mammamaggan fy va jobbigt att ha ständig värk,att inte ens få sova. jag har haft problen från och till sen februari och sover jag inte blir jag ganska grinig,

styrkekram idag när du måste upp och iväg.
Eva,kom att tänka på när vi hade beställt soffor,de skulle komma på fredag.På onsdag målade jag det sista i huset mitt i köksingången hade jag en masonitskiva med alla olika målarfärger penslar trasor m.m kl.0400 gick jag till stugan och la mej.
Vaknar kl09 av telefon det var möbelbussen som var på väg,och ville ha en närmare vägbeskrivning,jag fick panik!Talade om hur det såg ut och att jag var tvungen att såpbehandla golvet,jag var säker på att ni skulle komma imorgon.Den goe mannen frågar om vi hjälper till att bära så kan han komma själv på fredag så det löste sej det med,men tänk om de kommit då när allt var uppoch ner,jag ryser vid tanken!
Vad jag ska göra jo göra en kant till min nya entrerabatt,gräset är borta men när det regnade kom det fram mycket sten så jag ska plocka sten och jordförbättra.fundera på ihåliga stenar till en lägre mur runt rabatten.Ja åsså jobbar jag men på fredag morgon går jag på ledighet!