CITAT (Anma @ 09-10-2012, 15:02)

Lycka till!
Min tinnitus försvann i samband med operationen...
Tack snälla du!
Vad härligt att du blev av med din tinnitus också. Vilken bonus.
Det gick väldigt bra hos Tinnitusteamet. Vad härligt det var att tala med en person som faktiskt förstod vad jag pratade om.
Fick veta en del mer om min sjukdom och om tinnitus.
Jag ska nu som hörselpatient flytta över till den här avdelningen istället.
Kommer då att få hänsyn taget till min tinnitus när det gäller hur ofta jag får köpa nya hörapparater, vilka modeller jag får välja mellan mm mm.
Har även mycket närmre till "min" läkare som opererat mig och det känns väldigt bra.