Vilken start på denna dagen . Puh
Vi skulle på ett studiebesök med jobb. Vi är bara fem i gruppen. En VAB-ade igår, men skulle komma idag. En annan VAB-ar idag, men vi skulle ändå iväg. Jag skulle ta bussen direkt till Malmö medan de andra skulle köra gemensamt från jobb.
Så trodde någon att VAB-aren från igår inte skulle komma idag heller och besöket ställdes in. Jag fick besked när jag satt på bussen, men lyckades komma av bussen i byn innan den körde ut på motorvägen mot Malmö. En promenad hem och hämta bilen för att köra till jobb som vanligt.
Den första jag möter på jobb är VAB-aren från igår som visst kommit! Suck!!! Då ville jag definitivt inte åka iväg längre så det slutade med att två åkte, två blev kvar på jobb och den femte VAB-ar. Hänger ni med???
Skulle iväg, skulle kanske iväg, skulle iväg, skulle inte, skulle...
Känner inte att jag har nån inspiration att göra nåt vettigt på jobb heller så jag går snart hem och hoppas på en lugnare fortsättning av dagen.
Det råder dock tveksamhet kring det också. Vår hund är magsjuk och maken har varit upp många gånger i natt, hunnit ut, inte hunnit ut, torkat upp inne... osv. Han valde att VAH:a idag, vård av hund, ni vet

(nej då, han är deltidspensionär och kan styra sin arbetstid)