Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          867 sidor V  « < 713 714 715 716 717 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          Biggan_
          Inlägg 04-10-2012, 23:12
          Länk hit: #14281


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          CITAT (Wilmer @ 05-10-2012, 00:00) *
          Undrar om jag är OT nu?

          Nä det tror jag inte! Här berättar vi ju vad vi skall göra, eller redan har gjort! biggrin.gif


          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 04-10-2012, 23:16
          Länk hit: #14282


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          innocent.gif
           
          Citera
          Wilmer
          Inlägg 04-10-2012, 23:22
          Länk hit: #14283


          Medlem
          Antal inlägg: 10 735
          Medlem sedan:
          04-11-2003
          Medlem nr: 2 529



          CITAT (Biggan_ @ 05-10-2012, 00:12) *
          Nä det tror jag inte! Här berättar vi ju vad vi skall göra, eller redan har gjort! biggrin.gif

          OK jag berättade vad DU ska göra, dvs slå små barn och robba tanter... hrm.


          --------------------

          Killerq Mini Wrigg.jpg

           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 04-10-2012, 23:24
          Länk hit: #14284


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Hrm!
          Men om man gör det behöver man inte städa för då finns det säkert andra som gör det där man är!
           
          Citera
          Wilmer
          Inlägg 04-10-2012, 23:27
          Länk hit: #14285


          Medlem
          Antal inlägg: 10 735
          Medlem sedan:
          04-11-2003
          Medlem nr: 2 529



          giggle.gif du får tipsa i andra tråden tummenupp.gif


          --------------------

          Killerq Mini Wrigg.jpg

           
          Citera
          Biggan_
          Inlägg 04-10-2012, 23:49
          Länk hit: #14286


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          CITAT (hattstugan @ 05-10-2012, 00:24) *
          Hrm!
          Men om man gör det behöver man inte städa för då finns det säkert andra som gör det där man är!

          crying.gif Tror nog det är bäst jag gör fint tills tomten kommer iallfall! angel_not.gif


          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 04-10-2012, 23:55
          Länk hit: #14287


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Ja jo! Instämmer där trots allt!

          En av 2 ggr/år jag städar! rolleyes.gif

          Ids inte annars! Finn ju sååå mycket annat kul att göra ju!
           
          Citera
          Wilmer
          Inlägg 05-10-2012, 00:06
          Länk hit: #14288


          Medlem
          Antal inlägg: 10 735
          Medlem sedan:
          04-11-2003
          Medlem nr: 2 529



          Ja, jag julstädar och vårstädar däremellan gör jag annat.


          --------------------

          Killerq Mini Wrigg.jpg

           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 05-10-2012, 00:20
          Länk hit: #14289


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Nu ser jag på ett program Tjajkovski på Viasat History!

          Gillar deras program om de klassiska kompositörerna! har sett många även detta förut!
           
          Citera
          Wilmer
          Inlägg 05-10-2012, 00:22
          Länk hit: #14290


          Medlem
          Antal inlägg: 10 735
          Medlem sedan:
          04-11-2003
          Medlem nr: 2 529



          Borstar tänderna! Funderar på om det som dundrar ute är REGN som närmar sig? Plötsligt när det regnade kom det en skur liksom...


          --------------------

          Killerq Mini Wrigg.jpg

           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 05-10-2012, 08:22
          Länk hit: #14291


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Fint väder, får arbetslust. Jag skall gå ut i trädgården och kratta i hop grenar efter att ha klippt träden och köra en sväng till soptippen, skall även vara barnvakt några timmar vid middagstid.


          --------------------



           
          Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 05-10-2012, 10:20
          Länk hit: #14292


          Gäster






          Första natten på länge som jag sov utan att vakna stupp i kvarten....... smiley_small_hug.gif

          Har ringt o kollat med honom som sköter mors trasliga testamenten och meddelat att jag inte kommer och att jag ger fullmakt till syrran för beslut (vet om dem) att jag godkänner det.
          Jäklans skit att allt hopar sig när man kunde ha haft tid med det innan, men det går ..... tänker främst allt det jag ska göra/packa med till sjukhuset och försöker få undan en del pappersarbete.....

          Skit också att man inte kan "försvinna" från julen på annan ort, helst till värme....... ranting.gif
          men ska inte gnälla, även att jag är av den nervösa typen innan man vet vad de ska nu hitta på med mig? Det bästa är ju klart --- att man har tiden att passa ........ tummenupp.gif

          måste kolla om jag kan få garn till mitt virkande ........
           
          Citera
          Skruttis
          Inlägg 05-10-2012, 12:00
          Länk hit: #14293


          Medlem
          Antal inlägg: 1 659
          Medlem sedan:
          28-03-2008
          Medlem nr: 14 868



          Har precis beställt en dörrklocka till Stella (katten).
          Vad vi kommer att få springa fram och tillbaka för att öppna dörren och släppa in henne när hon ringer på. tongue.gif Hon springer gärna ut och in hela tiden.
          För en gångs skull är det uppehåll och lite sol så jag ska passa på att busa med henne i trädgården i eftermiddag.


          --------------------
          Zon 3
          Mina katter är inte bortskämda, jag är bara väldresserad!
           
          Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 05-10-2012, 12:20
          Länk hit: #14294


          Gäster






          Skruttis,

          Ursäkta en dum fråga, men hur fungerar en sådan och med katten? Har inte hört talas om det så vet inget... kanske något att rekommentera till dottern med sina katter o hundar......... 000.gif
           
          Citera
          Skruttis
          Inlägg 05-10-2012, 14:24
          Länk hit: #14295


          Medlem
          Antal inlägg: 1 659
          Medlem sedan:
          28-03-2008
          Medlem nr: 14 868



          CITAT (Ugglemormor @ 05-10-2012, 13:20) *
          Skruttis,

          Ursäkta en dum fråga, men hur fungerar en sådan och med katten? Har inte hört talas om det så vet inget... kanske något att rekommentera till dottern med sina katter o hundar......... 000.gif


          Det är en sådan här jag skaffat oss.Ringklocka
          Lättare att du får läsa direkt på produkten än att jag ska försöka förklara.


          --------------------
          Zon 3
          Mina katter är inte bortskämda, jag är bara väldresserad!
           
          Citera
          Anma
          Inlägg 05-10-2012, 14:39
          Länk hit: #14296


          Medlem
          Antal inlägg: 10 260
          Medlem sedan:
          02-05-2005
          Medlem nr: 5 642



          Jag ska ut och springa. Så fort jag får upp häcken från soffan. "Skulle bara" efter att jag var ombytt och klar. Det var snart en halvtimme sen...
           
          Citera
          Skruttis
          Inlägg 05-10-2012, 15:11
          Länk hit: #14297


          Medlem
          Antal inlägg: 1 659
          Medlem sedan:
          28-03-2008
          Medlem nr: 14 868



          Det blev inget trädgårdsbus. Istället fick vi bedriva sorkjakt i huset. crazy.gif
          Stella kom in med en sork, petade till den några gånger och lät den sedan springa iväg inunder ett skåp.
          Själv ledsnade hon med att försöka få tag i den och gick ut istället efter en ny.
          Efter en timmes krypande/jagande på alla fyra fick Husse och jag tag i den och kunna släppa ut den i skogen igen.

          Sen vi fick hem Stella har jag blivit pinsamt medveten om hur mycket dammråttor vi har i alla svåråtkomliga utrymmen. biggrin.gif


          --------------------
          Zon 3
          Mina katter är inte bortskämda, jag är bara väldresserad!
           
          Citera
          gunsta
          Inlägg 05-10-2012, 15:25
          Länk hit: #14298


          Medlem
          Antal inlägg: 5 616
          Medlem sedan:
          21-05-2011
          Medlem nr: 48 334



          CITAT (Skruttis @ 05-10-2012, 16:11) *
          Det blev inget trädgårdsbus. Istället fick vi bedriva sorkjakt i huset. crazy.gif
          Stella kom in med en sork, petade till den några gånger och lät den sedan springa iväg inunder ett skåp.
          Själv ledsnade hon med att försöka få tag i den och gick ut istället efter en ny.
          Efter en timmes krypande/jagande på alla fyra fick Husse och jag tag i den och kunna släppa ut den i skogen igen.

          Sen vi fick hem Stella har jag blivit pinsamt medveten om hur mycket dammråttor vi har i alla svåråtkomliga utrymmen. biggrin.gif


          Ha ha - det där känner jag igen dels från egna katter och dels från i förrgår då grannens katt gav oss en fin present i form av en STOR halvdöd sork som kröp direkt in under skänken i köket. Som sagt dammråttor och halvdöda sorkar/möss får man stå ut med om man är kattvän och har lösspringande katter. Jag står ut - men jag tycker inte om det. smile.gif


          --------------------
          Ibland, när jag säger vad jag tänker, märker jag att så tycker jag inte. Kanin (Nalle Puh)
           
          Citera
          Skruttis
          Inlägg 05-10-2012, 15:32
          Länk hit: #14299


          Medlem
          Antal inlägg: 1 659
          Medlem sedan:
          28-03-2008
          Medlem nr: 14 868



          CITAT (gunsta @ 05-10-2012, 16:25) *
          Ha ha - det där känner jag igen dels från egna katter och dels från i förrgår då grannens katt gav oss en fin present i form av en STOR halvdöd sork som kröp direkt in under skänken i köket. Som sagt dammråttor och halvdöda sorkar/möss får man stå ut med om man är kattvän och har lösspringande katter. Jag står ut - men jag tycker inte om det. smile.gif


          Lider med dig, vi fick åtminstone en liten sork. Tack och lov så har vi ännu inte fått presenter från våra två grannkatter. De brukar äta upp sina byten själva.
          Det är tur att man älskar de små liven så mycket att man står ut. giggle.gif
          Stella behöver bara titta på mig med sina vänliga ögon och se så där oskyldig ut, så smälter jag totalt och hon är förlåten för allt. wub.gif


          --------------------
          Zon 3
          Mina katter är inte bortskämda, jag är bara väldresserad!
           
          Citera
          gunsta
          Inlägg 05-10-2012, 15:54
          Länk hit: #14300


          Medlem
          Antal inlägg: 5 616
          Medlem sedan:
          21-05-2011
          Medlem nr: 48 334



          CITAT (Skruttis @ 05-10-2012, 16:32) *
          Lider med dig, vi fick åtminstone en liten sork. Tack och lov så har vi ännu inte fått presenter från våra två grannkatter. De brukar äta upp sina byten själva.
          Det är tur att man älskar de små liven så mycket att man står ut. giggle.gif
          Stella behöver bara titta på mig med sina vänliga ögon och se så där oskyldig ut, så smälter jag totalt och hon är förlåten för allt. wub.gif


          ... när man får ett leende av en katt då är man såld ....

          (i skrivande stund ligger grannens andra katt i vår kökssoffa och snarkar - grannens katter går ut och in i vårt hus precis som dom vill och behagar - vi är deras 'slavar')


          --------------------
          Ibland, när jag säger vad jag tänker, märker jag att så tycker jag inte. Kanin (Nalle Puh)
           
          Citera

          867 sidor V  « < 713 714 715 716 717 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 03-07-2026, 05:45
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon