Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          867 sidor V  « < 712 713 714 715 716 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          gunsta
          Inlägg 03-10-2012, 13:53
          Länk hit: #14261


          Medlem
          Antal inlägg: 5 616
          Medlem sedan:
          21-05-2011
          Medlem nr: 48 334



          Jag ska baka en äppelkaka strax.


          --------------------
          Ibland, när jag säger vad jag tänker, märker jag att så tycker jag inte. Kanin (Nalle Puh)
           
          Citera
          Ingela i Segersb...
          Inlägg 03-10-2012, 14:02
          Länk hit: #14262


          Medlem
          Antal inlägg: 2 685
          Medlem sedan:
          25-01-2009
          Medlem nr: 20 750



          kokar chutney på gröna tomater, äpplen och lök.
           
          Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 03-10-2012, 14:26
          Länk hit: #14263


          Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem sedan:
          03-11-2002
          Medlem nr: 110



          Efter överläggande med mig själv blev det fönsterputsning även denna fridag. Jippi vad nöjd man är efteråt när allting verkligen är glasklart.
          Förra onsdagen putsade jag fönster i sovrum och kök. Nu var det vardagsrummets tur. Jag hade en hel del växter som stått ute i sommar som behövde få plats i fönstret nu så det har varit en del pusslande, men nu känns det så grant yahoo.gif
          Sonens fönster återstår, men han drar aldrig upp persiennen så jag frestas att "glömma" putsa det...

          Tanken var att jag kanske skulle bakat kanelbullar också idag, men som jag sagt förr så ska man inte förta sig. Det kommer fler dagar och kanelbullar kan man köpa till morgondagen.
           
          Citera
          Mollis
          Inlägg 03-10-2012, 14:36
          Länk hit: #14264


          Medlem
          Antal inlägg: 2 425
          Medlem sedan:
          12-06-2007
          Medlem nr: 10 996



          CITAT (Eva i Skåne @ 03-10-2012, 15:26) *
          Efter överläggande med mig själv blev det fönsterputsning även denna fridag. Jippi vad nöjd man är efteråt när allting verkligen är glasklart.
          Förra onsdagen putsade jag fönster i sovrum och kök. Nu var det vardagsrummets tur. Jag hade en hel del växter som stått ute i sommar som behövde få plats i fönstret nu så det har varit en del pusslande, men nu känns det så grant yahoo.gif
          Sonens fönster återstår, men han drar aldrig upp persiennen så jag frestas att "glömma" putsa det...

          Tanken var att jag kanske skulle bakat kanelbullar också idag, men som jag sagt förr så ska man inte förta sig. Det kommer fler dagar och kanelbullar kan man köpa till morgondagen.


          Precis så där brukar jag också överlägga med mig själv och komma till samma slutsats som dig tummenupp.gif
           
          Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 03-10-2012, 16:25
          Länk hit: #14265


          Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem sedan:
          03-11-2002
          Medlem nr: 110



          Ikväll ska jag på tjejmiddag smile.gif
           
          Citera
          Biggan_
          Inlägg 03-10-2012, 16:34
          Länk hit: #14266


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          CITAT (Eva i Skåne @ 03-10-2012, 15:26) *
          Efter överläggande med mig själv blev det fönsterputsning även denna fridag. Jippi vad nöjd man är efteråt när allting verkligen är glasklart.
          Förra onsdagen putsade jag fönster i sovrum och kök. Nu var det vardagsrummets tur. Jag hade en hel del växter som stått ute i sommar som behövde få plats i fönstret nu så det har varit en del pusslande, men nu känns det så grant yahoo.gif
          Sonens fönster återstår, men han drar aldrig upp persiennen så jag frestas att "glömma" putsa det...

          Du, det där lät bra! Du är så välkommen hit om du inte fått nog! yahoo.gif


          CITAT (Eva i Skåne @ 03-10-2012, 17:25) *
          Ikväll ska jag på tjejmiddag smile.gif

          Ha det så kul! smile.gif


          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 03-10-2012, 16:39
          Länk hit: #14267


          Gäster






          Telefonrumban fortsätter ..... snart går det åt sambahållet!........ tummenupp.gif
           
          Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 03-10-2012, 16:42
          Länk hit: #14268


          Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem sedan:
          03-11-2002
          Medlem nr: 110



          Ha ha Biggan. Jag tror jag erbjöd dig att komma och putsa mina fönster förra hösten, men kan inte minnas att du kom... g.gif så det blir nog så för dig också.

          Att träffa tjejkompisarna är alltid trevligt. smile.gif
           
          Citera
          Biggan_
          Inlägg 03-10-2012, 17:01
          Länk hit: #14269


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          CITAT (Eva i Skåne @ 03-10-2012, 17:42) *
          Ha ha Biggan. Jag tror jag erbjöd dig att komma och putsa mina fönster förra hösten, men kan inte minnas att du kom... g.gif så det blir nog så för dig också.

          Attans! angel_not.gif


          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 04-10-2012, 09:02
          Länk hit: #14270


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Ska först försöka vakna ordentligt! Lite seg idag efter flera nätter av minimalt sovande!

          Efter vaknandet bär det iväg till dotterns utflyttade lägenhet för att putsa fönster och påbörja rengöringen av badrummet!

          På em ska jag vara på AF!
           
          Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 04-10-2012, 09:59
          Länk hit: #14271


          Gäster






          Har gratulerat min lill-syrra, fyller år..... blomma.gif .

          Väntar på besked fr. sjukvården, den sista........ tummenupp.gif

          Fick ett mail ang mors alla testamenten att finnas på plats nästa tis. ..... hur faaasen kan jag fixa det då?
          Måste kolla om jag kan nå någon där telefonledes och meddela om min situation.........
          Egentligen är jag rätt så trött på den hela situationen som det har utvecklats sig till ....... thumbdown.gif

          Maken byter däck i en av bilarna .....iofs det skulle bli dåligt väder när de kallar in mig, lång väg att köra....
           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 04-10-2012, 17:32
          Länk hit: #14272


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Blev inte mycket städat ho dottern inte! Men gos med barnbarnet blev det iaf!

          Handlat innan jag lämnade staden!

          Vi 17-tiden dök sonen upp med kanelbullar så det blev fika då!
          Vi pratade om olika häckväxter så jag skickade med honom Vår Trädgårdsbok att titta runt lite i!

           
          Citera
          Biggan_
          Inlägg 04-10-2012, 21:32
          Länk hit: #14273


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          Jag skulle ha börjat höststäda, men dagarna bara går och jag kommer inte till skott! *suck!*


          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 04-10-2012, 21:58
          Länk hit: #14274


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Men du Biggan det gör inget att du inte städar!

          Hösten kommer och går ändå!
           
          Citera
          Biggan_
          Inlägg 04-10-2012, 22:06
          Länk hit: #14275


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          CITAT (hattstugan @ 04-10-2012, 22:58) *
          Men du Biggan det gör inget att du inte städar!

          Hösten kommer och går ändå!

          Men jag vill ha rent nu och lättstädat till jul ju!


          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 04-10-2012, 22:09
          Länk hit: #14276


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Men bryr sig julen om om det är städat?

          Min jul gör det inte! wink.gif
           
          Citera
          Biggan_
          Inlägg 04-10-2012, 22:23
          Länk hit: #14277


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          CITAT (hattstugan @ 04-10-2012, 23:09) *
          Men bryr sig julen om om det är städat?

          Egentligen inte!....fast tänk om tomten skulle dyka upp! -fear-.gif


          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          Wilmer
          Inlägg 04-10-2012, 22:36
          Länk hit: #14278


          Medlem
          Antal inlägg: 10 735
          Medlem sedan:
          04-11-2003
          Medlem nr: 2 529



          CITAT (Biggan_ @ 04-10-2012, 23:23) *
          Egentligen inte!....fast tänk om tomten skulle dyka upp! -fear-.gif

          DET är ju lätt avhjhälpt, slå ner en gammal tant eller så...


          --------------------

          Killerq Mini Wrigg.jpg

           
          Citera
          Biggan_
          Inlägg 04-10-2012, 22:52
          Länk hit: #14279


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          CITAT (Wilmer @ 04-10-2012, 23:36) *
          DET är ju lätt avhjhälpt, slå ner en gammal tant eller så...

          Tror du tomten är en tant? dunno.gif


          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          Wilmer
          Inlägg 04-10-2012, 23:00
          Länk hit: #14280


          Medlem
          Antal inlägg: 10 735
          Medlem sedan:
          04-11-2003
          Medlem nr: 2 529



          Kanske det vet man ju inte för tomten bär mask, fuskt ju!

          Slå små barn då, eller sno deras fickpeng, det funkar också om man vill slippa tomten tummenupp.gif

          Undrar om jag är OT nu?


          --------------------

          Killerq Mini Wrigg.jpg

           
          Citera

          867 sidor V  « < 712 713 714 715 716 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 03-07-2026, 06:02
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon