strandskatan,
Jag skrev en bok i början av -80-talet ihop med en annan, men det var inte riktigt som jag ville ha den, så jag har skrivit om ett barns uppväxt under svåra, våldsamma förhållanden och hur man klarade av det hela att bearbeta och se att det inte var ens eget fel.
Då jag jobbade igenom de svåra minnen så kunde man inte lösa det här utan anlitade en ansett professor utomlands, som hade lärt sig hypnosterapi att kunna öppna upp skiten och bearbeta det. Han var inte svensk och har skrivit en hel del själv om detta till sina föreläsningar runt om i världen, även ett par böcker.
Senare i livet när jag hade kontakt med denne man bestämde vi skriva ihop min egen historia. Jag hade skrivit åt honom andra artiklar och diverse berättelser när han var helt kass att skriva själv.
Vi hann skriva halva boken ca. 200s. när han hastigt avled --- då orkade jag inte ta itu med resten så den har legat till sig ändå tills nu. Han hade gett mig sin jättebunt av medicinsk info om det, så det blev nu till min hjälp att belysa en del, men detta är en roman, inte något annat.
I det hela kommer med min mediala förmåga som jag hade redan som barn.
En del av skadorna i min kropp härstammar från min barndom, felläkta saker som gör sig påminda nu när man är äldre.
Jag vet inte om jag hade tagit fram detta om det inte var pga att så många har bett om det och när jag skrivit innan ex. i skolan har jag även den förmågan att få det på papper........den vägen är det.......
Dock blev jag överraskad av intresset att få ut den ......
Redigerat av Ugglemormor: 27-02-2013, 10:50