Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          867 sidor V  « < 711 712 713 714 715 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          hattstugan
          Inlägg 01-10-2012, 12:49
          Länk hit: #14241


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Har varit på AF på fm

          Handlat lite innan hemfärd och fikat med te o macka!

          Ska kanske gå ut ett tag! Kanske peta ner lökarna som inte kom i jorden igår!
           
          Citera
          Skruttis
          Inlägg 01-10-2012, 13:11
          Länk hit: #14242


          Medlem
          Antal inlägg: 1 659
          Medlem sedan:
          28-03-2008
          Medlem nr: 14 868



          Fyndade några buskar för halva priset på Plantagen i fredags.
          Sedan dess har det bara regnat så jag får ge mig till tåls att plantera dem.
          Funderar på om jag ska formatera om datorn så länge istället. Den är så seeeeeg ibland. wink.gif


          --------------------
          Zon 3
          Mina katter är inte bortskämda, jag är bara väldresserad!
           
          Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 01-10-2012, 13:38
          Länk hit: #14243


          Gäster






          pressat mig på gåbandet tills .... no.gif ... tvättat håret ...... och ännu fattas en av dagens samtal.......

          Sedan blir det nog en film, tror jag .... om beskedet är positivt.......
           
          Citera
          Åsa, mälardalen ...
          Inlägg 01-10-2012, 15:42
          Länk hit: #14244


          Medlem
          Antal inlägg: 18 595
          Medlem sedan:
          01-11-2002
          Medlem nr: 31



          Varit på jobbintervju så nu är det bara att vänta och se ifall man går vidare till nästa omgång.


          --------------------
          Mvh Åsa


          Människor kan diskutera, men naturen agerar. (Voltaire)
           
          Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 01-10-2012, 17:02
          Länk hit: #14245


          Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem sedan:
          03-11-2002
          Medlem nr: 110



          Efter tandläkarbesöket har jag varit med ena sonen och handlat. Jag gör det ungefär en gång i månaden eftersom dom inte har bil, men tröttsamt är det. Jag vet ingen, framför allt ingen man, som kan tillbringa så lång tid i en livsmedelsaffär. Suuck. blink.gif
          Jag gjorde en normal veckohandling så det var såklart inte lika mycket som han skulle ha, men jag väntade i tre kvart ute i bilen innan han också kom ut.
          Sen skulle han hämta ut ett rek som kommit till ett företagscenter i andra änden av stan. Först kom vi dit och där var stängt, bara öppet 15-19. Nästa gång vi kom dit var det till att vänta igen.
          Ganska skönt att vara hemma nu. smile.gif

          Nu funderar jag på vad jag ska göra till middag. Har en pkt laxbitar som töade upp på vägen hem så det får bli något av dom.
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 01-10-2012, 17:30
          Länk hit: #14246


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Vad jag känner igen handlandet och denna väntan, men hos oss är det på frugan som jag får vänta, det skall kollas priser och prata med bekanta. angry.gif


          --------------------



           
          Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 01-10-2012, 17:57
          Länk hit: #14247


          Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem sedan:
          03-11-2002
          Medlem nr: 110



          Jag tror det är betydligt vanligare på det hållet Uggi, att det är frun som tar tid på sig.

          Nu har jag en form med lax, blomkål, fetaost i ugnen och potatisen på spisen. snart är det dags tongue.gif
           
          Citera
          Alba
          Inlägg 01-10-2012, 18:19
          Länk hit: #14248


          Medlem
          Antal inlägg: 11 250
          Medlem sedan:
          30-08-2006
          Medlem nr: 8 513



          CITAT (Åsa, mälardalen zon 2 @ 01-10-2012, 16:42) *
          Varit på jobbintervju så nu är det bara att vänta och se ifall man går vidare till nästa omgång.


          Lycka till. Hoppas du går vidare.
           
          Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 02-10-2012, 12:56
          Länk hit: #14249


          Gäster






          Pressat mig ut och rensat det sista ur växthuset, men stöp i backen när benet inte ville vara med längre, men skam som ger sig! ........ :ranting det går ju att åla sig fram också ......
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 02-10-2012, 17:18
          Länk hit: #14250


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Blev bättre väder än väntat, så jag har varit i trädgården till helt nyligen. tummenupp.gif


          --------------------



           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 02-10-2012, 19:17
          Länk hit: #14251


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097





          Har varit med min mor på 60-års uppvaktning på eftermiddagen!

          Annars inte gjort nåt alls! Känner mig ff nedslagen!
           
          Citera
          Skruttis
          Inlägg 03-10-2012, 07:47
          Länk hit: #14252


          Medlem
          Antal inlägg: 1 659
          Medlem sedan:
          28-03-2008
          Medlem nr: 14 868



          CITAT (hattstugan @ 02-10-2012, 20:17) *
          Har varit med min mor på 60-års uppvaktning på eftermiddagen!

          Annars inte gjort nåt alls! Känner mig ff nedslagen!


          trostar.gif Men usch då, det låter inte bra.
          Kan en liten styrkekram via nätet trösta lite.... smiley_small_hug.gif


          --------------------
          Zon 3
          Mina katter är inte bortskämda, jag är bara väldresserad!
           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 03-10-2012, 08:15
          Länk hit: #14253


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Tack Skruttis!
           
          Citera
          Pia L
          Inlägg 03-10-2012, 08:17
          Länk hit: #14254


          Medlem
          Antal inlägg: 2 662
          Medlem sedan:
          26-03-2006
          Medlem nr: 7 292



          Härligt vackert väder ute, men vad gör det när hösten sätter käppar i hjulen för att kunna göra något ute :-( Det blir till att försöka måla någon av alla betongfigurer som står på kö här.


          --------------------
          Frihet är att ha modet att följa sina känslor.
           
          Citera
          silos
          Inlägg 03-10-2012, 09:15
          Länk hit: #14255


          Medlem
          Antal inlägg: 9 297
          Medlem sedan:
          02-08-2005
          Medlem nr: 6 292



          CITAT (hattstugan @ 02-10-2012, 20:17) *
          Har varit med min mor på 60-års uppvaktning på eftermiddagen!

          Annars inte gjort nåt alls! Känner mig ff nedslagen!


          Kramar kommer här från mig till dig! smiley_small_hug.gif
           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 03-10-2012, 09:43
          Länk hit: #14256


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Tack Silos!!
           
          Citera
          Irene_L
          Inlägg 03-10-2012, 10:03
          Länk hit: #14257


          Medlem
          Antal inlägg: 4 111
          Medlem sedan:
          13-02-2005
          Medlem nr: 5 006



          CITAT (hattstugan @ 02-10-2012, 20:17) *
          Har varit med min mor på 60-års uppvaktning på eftermiddagen!

          Annars inte gjort nåt alls! Känner mig ff nedslagen!


          smiley_small_hug.gif kompiskram.gif


          --------------------
          Irene sår och odlar i zon 3
           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 03-10-2012, 11:51
          Länk hit: #14258


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Tack Irene!

          Har lyckats få ner 100 Krokuslökar och några andra lökar!
          Plockat lite fröer och rensat dessa!

          Ska göra ingenting ett tag sen blir det duscha innan det är dags att ge sig iväg på TW-demo!
          Hoppas det går bra med den i kväll!
           
          Citera
          Skruttis
          Inlägg 03-10-2012, 12:11
          Länk hit: #14259


          Medlem
          Antal inlägg: 1 659
          Medlem sedan:
          28-03-2008
          Medlem nr: 14 868



          Ska strax gå ut i trädgården (i regnet) och peta ner några småplantor igen som vår lilla Stella farit fram med.
          Ibland tror jag att det inte är en katt vi har, utan en grävskopa. tongue.gif


          --------------------
          Zon 3
          Mina katter är inte bortskämda, jag är bara väldresserad!
           
          Citera
          evelina
          Inlägg 03-10-2012, 13:44
          Länk hit: #14260


          Medlem
          Antal inlägg: 1 990
          Medlem sedan:
          14-03-2004
          Medlem nr: 2 991



          Här har varit sol hela dagen som omväxling, så jag har gått med gräsklipparen med uppsamlare och tagit upp en massa löv och lagt på komposten.


          --------------------

          Mvh Evelina
          Odlar numera i zon 4
          Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.
           
          Citera

          867 sidor V  « < 711 712 713 714 715 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 03-07-2026, 06:58
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon