CITAT (gunsta @ 21-12-2012, 12:34)

Skruttis hoppas du är lite mindre trött nu. Att blanda ihop saker och inte minnas är min paradgren - som idag när jag skulle skicka blommor, så frågade damen vilket telefonnummer jag hade .... pinsamt men det kunde jag inte, så upp med telefonen och bläddra och ja efter ett tag så hittade jag mitt. Hälsa Stella - jo förresten hur går det med 'handterapin' - svarar hon på den?
Det där med telefonnumret hem, känner jag igen. Ganska pinsamt ibland.
Jo tack, jag tycker det går framåt med Stella nu när vi tar extra mycket hänsyn till vad vi gör med just händerna. Men det känns som om det kommer att ta lång tid innan hon känner sig helt säker.
Mycket tyder på att de misshandlat henne på något sätt både med händerna och att hon blivit sparkad. Gudarna vet hur länge det pågick. Sedan har hon gått själv utomhus i minst ett halvår (troligtvis) plus fem månader på djurhemmet där hon vantrivdes och fräste och slog åt alla. Personalen t o m varnade oss för att försöka klappa henne.
Att hon är så här pass stabil i psyket och så himla snäll, tycker jag är helt otroligt.
I kväll ska hon och jag pynta inomhusgranen. Av hennes min att döma när vi släpade in granen i garaget för upptining, så har hon aldrig haft gran inomhus förut. Så det här kommer att bli roligt.
CITAT (Klint @ 22-12-2012, 08:28)

Men Skruttis inte behöver du säja förlåt!
Tack vad snäll du är!