Eva.
Jo så är det med det hela att man blir ledsen över det hela och hur kan man nu i efterskott vara helt säker att det var denna narkosen som gjorde det? kunde även då jag fick tungan i kläm uppstå en spricka i den, men man får ta nya tag..
Han lovade i alla fall att jag inte har en glugg när jag ska till england nästa månad, inget kul att stå inför en publik och prata (på engelska) när det kan bli mummel av det hela.......
Har nu kopierat hela manusset igen till mig själv + bränt 2 DVD och har ju en extren minnesstift att ta till, men väntar ut dem som var intresserade och läste på den redan....
Det är så att ca. 80% av alla inskickade manus hamnar i papperskorgen om de inte direkt fäster sig vid något, så börjar de inte ens läsa på den.......
Och jättehäftigt att han mejlade till mig och gillade det, men fler ska läsa den. Trots allt vet man nu att den kommer ut sen de har kollat eller ett annat bolag vill ge ut den ....... har fått påstötning av 2 andra bolag att skicka den till dem........