I eftermiddag har det varit stiltje. Vi har haft barn och barnbarn från Malmö på besök i helgen, till middagen igår förstärkt med barn och barnbarn från Kungsbacka.
Det har mao varit full rulle hela helgen fram tills att alla åkt hem efter en sen och lååång lunch.
I morgon kommer "den sure svéen", dvs då skall jag tvätta lakan, bordsduken & handdukar samt återställa hemmet (tack o lov för Vanish, det tar alla fläckar på dukar efter en rejäl middag med vin, sås och andra fläckar)