          Vi vaknade till ett jädrans brummande i morse ....... -fear-.gif våran trädgårdsmästare höll på att köra för fullt i våra tujahäckar! ...... det var han som de kallar för "Jesus ... som alla pratar om -- men ingen har sett".... rotfl.gif
          2 års väntan var ju rätt så snabbt av honom trots allt. Det regnar för fullt och behövs att städa bort, men....
           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 29-09-2012, 17:09
          Länk hit: #14212


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Har inte gjort ett skvatt idag! Bara ngr korta turer med vovven!
          Känner mig deppig!
          Tänker inte göra nåt heller mer än släpa mig till duschen!
           
          Citera
          Biggan_
          Inlägg 29-09-2012, 17:11
          Länk hit: #14213


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          Jag har grävt ner lökar och längtat efter våren! rolleyes.gif


          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          Alba
          Inlägg 29-09-2012, 17:13
          Länk hit: #14214


          Medlem
          Antal inlägg: 11 250
          Medlem sedan:
          30-08-2006
          Medlem nr: 8 513



          CITAT (hattstugan @ 29-09-2012, 18:09) *
          Har inte gjort ett skvatt idag! Bara ngr korta turer med vovven!
          Känner mig deppig!
          Tänker inte göra nåt heller mer än släpa mig till duschen!


          smiley_small_hug.gif
           
          Citera
          gnon49
          Inlägg 29-09-2012, 17:21
          Länk hit: #14215


          Medlem
          Antal inlägg: 4 721
          Medlem sedan:
          19-07-2008
          Medlem nr: 17 660



          Har precis välkomnat en ny familjemedlem. Hoppas fred inträder med gammelkatta snart. Hon går trots allt i främsta rummet, så vi får se hur det artar sig.
          Bifogad bild


          --------------------
          Odlar i zon 2-3 utanför Uddevalla

          Den bästa huvudkudden har ett positivt innehåll.
           
          Citera
          Ingela i Segersb...
          Inlägg 29-09-2012, 17:24
          Länk hit: #14216


          Medlem
          Antal inlägg: 2 685
          Medlem sedan:
          25-01-2009
          Medlem nr: 20 750



          CITAT (gnon49 @ 29-09-2012, 18:21) *
          Har precis välkomnat en ny familjemedlem. Hoppas fred inträder med gammelkatta snart. Hon går trots allt i främsta rummet, så vi får se hur det artar sig.
          Bifogad bild

          Vilken sötnos! wub.gif
           
          Citera
          gunsta
          Inlägg 29-09-2012, 17:24
          Länk hit: #14217


          Medlem
          Antal inlägg: 5 616
          Medlem sedan:
          21-05-2011
          Medlem nr: 48 334



          CITAT (hattstugan @ 29-09-2012, 18:09) *
          Har inte gjort ett skvatt idag! Bara ngr korta turer med vovven!
          Känner mig deppig!
          Tänker inte göra nåt heller mer än släpa mig till duschen!


          Hattstugan trostar.gif


          Lyssnade på vacker Mozartmusik på förmiddagen - sen promenader och nu lite stillasittande och sedan ut och äta något gott.


          --------------------
          Ibland, när jag säger vad jag tänker, märker jag att så tycker jag inte. Kanin (Nalle Puh)
           
          Citera
          Biggan_
          Inlägg 29-09-2012, 17:24
          Länk hit: #14218


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          CITAT (gnon49 @ 29-09-2012, 18:21) *
          Har precis välkomnat en ny familjemedlem. Hoppas fred inträder med gammelkatta snart. Hon går trots allt i främsta rummet, så vi får se hur det artar sig.
          Bifogad bild

          Men så söt! wub.gif wub.gif wub.gif


          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          silos
          Inlägg 29-09-2012, 17:29
          Länk hit: #14219


          Medlem
          Antal inlägg: 9 297
          Medlem sedan:
          02-08-2005
          Medlem nr: 6 292



          Nu skall jag ut med vovvarna!
          smiley_small_hug.gif
           
          Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 30-09-2012, 15:24
          Länk hit: #14220


          Gäster






          Som tur var så har det varit uppehållsväder och jag har sorterat mina växter i växthuset, de mindre krukorna orkade jag flytta in på verandan, men en del större måste jag be om hjälp med att få in dem i garaget.....

          Det blir trångt för den bilen, men nu håller han på att köpa en tomt och bygga där, så då kommer det finnas mer plats både för bilar och mina växter....... jippiiiii tummenupp.gif........ men denna vintern hinner den inte bli färdig.....och jag kan inte i nuläge bestämma mig för mer växter. Det får bli till våren.......

          Nu tänker jag enbart att lata mig.........
           
          Citera

          867 sidor V  « < 709 710 711 712 713 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 03-07-2026, 08:15
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon