CITAT (Klint @ 20-12-2012, 12:54)

Nä fy Skruttis,vikken otur såhär vid jul,själv fick jag en stor räkning hos tandläkaren i dec,det är tur man inte har jätteutgifter på mat och klappar!
Va duktig du är som gör godis själv och vad glada de ska bli! Vi åker runt med lite julblommor på fredag men de får allt bli köpta.Ta det försiktigt med kniven nu bara!
Julklappspapper hitta jag inget brukar alltid ligga med julsakerna och jag brukar alltid köpa....men vägrar åka och handla jag hittade en fin guldpåse från systemet gick att klippa till det blev så tjusigt så!
Javisst ja det var dammsugarn jag skulle hämta hur hamna jag här nuigendå

Oj tack snälla,

men duktig vet jag inte om jag är.... Tycker bara det är kul att ge människor den uppskattning som de med råge förtjänar. Av någon anledning så verkar många bli glada över hemgjorda saker även om de är sämre än färdigköpta. Jag har ju tid, och när jag kan göra det när orken finns, så känns det roligt att göra det också.
Men självklart är det tanken som uppskattas mest. Köpt eller gjort är ju bara en liten andrahandsdetalj, tycker i a f jag.
De kommer att bli jätteglada över blommorna, det är jag säker på.
Funderar på att överge kniven och försöka göra resten m h a sandpapper endast. Kan väl inte bli mycket värre än skrubbsår då.
Usch för tandläkare. Inget illa ment mot dem som har det som yrke, men det känns som att det kostar skjortan bara man öppnar dörren till mottagningen.
Hoppas det går bra för dig med din räkning Gunsta. Jag vet att i a f min tandläkare kan fixa avbetalningsplan om det behövs.
Jag har precis torkat ur bilen (det luktade verkstad) och skulle börja med sillen, och jag hamnade också här på något konstigt vis.

Skumt det där....